BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mira on tyypillinen saikuttaja.
Toki kohta saikuttaa ihan oikeastikin.
Naamasta näkee, että sisäelimet oireilevat.
Ilman meikkiä nuori nainen on kalman kalpea. Silmät väsyneet ja niiden alapuoli tummentunut.
Nauraa höröttää, mutta mihinkään ei pysty sitoutumaan tekemisillään.
Tyypillinen saikuttaja on siis sairas. Yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO heii MIra joka kipeänä pitäisi huomioida paras peti ensin hänelle. Haloo!!!!!
Miten nuo eivät huomioi Miraa joka kiepeänä vesisn vaikka Maijan viereen hänelle. Ja teetä ja Pitsaa. Olisin vieressä.
Mitäs nyt ilmaista parturi-kampaaja-sauhuseuralais-kosmetologia huomioimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkiä nuori nainen on kalman kalpea. Silmät väsyneet ja niiden alapuoli tummentunut.
Toisilla ihmisillä on luonnostaan tummat silmänaluset ilman, että liittyy mihinkään elämäntapoihin. Tiedät varsin hyvin. Ja sisäelimien tilaa ei pysty päättelemään kalpeasta ihosta. Mirahan on luonnostaan vaalea, joten ihan luonnollista että on vaalea iholtaan. Mira saattaa olla laiska, mutta tuolla talossa se on fiksua siinä mielessä, että pääsee helpommalla, Ei mikään estä muitakin tekemään samaa. Ei tuo mikään normaali toimintaympäristö olekkaan, siellä pätee ihan omat keinonsa selviytyä. Kukin tavallaan.
Selvä. Mira on poikkeusyksilö. Hän voi polttaa harvinaisen paljon ja syödä epäterveellisesti ilman, että tämä vaikuttaa hänen terveyteensä. Riittää kun nauraa höhöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiksi luulisitte talon asukkaita jos ette tietäisi todellisia ikiä?
Anu 44
Ville 47
Milla 22
Mira 37
Helmeri 16
Jukka 23
Kevin 31
Krisu 40
Kimmo 36Mä en edes tiedä (paria lukuun ottamatta) minkä ikäisiä noi on. Menikö edes lähellekään? :)
Joopajoo, ja varmaan eka kertaa kirjoitat tänne 🙄 Enkä myöskään tajua tätä jankkaamista että Helmeri näyttää 16-vuotiaalta. Näyttää aivan ikäiseltään urheilulliselta, terveelliset elämäntavat omaavalta mieheltä. Toki tiedän että nykyään suuri osa miehistä on sellaisia keskivartalolihavia melko kulahtaneen näköisiä jo tuossa iässä, mutta se ei ole mitenkään normaalia.
Siis ei v*ttu aikuiset ihm7set leikkii ruualla!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, sairastuttanut itse itsensä ja jatkaa sairastuttamistaan tupakoimalla, epäterveellisellä, yksipuolisella ruoalla ja liikkumattomuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Villen vihauskerho täällä on menossa? Onko Villellä väärät mielipiteet?
On!
Noilla läskeillä on liikaa ruokaa jos sitä on varaa haaskata!
Kimmo on kyllä laihtunut talossa!
Jotka ei kokkaa, siivoavat keittiön.
Sultan vai sukisuki helmerillä? Se ohut juomukondomi.
Helmeri kyllä keskustelee kivasti muille, kuten Kevinkin. Eikä edes erityisen feikisti.
Meinaatteko muut koosteen aikana vaihtaa kameraa 😅😅 mulle käy joka päivä sama homma, tietyt ihmiset kun höpöttää typeriä juttujaan, niin olen jo vaihtamassa kameraa kunnes tajuan et täähän tuleekin telkkarista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiksi luulisitte talon asukkaita jos ette tietäisi todellisia ikiä?
Anu 44
Ville 47
Milla 22
Mira 37
Helmeri 16
Jukka 23
Kevin 31
Krisu 40
Kimmo 36Mä en edes tiedä (paria lukuun ottamatta) minkä ikäisiä noi on. Menikö edes lähellekään? :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2019
Tuolla on listattu asukkaiden iät. Tosi monen oikea ikä on yllättänyt meikäläisen.
Ville voisi lähteä pois tuosta talosta.
Hän on itse sanonut että ei ole mennyt sinne itsensä takia, vaan muita käännyttämään.
Hän ei ole onnistunut käännyttämään ketään, eikä tule onnistumaan.
Voisi myöntää tappionsa ja mennä omiensa kanssa lukemaan raamatusta tuhansia vuosia vanhoja satuja.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko muut koosteen aikana vaihtaa kameraa 😅😅 mulle käy joka päivä sama homma, tietyt ihmiset kun höpöttää typeriä juttujaan, niin olen jo vaihtamassa kameraa kunnes tajuan et täähän tuleekin telkkarista
No mulla kävi mielessä kun Ville mätskytti hammastikkua suussaan lotskotellen ja lesoili portsari nippuun pistämis skeidaa.
Tämä on todellista bb:ä! Nyt se vasta alkoi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Helmerin kaikki vaatteet pesussa kun on koko ajan kylpytakissa
Joo, tuo on vähän masentuneen näköistä, kun ei saa puettua. Kyllähän tuolla olo näillä viikoilla raskaaksi käy. Ei moni varmaan enää pahastu vaikka lähtö tulisi.
Jukka jos yrittää pelata tätä peliä niin ehdottomasti kannattais joka päivä pesasta ittensä ja laittaa hiukset ja kivat siistit vaatteet päälle. Eilen oli taas ihan nättipoika siistinä omissa vaatteissaan. Vois päästä edes muutaman viikon pitemmälle ja saada vähän ikävää luonnettaan anteeksi kun ulkoisesti mielyttäis katsojien silmää. Jos Eevis ei olis ollut niin helppo niin epäilen että Jukalla ja Anulla olis jo täys sutina päällä.
Muuten vois ollakin mutta onko Jukka liian maalaisjuntti helminauha-Anulle. Eilen kyllä Jukka seisoskeli käytävässä ylävartalo paljaana nojaillen seinään kuin James Dean ja Anu was feeling it selvästi. Kehonkielestä näki.
On varmasti liian juntti Anulle tositarkoituksella, mutta kai nyt seksiin kelpaisi. Jukka on kyllä ihan komea kieltämättä, en ihmettele että naisia riittää, ainakin irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki kun oma moraali on lepsu. Haluaa itselleen hetkellistä hyvää, vaikka tietää vaikutukset pidemmällä tähtäimellä. Vetkuilee aina, kun täytyisi keskittyä ja hoitaa homma.
Onneksi on koeaika.
Mikä Villen vihauskerho täällä on menossa? Onko Villellä väärät mielipiteet?