Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
56181/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikäs Millaa niin naurattaa?" Kevinmilla: "Ajattelen vain, ajattelen vain, harvoin sitä tulee ajateltua." :D

Kiusaaja Kevin nauttii tästä tilanteesta

Kevinillä on kyllä ollut päivän mittaan outoja kommentteja! Eikö hän ole Millan kanssa ihan hyväkin kaveri?

Milla on naureskellut Kevinin kommenteille, että se siitä kiusaamisesta. Milla tietää itsekin ettei ole penaalin terävin.

Jos olisit katsonut enemmän bb:tä niin tietäisit että Milla nauraa aina kun hänelle v*ttuillaan. On nauranut Krisunkin jutuille ja sitten pk-huoneessa antanut hänelle häätöääniä koska jutut on mennyt tunteisiin. Jos on entinen kiusattu niin reaktio voi olla juuri tuollainen.

Jep. Millalla on hyvin samanlainen ajatusmaailma kuin Tarinalla, mutta hän ei ota asioita esille suoraan, vaan hiljaisesti pahoittaa mielensä ja avautuu siitä sitten pk-huoneessa :( Itse olen ihan samanlainen, myöskin entisenä kiusattuna.

Vierailija
56182/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AVn anu-viha näyttää millainen porukka täällä suurimmalta osalta kirjottelee (katkeroituneet ehkä ei niin kauniit löysät matamit) koska muissa sosiaalisissa medioissa ei näy näin paljoa vihaa häntä kohtaan! Hauska kaunis nainen! Jatkakaa vihaamista! 🥰

Eli löysien ihmisten pitää sen takia tykätä kaikista jotka on vähemmän löysiä? Anna mun kaikki kestää ja keksi parempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
56183/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä siellä tällä viikolla on häätöuhan alla?

Vierailija
56184/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AVn anu-viha näyttää millainen porukka täällä suurimmalta osalta kirjottelee (katkeroituneet ehkä ei niin kauniit löysät matamit) koska muissa sosiaalisissa medioissa ei näy näin paljoa vihaa häntä kohtaan! Hauska kaunis nainen! Jatkakaa vihaamista! 🥰

Rakas lapsi koita nyt ymmärtää että emme me vihaa internetvaimoasi 

kyllä se kommenteista ja peukutuksista paistaa läpi, että katkeruutta ja vihaa on. naurettavaa väittää vastaan.

Vierailija
56185/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki

Vierailija
56186/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hemmetin vaikee kysymys?

Vierailija
56187/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anua vihataan täällä koska se on bätäng.

Mikä on bätäng?

Kun joku on jonkun mielestä bätäng, niin se voi olla muilta ominaisuuksiltaan mitä tahansa, mutta tärkeintä on, että sitä haluttaa p*nna. 

Anufaneille riittää, että Anu on bätäng.

Eivät edes rekisteröi mitään naama nurinpäin olemisia.

Anuko siis näyttää pantavalta ja siksi pitäisi pitää talossa? Kenen mielestä näyttää? Av-mammojen mielipide?

Mun mielestä Ville on ainut pantava ja ehkä Jukka. Ja mä oon av-mamma.

En vihaa Anua. Viha on vahva sana jostain tv-tyypistä.

Vierailija
56188/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä se kommenteista ja peukutuksista paistaa läpi, että katkeruutta ja vihaa on. naurettavaa väittää vastaan.

Kyllähän tämä viha ja katkeruus on sisällä sussa, jos näin koet. :D

Vierailija
56189/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Anun kommenteista on tänään huomannut sen katkeruuden ja vihan Krisua kohtaan kyllä tosi hyvin! Kimmo ja Helmerikin pyöritelleet silmiään. 

Vierailija
56190/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu?

Helmeri sanoi yhtäkkiä et mul on kauheet mustelmat sisäreidessä, haluutko nähä johon Kimmo et no näytä. Sit Hemmi raottaa viltin välistä Kimmolle (Anun mekko päällänsä) -oho, ne onki parantunu

Onks tää joku Anun juttu vai mikä?

Anu näytteli Helmerille sisäreisien mustelmia aikaisemmin.

Tätä Anun normaalia Hemmi katso mua -käyttäytymistä, mitä harrastaa päivittäin.

Hemmikin näköjään rekisteröinyt sen.

Vierailija
56191/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin päivä tähän mennessä. Jukka voisi hakea teatterikouluun, imitaattoriksi tai vähintäänkin kesäteatteriin. Kuronenhan Jukkaa jo kaipaili Temppareiden seuraavalle kaudelle. Anukin Krisuna paljon rennompi kuin omana itsenään.

Vierailija
56192/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu?

Helmeri sanoi yhtäkkiä et mul on kauheet mustelmat sisäreidessä, haluutko nähä johon Kimmo et no näytä. Sit Hemmi raottaa viltin välistä Kimmolle (Anun mekko päällänsä) -oho, ne onki parantunu

Okei, eli antoi taas Kimmolle vähän lisää vaan signaalia. Vaikea kyllä ajatella että Helmeri tekis niin tarkoituksella jos ei olisi yhtään kiinnostusta Kimmoon

Vierailija
56193/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anu pitää noita ihan hirveitä lisäkkeitä? Luulin, että ne on jotain talon rekvisiittaa Helmerillä, mutta nyt Anu suoristelee niitä raudalla ja ilmaisesti aikaa käyttääkin?

Vierailija
56194/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu?

Okei, eli antoi taas Kimmolle vähän lisää vaan signaalia. Vaikea kyllä ajatella että Helmeri tekis niin tarkoituksella jos ei olisi yhtään kiinnostusta Kimmoon

Mua häiritsee tuo ajatus kun Hemmi on niin seksy ja Kimmo mahdollisimman epäseksikäs mies sekä fyysisesti että henkisesti. Ajatus että noilla olis jotain sutinaa 🤢🤮.

Vierailija
56195/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Krisuna meni ihan överiksi ! Eikö muija keksinyt mitään muuta kuin huutaa ters%&? Krisulla on kyllä näiden viikkojen aikana muutakin kun kiroilu ,mutta eihän tuo daami tajunnut tai ei halunnut näyttää myös niitä puolia . Kotiin vaan koko muija helmikoruineen.

Vierailija
56196/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Kimmo mun mielestä ihan seksikäs mies, tuskin homopiireissä koskaan ilman jää 😅

Vierailija
56197/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuu koskaan ymmärtää miten tuo on kuin pommin jäljiltä tuo makuuhuone..

tai lähinnä miten noita vaatteita on joka paikassa mytyssä🙄

Omista vaatteista luulis pitävän huolen..

Vierailija
56198/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin noiden laukut yleensä tulee?

Vierailija
56199/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut jo tämän päivän äänestystilannetta jossain? en äänestä ennen kuin tiedän missä mennään.

Muuta tietoa ei oo, mutta klo ≈ 22, riippuen tilanteesta, tulee Miralle äänivyöry.

Onko vadonlyönneistä tietoa? Vai onko kohteet kiinni, kun lähtijä on jo tiedossa?

Miran ja Anun voisi äänestää pois vaikka samalla oven avauksella.

Valitettavasti tuotanto haluaa Miran ulos.

Jos katsojien äänet merkkais, häädössä olisi Anu vastaan sikarikerholainen, ilmeisesti Jukka.

Vierailija
56200/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tuu koskaan ymmärtää miten tuo on kuin pommin jäljiltä tuo makuuhuone..

tai lähinnä miten noita vaatteita on joka paikassa mytyssä🙄

Omista vaatteista luulis pitävän huolen..

Miksi ne ei petaa sänkyjä 🤦‍♀️

Ketju on lukittu.