BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kimmo ei ole tiennyt monta muutakaan aivan yksinkertaista asiaa, nyt en muista, mitä kaikkia, mutta muistan että monta kertaa ihmetellyt ettei tiedä asiaa, jonka 15vuotias lapsenikin on tiennyt jo vuosia.
Vaikee päästä stadin oikikkseen. Tietää.......😉
Hitto olin pois hetken ja nyt ne lilluu putelien kanssa puljussa. Mitä tapahtui urheilugaalalle?!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla ole mitään valvontaa? Miten tämä raivohullu rasisti saa huseerata täällä sataviestitolkulla? Ja muutkin täysin epäasiallisten törkeyksien viljelijät. No itsepähän itsensä naurunalaiseksi tekee, mutta haittaa kyllä ketjun lukemista.
Mikä ihmeen rasisti. Homokammo ei ainakaan ole rasismia, ja se on tarttunut minuun bb:n kautta, voit valittaa bb:lle että antavat homoista huonon kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällä palstalla ole mitään valvontaa? Miten tämä raivohullu rasisti saa huseerata täällä sataviestitolkulla? Ja muutkin täysin epäasiallisten törkeyksien viljelijät. No itsepähän itsensä naurunalaiseksi tekee, mutta haittaa kyllä ketjun lukemista.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin!
Anulla ei mitään mielipiteitä eikä ajatuksia mistään?? Kone ihminen
eikö sen minkä hiton gaalan pitänyt olla ensin, ja sitten juomaa ja saunaa ja paljua.
mutta eipä taida tulla mistään mitään ja ei ole juomiakaan känniin asti.
Vierailija kirjoitti:
2 kaljaa/naama sanoi Jukka?
Mira vasta oudosti oli jakamassa juomia. Alkoholia niillekin, jotka eivät juo. No kai mietti nopeaa itse vaihtavansa alkoholiin.
Perjantai-ilta, viikonloppu alkaa! Luulisi ihmisillä olevan hyvä fiilis, mutta ei se ainakaan täällä näy! Kummallista jankkaamista Kevinistä ja nyt Kimmostakin. Erilaisuuden pelkoa, ennakkoluuloa ja käsittämätöntä suvaitsemattomuutta! Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat, eihän se teiltä ole pois.
Elämä on valintoja. Anulla kunto kohdillaan. Ei ihme kun katsoo vartaloa ja jonnetkin innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai-ilta, viikonloppu alkaa! Luulisi ihmisillä olevan hyvä fiilis, mutta ei se ainakaan täällä näy! Kummallista jankkaamista Kevinistä ja nyt Kimmostakin. Erilaisuuden pelkoa, ennakkoluuloa ja käsittämätöntä suvaitsemattomuutta! Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat, eihän se teiltä ole pois.
Asiaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Milla on söpö ja luonnollinen. Ja 24/7 on näyttänyt Mirasta hyvin epäitsekkään ja auttavaisen luonteen. Koko ajan siivoillut toisten jälkiä, mutta ei tee mitään numeroa asiasta, eikä sitä kyllä kamerakaan näytä kuin vilauksia.
Millä eväillä Anu on ansainnut jatkoaikaa? Toista viikkoa ollut yhtä feikkiä kuin hiuslisäkkeensä kylppärin lattialla. Naama norsueläimen synnytinelimellä koko ajan.
Kokee Millan uhaksi, joten yrittää Millaa ulos talosta.
Jos Hemmillä mylvii tunteet, ei hän syöksy Anun kaulaan. Kyllä se on Krisu, jota Hemmi spontaanisti halaa ja rutistelee. Ehkä siksi, että Anussa ei ole lämpöä. Eikä aitoutta. Ei empatiakykykyä ollenkaan.Tuo on muuten totta, että Anu voi kokea Millan uhkana. Milla taitaa olla aidosti sitä, mitä Anu yrittää esittää olevansa. Jännä minusta myös, että Anu haluaa molemmat talon muut naiset ulos.
Milla ainakin on aito! On lämmin ja empaattinen. Tunteellinen ja iloa kupliva. Millan rinnalla Anu vaikuttaa todella kylmältä ja laskelmoivalta hapannaamalta.
Kyl mä myös uskon, että haluaa Millaa ulos. Miraa ei pidä uhkana. Molempia kohtelee kuin ilmaa. Paitsi silloin, kun on palvelua vailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en voi sietää tuollaisia luonnon oikkuja kuin tuo kimittävä hongankolistajahomo on. Miksei evoluutio ole pyyhkäissyt niitä mennessään sukupuuttoon?
Itse taas en voi sietää tuollaisia näsäviisastelijoita, jotka eivät ymmärrä mitä evoluutio tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Anulla helmet. Lady on lady poreissakin😉 vai mitä jonnet
No eihän nyt helmikana helmistään luovu.
Joku kirjoitti että nuo on sen mummon vanhat perintöhelmet? Eipä kyllä kannattaisi pitää ihan koko aikaa ja joka paikassa kaulassa, kuten nytkin porealtaassa ja saunassa. Ei tykkää ainakaan aidot helmet tommoisesta touhusta.
Vierailija kirjoitti:
Meno on kuin Sodomasta ja Gonorrheasta
??
Gonorrhea = tippuri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin!
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja. Anulla kunto kohdillaan. Ei ihme kun katsoo vartaloa ja jonnetkin innoissaan.
Jonneikäisten arvostelukyky saattaa rajoittuakin vartalonmuotoihin. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin taas mieleni pahoitin!
Se kyllä tiedetään ettei sun kaltainen psykotrolli pystyisi pahoittamaan mieltään vaikka yrittäisi. Lyhimmän tikun vetäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meno on kuin Sodomasta ja Gonorrheasta
??
Gonorrhea = tippuri
Niin on ja tahallaan sen Gomorran tilalle pistin, koska huumori. Assiko olet?
Krisu hiljentynyt.