BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Öömm, apua Krisu? Muuttu tosi äkäseks ton videon takia.
siitä pellestä turha välittää mitään. itse on ottanu myös lahjuksia vastaan, turpa kiinni vaan krisulta jos alkaa jotain aukomaan. paraskin puhuja.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sanoi MIralle että "oot itse saatana"
Ei olis Krisu ottanut olutta. Ajattelee viikkokilpailun onnistumista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisua ei naurata Miran video yhtään.
Krisu olisi varmana itse ottanut myös lavan kaljaa.
Krisu on mies, ei miehet tuollaseen lankee. Näkihän sen jo Jukasta.
Miran muodonmuutos meikittä/kampaamatta ja meikattuna ja tupeerattuna on kyllä sitä luokkaa, että hyvin biletetyn illan jälkeen aamulla viekusta herätessä heräisi epäilys, että onko muija vaihtunut yön aikana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeyttivät Villen puheen (tai siis Anu näytti että alkakaa taputtaa), Jukka sanoi sen jälkeen että voitaisko antaa puheiden olla vähän pidempiä että puhuja saa asiansa sanottua. Kimmo siihen että juu ei ole mitään kiirettä :)
Miks Anu näytti tolleen?
Ettei tarvii kenenkään kuulla skeidaa taivaan iskästä, isänmaasta, uskonnosta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt vai silloin kun haki röökit päikystä?
Krisuhan ei oo ees Suomessa tuolloin. Joten hukkaan meni voitto.
Yllättäen kristian äänestettiin taas palkinnon saajaksi...
Krisu voitti! Pääsee myös oikeaan Gaalaan tammikuussa avecin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on kiva ihminen eikä todellakaan ansaitsisi kaikkea dissausta. Tuotanto ilmeisesti haluaa nyt Villen pois talosta. Toisaalta tuntuu Villen puolesta siltä, että voisi hänelle olla mukavampaa olla jo kotona läheistensä luona, vaikka itse toivoisin hänen jatkavan talossa. Ville on itsekin todennut, että hän on aika yksinäinen eikä ole hänelle sopivaa seuraa talossa. Tuotanto olisi voinut halutessaan hommata taloon Villellekin seuraa, mutta ei ole jostain syystä halunnut niin tehdä. Melkein käy Villeä sääliksi, kun on tuolla yksinäinen, mutta toisaalta hän ei ole helppoa lähtenyt hakemaankaan.
kiva ihminen? ootko yhtään kuunnellut sitä saati lukenut eleitä ja ilmeitä? yrmeä piiloagressiivinen fanaatikko!
Oletko itse piiloaggressiivinen vai julkiaggressiivinen (huom! 2 x g)? Siinä vasta pulma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siitä pellestä turha välittää mitään. itse on ottanu myös lahjuksia vastaan, turpa kiinni vaan krisulta jos alkaa jotain aukomaan. paraskin puhuja.
Mitä lahjuksia? Muistaakseni hän on vain ottanut kerran olutta eikä hänen tarvinnut tehdä muuta kuin esittää selvää eikä pettänyt porukkaa samalla tavalla kuten Mira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt vai silloin kun haki röökit päikystä?
Nyt, videon loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Koosteessa kärkikolmikko häätöön Mira, Anu, Ville
Anulle ja Helmerille lähtee täältä sunnuntaina monta ääntä. Siksi että saa ton ylimielinen luuskan tuolta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen kristian äänestettiin taas palkinnon saajaksi...
Ihan ansaitusti
Vierailija kirjoitti:
Miran muodonmuutos meikittä/kampaamatta ja meikattuna ja tupeerattuna on kyllä sitä luokkaa, että hyvin biletetyn illan jälkeen aamulla viekusta herätessä heräisi epäilys, että onko muija vaihtunut yön aikana...
Aika helvetin kovassa humalassa sais olla että edes meikattuna viereen eksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Oli jo myymässä se ku ei oo Suomessa tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisi, mutta ei mene kun on ulkomailla
Millalle puheterapiaa.