BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mua kiinnostaa tää Helmerin touhu, jos ulkomaailmassa tiedettäis esim että on bi, niin käytös ei ole mitenkään erikoista. Mut jos hän ajattelee olevansa hetero, niin käytös on kyllä erikoista, ulkomaailmaan jää aika bi-seksuaalinen kuva. Ajatteleekohan tätä ollenkaan, että miltä se näyttää katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu sai yleisö palkinnon. Hemmi voitti itse viikkotehtävän. Eli Krisulla kova suosio.
Sii tuon toisena esiintymisenkö voitti hemmi?
Voi pyhä yksinkertaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu jää taloon, kannattaa näköjään asua sillan alla.
missä sillan alla se on asunut, varakas raahelainen kakara. sua on kustu silmään.
siis varakas HANKOLAINEN.. miksihän sekotan Hangon Raaheen, eivät muistuta edes kirjailmiltaa toisiaan...
Hemmi oli paras viikkotehtävässä ja Krisu toinen. Yksi kierros vähemmän. Tunnin kisan voitti ylivoimaisesti Hemmi ja toisena Anu ja kolmas Ville. Krisu voitti yleisön äänestämän palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä sillan alla se on asunut, varakas raahelainen kakara. sua on kustu silmään.
Raahelainen?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tää Helmerin touhu, jos ulkomaailmassa tiedettäis esim että on bi, niin käytös ei ole mitenkään erikoista. Mut jos hän ajattelee olevansa hetero, niin käytös on kyllä erikoista, ulkomaailmaan jää aika bi-seksuaalinen kuva. Ajatteleekohan tätä ollenkaan, että miltä se näyttää katsojille.
Joo ei kyllä hetero ainakaan ole, se nyt on aika selvä.
Muutenkin lapsen tasolle jäänyt.
Hemmin saamaton palkinto tulee viimeisen tunnin tehtävästä, ei koko viikolta!
Milla ja Mira ovat taas superkauniita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntoautossa sillan alla, koska oli halvempaa maksella sakkoja kuin vuokraa.
Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Minäkin elin vuoden ilman sänkyä, patjalla lattialla, kun en saanut aikaiseksi ostaa uutta sänkyä. Ei ole mikään kärsimystarina sekään.
Krisu kai Hankolainen. Hangon regatta.......
Anu on hyvännäköinen keltaisessa mekossa. Vaate ku vaate sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Mira ovat taas superkauniita!
Halvan näköisiä kumpikin.
Voi kunpa Jukka ja Anu olisivat äänestyksessä. Aiheuttaisi myös vähän hämmennystä asukkaissa. Mira ja Ville ovat ihan varmasti ensi viikollakin, tylsää jos katsojien äänestystulos on sama kuin nimeämiset olisivat olleet :(
(Krisua taitaa olla turha haaveilla äänestykseen, se vasta järisyttäisi talossa :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en näe kyllä mitään huonoa Helmerissä, kerro ne huonot asiat?
Tosi monet bi-seksuaalit on kaapissa koko ikänsä
Peesaa liikaa muita eikä omaa omia mielipiteitä, ei puutu kun näkee että jotain toista kiusataan.
helmeri ihailee kiusaajia ja hihittää niiden haukkumisjutuille.
on se hieno mies.
Itähelsinki
!tästä ku ku lähtee kaksi, MÄ otan tähän kaikki neljä istumaan".
Krisu
Pissa hölskyy päässä taas vaikka jännittää.
Nuo koosteet on täysi floppi. Niissähän se päätetään kenet nostetaan suosikiksi ja kenestä näytetään huonoimmat palat.
Jukka jatkoon, nostaa pisteitään viikko viikolta.
kohta helmeri roikkuu taas krisun kaulassa sohvalla. alkanu oikein ällöttää.
Ei ranskanbulldogin hännästä olis muutenkaan mitenkään, kun on jalostettu epuotoiseksi tiukaksi sikkuraksi, jota koira ei pysty edes liikuttamaan, mutta jonka mutkat tulehtuu helposti jos niitä ei säännöllisesti (päivittäin, jopa monta kertaa päivässä) putsaa. Se sikkura voi myös kasvaa peräaukkoon, jolloin häntä on pakko amputoida, että koira pystyy ulostamaan.