Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
53121/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa Anusta mitä mieltä tahansa, tuo raivoisa reaktio lokkiin ja huutaminen sai ainakin itseni näkemään hänet eri tavalla. Ajattelin jo hetken, että onko sittenkin ytyä mimmissä ettei olekaan mikään tapetti hissukka, mutta lapsille huutamispuheensa tuntuivat tosi pahalta, varsinkin kun naureskeli itse lasten ja vanhempiensa säikähdyksille.

Aiemmin joku täällä kommentoi Kevinin vaputtamista Tarinalta, #freekevin hastageilla, itse olisin nyt Helmerin vapauttamiskampanjan aloittamisen kannalla #freehelmeri

Vierailija
53122/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hp90 kirjoitti:

Ei tämä ole mikään hyvän mielen kesäleiri. Tämä on katsojia varten tehty viihdeohjelma ja jos katsojat ei tykkää niin syötetään leijonille.

Tykkään kyllä ohjelmasta mutta tämä keskustelu on paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53123/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on kyllä söpö meikissään. Uskomatonta miten noin lyhyistä hiuksista kuin Kimmolla on, sai vielä leikkaamalla erilaiset. Hyvin sopii Kimmon kasvonpiirteisiin.

Vierailija
53124/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on jatkuvasti Kimmon hiuksia operoida kun eihän tuolla edes hiukset kasva kunnolla joten sama ois vetää kaikki poisKaljuja länttejä pää täynnä

Vierailija
53125/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitä homoläppää tulee jo selvinpäinkin 😅😅

Iltaa odotellessa

Vierailija
53126/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten tuntuvat vitsailevan ja nauravan keskenään Kimmo, Mira ja Jukka, kuten nyt tupakkipaikalla.

Erikoista, että Jukkakin sanoi ettei viihdy Miran seurassa, pakitko vielä painaa? Kimmon perustelutkin 

olivat vähintään hämmentävät.

Vierailija
53127/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviä ja kermaperunoita nam nam...eiku riisiä nehän unohti ne perunat😅😂🤣

Vierailija
53128/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!

Niinhän Mira onkin. :D

Miten nimeämiset ja pyyntö liittyvät toisiinsa?

Jos olisin juuri sanonut henkilön olevan talossa se viimeinen, joka tarttuu töihin, niin en todellakaan kehtaisi pyytää häntä leikkaamaan hiuksiani.

jos häädössä Mira ja Ville niin Kimmo valitsee Villen. Hyvässä hengessä huumoroivat

Vierailija
53129/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin oma voittaja suosikkini.

Vierailija
53130/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne jauhaa tuota mistä tina on tehty ja mikä on Sn??

-Uskokaa Keviniä, Sn on tina ja se on alkuaine.

Vierailija
53131/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S on rikki

Tina on alkuaine

Se kotitina on tinan ja lyijyn sekoite

Vierailija
53132/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka hakeutuu yllättävän paljon Kevinin viereen

Vierailija
53133/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu : Mun vanhemmatkin pelkää mua ja nauraa.

Eikä! Juuri sellainen joka aina saanut tahtonsa läpi. Lapsidiktaattori, pikkuprinsessa, joka aikuisenakin vielä juoksuttaa vanhoja vanhempiaan käymään hänelle kaupassa 😬

Vierailija
53134/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo ei olekaan niin fixu tinajuttu paljasti, eikä tiennyt mitä se on englanniksikaan. Ihme juttu.

Vierailija
53135/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka ja kimmohan on tuolla yhdet hauskimmista ja huumorintajuisimmista. Tylsää vaan tulee jos jompi kumpi lähtee.

Tämä! Krisusta on alkanut mennä täysin maku, kun huutelee vain kaljaa ja kiroilee. Alkukaudesta sentään Krisu ja Helmeri oli hauska viihdytyskaksikko, mutta sen jälkeen kun Anu maastoutti Helmerin tapettiin, Krisulla on jäänyt levy pyörimään.

Jukka & Kimmo tällä hetkellä paljon parempaa viihdettä kuin Krisu & Helmeri!

Vaikka en Villestä ihan hirmuisesti pidäkään hän taitaa olla oikeassa siinä, että Kristian dominoi keskusteluja ja vähän pitää porukkaa erillään, blokkaa usein esim Villen tai Kevinin pois porukasta vainitsensä kanssa erilleen juttelemaan. Ja ihan kuin Jukkakin ottaisi pikkuisen hajurakoa Kristianiin, viihtyy paremmin Kimmon ja muidne kanssa. 

Krisu pelaa myös. On vain taitavampi kuin esim Anu ja Jukka.

Vierailija
53136/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmolta nyt karkit pois ja rataa juoksemaan niin sulaa pelastusrenkaat vyötäröltä!

Vierailija
53137/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jukka alkaa olemaan mulla ihan top 3 kokoajan parantaa jänne miten se kehittyy. Varmaan kirje auttoi ja rohkaisi.

Vierailija
53138/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa Anusta mitä mieltä tahansa, tuo raivoisa reaktio lokkiin ja huutaminen sai ainakin itseni näkemään hänet eri tavalla. Ajattelin jo hetken, että onko sittenkin ytyä mimmissä ettei olekaan mikään tapetti hissukka, mutta lapsille huutamispuheensa tuntuivat tosi pahalta, varsinkin kun naureskeli itse lasten ja vanhempiensa säikähdyksille.

Aiemmin joku täällä kommentoi Kevinin vaputtamista Tarinalta, #freekevin hastageilla, itse olisin nyt Helmerin vapauttamiskampanjan aloittamisen kannalla #freehelmeri

Lähes kaikki huutaa joskus lapsilleen. Aika tasainen luonne on, jos oikeasti pystyy elämään 18 vuotta niin ettei ole koskaan niin väsynyt tai turhautunut että huutaisi lapsille tai lasten kuullen.

Anu kertoi huutaneensa lapsille ja aina jos huutaa lapsille alkaa itse itkemään, että se siitä kamalasta huutamisesta. Tuokin on aika yleistä että kun tarpeeksi suututtaa tulee itku, ainakin naisilla siis, miehistä en tiedä kun ovat yleensä vähemmän emotionaalisia (ihan tutkitustikkin).

En muista kyllä sanoneensa että vanhempansa pelkäisivät Anua jos tämä huutaa, mutta tuskinpa on sitäkään ihan noin sanonut, kuin Anu-vihaaja sen täällä ilmaisee.

Ja Krisu naureskeli ja hämmästeli sitä, että miten voi alkaa itkemään jos v*tuttaa, hän ei näe omassa tunneskaalassaan mitä yhteyttä näillä asioilla.

Vierailija
53139/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jukka on kyl nostanut pisteitä rutkasti mun silmissä, melkeen ärsyttää, ettei se ärsytä enää läheskään niin paljon ku aiemmin😁

Vierailija
53140/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä Hemmin ja Kimmon katsekontaktia. Siin on jotain erikoista...Hemmi halailee talossa muita miehii mut harvemmin Kimmoa. Lisäks muut pelleilee Kimmon kanssa Hemmi ei niin paljon. Välil tuntuu et ne välttelee jotain. Anu pois talosta niin näkis mitä tapahtuu.

Ketju on lukittu.