Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53461/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne vielä saada pari juomaa. Ei liikaa alkoholia ja hyvä niin.

Vierailija
53462/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet innoissaan desin riippareista, kun eivät tajua että nostettu täytteillä noin.539

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53463/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä porukasta nytten. Eipä kenenkään tarttis poistua 😊

Vierailija
53464/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto olin pois hetken ja nyt ne lilluu putelien kanssa puljussa. Mitä tapahtui urheilugaalalle?!!!!

Urheilugaalan etkot = sauna ja palju. Sen jälkeen vasta laittautumiset, illallinen ja palkintojenjako.

Vierailija
53465/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti joka ikinen päivä sama keskustelu. kevin on molempia, tai ei kumpaakaan, miten sitä nyt katsoo. muunsukupuoliset joskus ottaa ton termin käyttöön ihan siks ettei tartteis koko ajan selittää miks mies on mekossa. kevinissä on selkeästi enemmän naisellisia piirteitä kuin ns perushomossa. ei pitäisi kenelläkään mennä näin tunteisiin tunteeko kevin itsensä muunsukupuoliseksi vai 'vaan' homoksi. se on 20. entäs sitten jos tämä on sen puolelta vaan kokeilu ja löytää jonkun osuvamman identiteetin myöhemmin? ei koske palstailijoiden elämää pätkän vertaa. jos ville päättää ryhtyä hinduksi kolmen vuoden päästä niin siitäs ryhtyy.

Vierailija
53466/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ällöämään homoja kimmon vuoksi. juuri tuollasia veteliä laiskoja lötköperseitä taitavat kaikki olla.... miettikääpä suomalaisia julkihomojakin.

Ja minulla ei aluksi ollut mitään h..ja vastaan, mutta nyt alan olla sitä mieltä että ovat kaikki aivoistaan viallisia ja erittäin epäluotettavia.

N 1400 aikoinaan ja 14 otettiin lennonjohtokoulutukseen. Työ ja oikeustiedettä hgin yliopistossa. Arvostan.

Minä en arvosta pätkääkään. Tittelit ja ammatit ei ihmistä paranna, kun on sisältä mätä.

Kyllä noilla ho.illa on kaikilla paha aivovamma, ja se heijastuu muuhunkin kuin seksuaalisuuteen.

Mä luulen että sulla on paha aivovamma, et ole tainnut menestyä elämässäs samalla tavalla kuin esim Kimmo tai Helmeri, kateus on ihan normaalia

Kiitos vain mutta olen mieluummin normaali nainen ja äiti kuin suolen kairaaja, mikä tahansa päivä.

Vierailija
53467/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 kaljaa/naama sanoi Jukka?

Mira vasta oudosti oli jakamassa juomia. Alkoholia niillekin, jotka eivät juo. No kai mietti nopeaa itse vaihtavansa alkoholiin.

Oli todella outo logiikka Miralla! Ensin jaetaan kaikki kaikille ja sitten aletaan vaihtamaan!

Vierailija
53468/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Milla on kyllä aito ja lämmin ja empaattinen. Ihan todella. Mutta joko se sai rangaistuksen tuosta hyvin hyvin läpinäkyvästä ulkomaailmaan viestinnästä?

Ymmärrän kyllä hänen "tilanteen"

Vierailija
53469/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään kunnon bileet vai jakavat noiden lisäksi illalla pari pulloa. Onko sanottu missään?

Urheilugaala. Nättiä kippistelyä parilla lasillisella.

Vierailija
53470/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut ällöämään homoja kimmon vuoksi. juuri tuollasia veteliä laiskoja lötköperseitä taitavat kaikki olla.... miettikääpä suomalaisia julkihomojakin.

Ja minulla ei aluksi ollut mitään h..ja vastaan, mutta nyt alan olla sitä mieltä että ovat kaikki aivoistaan viallisia ja erittäin epäluotettavia.

N 1400 aikoinaan ja 14 otettiin lennonjohtokoulutukseen. Työ ja oikeustiedettä hgin yliopistossa. Arvostan.

Minä en arvosta pätkääkään. Tittelit ja ammatit ei ihmistä paranna, kun on sisältä mätä.

Kyllä noilla ho.illa on kaikilla paha aivovamma, ja se heijastuu muuhunkin kuin seksuaalisuuteen.

Mä luulen että sulla on paha aivovamma, et ole tainnut menestyä elämässäs samalla tavalla kuin esim Kimmo tai Helmeri, kateus on ihan normaalia

Kiitos vain mutta olen mieluummin normaali nainen ja äiti kuin suolen kairaaja, mikä tahansa päivä.

🤔🤔🤓

Vierailija
53471/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreissa Jukka, Kimmo Kevin ja Milla eli ei yhtään täys hetskua?

Vierailija
53472/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-ilta, viikonloppu alkaa! Luulisi ihmisillä olevan hyvä fiilis, mutta ei se ainakaan täällä näy! Kummallista jankkaamista Kevinistä ja nyt Kimmostakin. Erilaisuuden pelkoa, ennakkoluuloa ja käsittämätöntä suvaitsemattomuutta! Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat, eihän se teiltä ole pois.

Ei ole pelkoa vaan ÄLLÖTYSTÄ, vai pitäisi jotain perverssiä selkäämpuukottajaa tässä ihailla.

Eiköhän sullekin vielä selviä kimmon oikea luonne, tai sitten suljet vaan silmäsi ja leikit että se on niin kiva ja huumorintajunen heppuli..

Vierailija
53473/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi kimmo ole vasta 31 tai 32, ja tuon näkönen!!!

Mahtaa olla rankkaa olla homo.

Vierailija
53474/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun kroppa on kondiksessa. Katselee omia ihrojaan. Joo joo hyväksyn. Syön suklaakeksiä. Nam. Elämä on valintoja.

Vierailija
53475/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anu epävarma tunteistaan Hemmiä kohtaan, niin miksi tuo hänen mustasukkaisuuden näkee läpi ?

Antaisi Hemmin olla ja eikä koko ajan änkeäisi hänen viereen tai sanoisi suoraan Helmerille miten asia on. Napakka nainen on huutaa jokainen siivoo omaan tahtiinsa ,mutta muuten ei saa suutansa auki. Vai onko niin helvetin typerä ,että yrittää Helmerin avulla päästä pitkälle ?

Vierailija
53476/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että BB antaa asukkaille alkoholia, esim viiniä ruuan kanssa, ja ihmiset humaltuis ja tulis suoria keskusteluja! Tuntuu että nyt kytee pinnan alla patoumia monillakin asukkailla.

Vierailija
53477/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tulla Anu. Paljasta todellinen luonteesi koko kansalle, sitäollaankin joodoteltu!

Vierailija
53478/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville näyttää 10 v vanhemmalta ja Hemmi näyttää 23 v. Sellaista se on.

Vierailija
53479/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poreissa Jukka, Kimmo Kevin ja Milla eli ei yhtään täys hetskua?

Onhan siellä Villekin.

Vierailija
53480/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella että BB antaa asukkaille alkoholia, esim viiniä ruuan kanssa, ja ihmiset humaltuis ja tulis suoria keskusteluja! Tuntuu että nyt kytee pinnan alla patoumia monillakin asukkailla.

Samaa mieltä!

Ketju on lukittu.