BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mä nautin siitä, että nää pahimmat yksittäisistä asukkaista vouhottajat ei tuu ikinä luomaan noin mukavaa ilmapiiriä ja yhteishenkee omassa elämässään missään porukassa bb-asukkaiden tavoin. Valenimeämisistä huolimatta kaikki on suht ok, tollanen todennäköisesti puhdisti vaan ilmaa mikä on tosi jees. Kokonaisuus on nyt vapautuneempaa kun porukka tietää oikeesti mielipiteet toisistaan. Hieno kattoo kuinka aikuiset ihan erilaiset ihmiset pääsääntösesti viihtyy toistensa seurassa. Mua ei haittaa hipsuttelut eikä vetkuttelut, ei löhöilyt eikä mitkään muutkaan mitkä tosi montaa ihmistä tuntuu haittaavan. Tää kausi on hyvä, vaikka kaikki tyypit ei omaan mieleen olekaan. En koe silti tarvetta mustamaalata täällä anonyymina ja vääristellä eleitä, sanoja ja ilmeitä. Peli on peliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo Kimmon vaalea läikkä takaraivolla, mistä tuollainen johtuu? Joku syntymämerkki? Mut miks se on ihan vaaleaa se hius siinä
Ainakin vitiligo voi sellaista aiheuttaa, sitä ei vaan vaaleaihoisesta niin helposti huomaa.
Bileissä Kimmolla oli joku roska päässä ja joku siitä huomautti, et sulla on joku valkoinen päässä niin Kimmo vaan sanoi, että syntymämerkki, mut sit tää toinen sanoi et ei ku se on tollanen roska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo Kimmon vaalea läikkä takaraivolla, mistä tuollainen johtuu? Joku syntymämerkki? Mut miks se on ihan vaaleaa se hius siinä
Ainakin vitiligo voi sellaista aiheuttaa, sitä ei vaan vaaleaihoisesta niin helposti huomaa.
Syntymämerkki, aika yleinen. Minkähän ikäisiä mahtaa olla tämän ketjun kommentoijat, ainakin helwetin lapsellista, ja kapeakatseista kommentointia. Älyykkyydellä ei ole teitä palkittu, jos aikuisia olette.
Hauska kampaamo noilla suihkuhuoneessa täytyy itsekin mennä käymään😂
Kimmolla ja Miralla ja Jukalla ja Kevinillä mukavaa!!
Krisu sanoi takatakatakataka ja BB kuulutti että kristian rikot sääntöjä :D Sitten Krisu sanoin sen vielä uudelleenkin ja taas tuli välittömästi kuulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymämerkki, aika yleinen. Minkähän ikäisiä mahtaa olla tämän ketjun kommentoijat, ainakin helwetin lapsellista, ja kapeakatseista kommentointia. Älyykkyydellä ei ole teitä palkittu, jos aikuisia olette.
Ööö..aika vahva reaktio siihen että mainitsin vitiligon, en nähnyt itse kyseistä värimuutosta, kommentoin vain kun joku kysyi. Yli 30v olen.
Oho BB kireenä Krisulle- Illut alkaa hieromaan Krisua, on liian itsenäinen ajattelija. Ja hahah jo lauloi Piratusleffan tunnaria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo anuhullu vääristelee asioita?
Anu ei ole millään lailla mun suosikki mutta en kyllä ymmärrä miten häntä voi niin kauheasti muka kukaan inhotakaan? Päättelen tästä että täällä on joku katkera muija jonka mies on pitänyt anua hyvännäköisenä, tai olisko anun ex-puolison nykyinen kumppani? Tai sitten joku luuserijätkä jonka anu on lempannut joskus.
Tai sitten täällä on joku aivan umpikaheli jota vaivaa ennen kaikkea elämätön elämä.
Ihan sama kävi mielessä, kun tähän keskustelu ketjuun törmäsin.
Tulisipa Jukka ne sukkahousut päässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja kimmohan on tuolla yhdet hauskimmista ja huumorintajuisimmista. Tylsää vaan tulee jos jompi kumpi lähtee.
Tämä! Krisusta on alkanut mennä täysin maku, kun huutelee vain kaljaa ja kiroilee. Alkukaudesta sentään Krisu ja Helmeri oli hauska viihdytyskaksikko, mutta sen jälkeen kun Anu maastoutti Helmerin tapettiin, Krisulla on jäänyt levy pyörimään.
Jukka & Kimmo tällä hetkellä paljon parempaa viihdettä kuin Krisu & Helmeri!
Vaikka en Villestä ihan hirmuisesti pidäkään hän taitaa olla oikeassa siinä, että Kristian dominoi keskusteluja ja vähän pitää porukkaa erillään, blokkaa usein esim Villen tai Kevinin pois porukasta vainitsensä kanssa erilleen juttelemaan. Ja ihan kuin Jukkakin ottaisi pikkuisen hajurakoa Kristianiin, viihtyy paremmin Kimmon ja muidne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa Jukka ne sukkahousut päässä :)
Siis siten että ne ois naaman yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ryhtyi vonkaamaan kimmolta kun ei talon naisilta saa, reikä se on rinkelissäkin. Eikä tuota voi enää edes ottaa läpällä, koska Jukka on aiemmin sanonut että shemalet kiihottaa häntä. Oksettavaa
Jaha jukka vihaaja taas vauhdissa. Tää sama on kirjoittanut 200 haukkuma viestiä Jukasta. Yritä nyt hyväksyä vaan että jukka on ihan jees. Eikä ole sun tai kenenkään muunkaan reikää tarkistamassa.
LÄÄKKEET LIHAVALLE VIRTAHEVOLLE JA SASSIIN !!!!!
Ei tämä ole mikään hyvän mielen kesäleiri. Tämä on katsojia varten tehty viihdeohjelma ja jos katsojat ei tykkää niin syötetään leijonille.
Vierailija kirjoitti:
Mä nautin siitä, että nää pahimmat yksittäisistä asukkaista vouhottajat ei tuu ikinä luomaan noin mukavaa ilmapiiriä ja yhteishenkee omassa elämässään missään porukassa bb-asukkaiden tavoin. Valenimeämisistä huolimatta kaikki on suht ok, tollanen todennäköisesti puhdisti vaan ilmaa mikä on tosi jees. Kokonaisuus on nyt vapautuneempaa kun porukka tietää oikeesti mielipiteet toisistaan. Hieno kattoo kuinka aikuiset ihan erilaiset ihmiset pääsääntösesti viihtyy toistensa seurassa. Mua ei haittaa hipsuttelut eikä vetkuttelut, ei löhöilyt eikä mitkään muutkaan mitkä tosi montaa ihmistä tuntuu haittaavan. Tää kausi on hyvä, vaikka kaikki tyypit ei omaan mieleen olekaan. En koe silti tarvetta mustamaalata täällä anonyymina ja vääristellä eleitä, sanoja ja ilmeitä. Peli on peliä.
Olipas harvinaisen aikuinen ja kypsä kommentti tällä foorumilla. Tuli hyvä mieli❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!
Oli kyllä oudot perustelut Kimmolta, Mira syö varmasti porukasta vähiten eikä tosiaan ole ekana kärkkymässä keittiössä vaan tupakalla aina kun muut syö. Itse jos mietin, auttaa muita asukkaita kyllä koko ajan kaikessa ja kuuntelee aina tosi empaattisena ja havaitsee tunnetilat.
Samaa mieltä, Mira on fiksu, ja empaattinen. Kimmo kaksinaamainen. Illalla sikarinurkkauksessa sanoi Krisulle, ja Jukalle, että onneksi tuli myöhään illalla vasta tieto äänestysten olleen leikkiä, kun Mira ehti jo siivota kämpän :0
Koulukiusausmeininkiä alkaa esiintyä sikarikerhon jäsenten kesken, alan inhoamaan noita kolmea tyyppiä ihan tosissani. Koulukiusaajille just sitä esimerkkiä, mitä ei missään nimessä saisi esiintyä.
Sikarikerholaisia on 4, Hemmi on myös mukana kiusaamisissa koska tollottaa vaan hiljaa suu auki tuulen viuhuessa korvien välissä.
Helmeri on 100x fiksumpi kuin sinä, että siinä mielessä sun ei kannata heiluttaa turpaas tuulessa.
Tulee mieleen Pablo joka työntää pään autosta ja suu lerpattaa tuulessa:
Vierailija kirjoitti:
Joo muut juttelee miten kouluttavat ja toruvat koiria, johon Anu kertoo väliin miten huutaa lapsille 🙈
Ei jaksais yhtään tuon juttuja
Krisu sitä anulta kysy. anu sanoi, että yleensä jo pelkkä katse riittää. ei pidä huutamisesta. ja huudoksi menee niin harvoin, että silloin kaikki hämillään.. että semmosta.. kuulostaa ihan normaalille., ellei joku väärstelisi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja kimmohan on tuolla yhdet hauskimmista ja huumorintajuisimmista. Tylsää vaan tulee jos jompi kumpi lähtee.
Tämä! Krisusta on alkanut mennä täysin maku, kun huutelee vain kaljaa ja kiroilee. Alkukaudesta sentään Krisu ja Helmeri oli hauska viihdytyskaksikko, mutta sen jälkeen kun Anu maastoutti Helmerin tapettiin, Krisulla on jäänyt levy pyörimään.
Jukka & Kimmo tällä hetkellä paljon parempaa viihdettä kuin Krisu & Helmeri!
Vaikka en Villestä ihan hirmuisesti pidäkään hän taitaa olla oikeassa siinä, että Kristian dominoi keskusteluja ja vähän pitää porukkaa erillään, blokkaa usein esim Villen tai Kevinin pois porukasta vainitsensä kanssa erilleen juttelemaan. Ja ihan kuin Jukkakin ottaisi pikkuisen hajurakoa Kristianiin, viihtyy paremmin Kimmon ja muidne kanssa.
Krisu oli alkukaudesta mun ykkössuosikki, mutta alan olla entistä enemmän sitä mieltä, että Krisu on nyt nähty. Tänään bileissä ja huomenna krapulassa jos on yhtä rasittava kuin viimeksi, niin mun puolestani Krisu saa lähteä koko talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä mun vanhat silmät näkevät! Kimmo kehtaa pyytää Miraa leikkaamaan hiuksensa, what?! Just eilen oli niin laiska ja saamaton suursyömäri, siitä 2 pistettä!
Oli kyllä oudot perustelut Kimmolta, Mira syö varmasti porukasta vähiten eikä tosiaan ole ekana kärkkymässä keittiössä vaan tupakalla aina kun muut syö. Itse jos mietin, auttaa muita asukkaita kyllä koko ajan kaikessa ja kuuntelee aina tosi empaattisena ja havaitsee tunnetilat.
Samaa mieltä, Mira on fiksu, ja empaattinen. Kimmo kaksinaamainen. Illalla sikarinurkkauksessa sanoi Krisulle, ja Jukalle, että onneksi tuli myöhään illalla vasta tieto äänestysten olleen leikkiä, kun Mira ehti jo siivota kämpän :0
Koulukiusausmeininkiä alkaa esiintyä sikarikerhon jäsenten kesken, alan inhoamaan noita kolmea tyyppiä ihan tosissani. Koulukiusaajille just sitä esimerkkiä, mitä ei missään nimessä saisi esiintyä.
Ai että, kun sieppaa niin syvältä kun kuulee tällaista. Isoveikka vois näyttää porukalle vähän ”videoita”😉
Vierailija kirjoitti:
Hauska kampaamo noilla suihkuhuoneessa täytyy itsekin mennä käymään😂
Kimmolla ja Miralla ja Jukalla ja Kevinillä mukavaa!!
Ville siellä oli ainakin silloin, kun itse katselin.!
No just siitä on kyse että huutaa silti eli saa raivokohtauksia?