Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

52921/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v... Jos Anu ei lähe ulos!.. En katso enää bb 24/7...tosi kiero 🤔😡...

Vierailija
52922/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ripa-Rotan

Ylös = Puolella

Alas = vastaan

Minkä?

Taloalueella on rotta joka viipottelee tuolla, asukkaat nähneet Ripaa jo monesti ja antoivat nimenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52923/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu sanoo inhoavansa lintuaj ne pilää mun elämän. Raivoaa.

No vituttais muakin jos lokki söis mun kauan väsäämän aamupalan, just ennenku mut suljetaan ulos talosta ilman ruokaa ja juomaa :D

Keittiössä oli valmis aamupala kaikille, ei olisi tarvinnut kuin ottaa, kuten kaikki muut teki.

Anu haahuili jääkaapin ovi auki varmaan vartin tekemättä mitään. Ehti pöydässä syödä yli puolet lautaseltaan, mutta ulos meno käskyn jälkeen tuli kiire haalia lisää. Itse vei lautasen terassille ja jätti sinne vahtimatta, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ei kannata prinsessoida ja nirsoilla tai jää ilman.

Vierailija
52924/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu ei tykännyt Pablostakaan näki ettei pitänyt kauniina Pabloa.

Mitä sitten? Voi olla ihan mukava ihminen vaikkei tykkääkkään bulldogeista.

Vierailija
52925/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vituttais muakin jos lokki söis mun kauan väsäämän aamupalan, just ennenku mut suljetaan ulos talosta ilman ruokaa ja juomaa :D

Keittiössä oli valmis aamupala kaikille, ei olisi tarvinnut kuin ottaa, kuten kaikki muut teki.

Anu haahuili jääkaapin ovi auki varmaan vartin tekemättä mitään. Ehti pöydässä syödä yli puolet lautaseltaan, mutta ulos meno käskyn jälkeen tuli kiire haalia lisää. Itse vei lautasen terassille ja jätti sinne vahtimatta, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ei kannata prinsessoida ja nirsoilla tai jää ilman.

Hyvä että teki, saatiinpa puheenaihetta koko aamuksi ja asukkaillekkin vähän vaihtelua. Hyvä Anu!

Vierailija
52926/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos harmittaa, tai huutaa, mutta Anu kiljui muille. "Tuokaa tänne se, tuokaa tänne nyt se!!!!" Joka tilanteessa tulee mieleen juoksuttaa muita.

Vierailija
52927/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka vihaa lintuja vihaa sitä vapautta mikä niillä on koska on itse henkensä vankina ja satimessa elämässään. Siksi hän kompensoi tuolla lauseella Elämä on valintoja koska on satimessa 2 lapsen kanssa.

Vierailija
52928/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi ja Krisu on paljon parempi pari kuin Hemmi ja Anu.

Vierailija
52929/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.

Älä jaksa. Tapahtuma oli hauska ja Anun reaktio täysin ymmärrettävä :D

Tapahtuma oli todella hauska, vahingonilo = paras ilo, mutta Anun reaktio ei ollut iha oikeassa suhteessa tapahtuneeseen. Helmerin ilme oli näkemisen arvoinen, kun Anu alkoi kiukkuraivota.

Ootte taas reiluja. Mistähän kaikesta Krisu on huutoraivonnu? PRKL SITÄ KALJAA NYT PRL V ITTU! Mutta kun Anu vähän suuttuu kun lokki syö hänen kauan väsämäänsä aamupalan niin kauhee ryöppy taas.

Huoh, taidan laittaa tän keskustelun kiinni. Tympeää menoa.

No on Krisuakin arvosteltu täällä siitä vaikka kuinka, kai Anuakin saa? Krisu ei myöskään yritä esittää mitään siveää, toisin kuin Anu..

Eli onko siveyden esittämistä jos on pääasiassa tasapainoinen ja kiroilematon ihminen, mutta joskus saattaa syystä tai toisesta kuitenkin tunteet leimahtaa ja ärsyttää ihan kunnolla? Oletkohan ihan terve, jos kuvittelet ettei tasapainoisilla ihmisillä olisi koskaan mitään tunteita tai että niiden tunteiden esiin tuleminen olisi joku merkki siitä, että ihminen olisi vaan esittänyt tasapainoista? Kukkuuu?

Vierailija
52930/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.

Tapahtuma oli todella hauska, vahingonilo = paras ilo, mutta Anun reaktio ei ollut iha oikeassa suhteessa tapahtuneeseen. Helmerin ilme oli näkemisen arvoinen, kun Anu alkoi kiukkuraivota.

Joo, olihan se naureskelu näkemisen arvoista. Alle minuutin päästä Anukin naureskeli tapahtuneelle muiden mukana.

Anufani kayselee anulasit päässä ja kommentoi, millainen haluaisi Anun olevan. Helmeri nauroi lokille, mutta jähmettyi hetlessä kun Anu alkoi karjua, aika kauan katseli hiljaa vakavana. Anu ei edellenkään naura jutulle, marisee vaan. Muut asukkaat puhuivat jo ihan muusta niin vielä vaan jaksaa valittaa lokista.

Vierailija
52931/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun primitiivireaktio tuli koska kummitäti sanoi niin kirjeessä ja koko kiristyminen alkoi siitä.

Vierailija
52932/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville puhuu siitä keissistä kun se mies Thaimaassa tuli skorpionin puremaksi ja Finnair kieltäytyi ottamasta koneeseenn.

Vierailija
52933/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olihan se naureskelu näkemisen arvoista. Alle minuutin päästä Anukin naureskeli tapahtuneelle muiden mukana.

Anufani kayselee anulasit päässä ja kommentoi, millainen haluaisi Anun olevan. Helmeri nauroi lokille, mutta jähmettyi hetlessä kun Anu alkoi karjua, aika kauan katseli hiljaa vakavana. Anu ei edellenkään naura jutulle, marisee vaan. Muut asukkaat puhuivat jo ihan muusta niin vielä vaan jaksaa valittaa lokista.

Arvasin. En ole Anu fani, toivonut ekasta viikosta asti että Anu-tapetti lähtisi talosta, mutta ärsyttää kun täällä pilataan hauska tapahtuma tuollaisella ihan kohtuuttomalla rääpimisellä ja jopa valehtelulla joistain "Helmerin ilmeistä" kun kaikkia lähinnä nauratti sekä lokki, että Anun reaktiokin. Minuakin, mutta pitihän sitä ankeuttajien taas tehdä työnsä tämänkin hauskuuden kohdalla.

Vierailija
52934/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte taas reiluja. Mistähän kaikesta Krisu on huutoraivonnu? PRKL SITÄ KALJAA NYT PRL V ITTU! Mutta kun Anu vähän suuttuu kun lokki syö hänen kauan väsämäänsä aamupalan niin kauhee ryöppy taas.

Huoh, taidan laittaa tän keskustelun kiinni. Tympeää menoa.

Ihan jokainen Krisun sana ja lause on täällä puitu moneen kertaan. Miksei Anusta saisi kommentoida? Oli aika järkky reaktio tuollaiseen pikkujuttuun, ei taida oikein hallita itseään.

Vierailija
52935/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu pois talosta rupeaa kyllästyttämään tuo hemmissä roikkuminen ja tämä on ainoa syy mikä hänet pitää vielä talossa.

Vierailija
52936/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Anu kyllä melko minä minä minä

Osti kaupasta noita kreikkalaisia jogurtteja josta tykkää kuka noita nyt sitten uskaltaa ottaa kun ne on vähän niinkuin prinsessan,Anuhan ei syö perunaa niin nehän jäi sitten jälleen kauppaan koska aivokapasiteetti hylkää kaiken paitsi sen mistä itse välittää,tuoreita mustikoita ihan turhaan kun kalliita eikä riitä kaikille,

Itse sitä mieltä että määrättyjä tavaroita paljon että riittää kaikille kuin että eri montaa lajia vähän?

Roikeläppiä kolme😂lihapiirakka paketti yksi missä neljä kappaletta🤣

Vierailija
52937/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo muikkeli kiukutteli kun pikkulapsi ..............ymmärrän jos siinä olisi ollut lapsi ja lokki olisi vienyt pöperöt.Aikuinen nainen ? Ei taida olla 

Vierailija
52938/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu huusi vihaavansa lintuja eli kaiken, ne pilaa hänen elämänsä! Huusi isoon ääneen! Neuroottinen!

Linnut pilaa elämän 😂 Jo on pienestä kiinni että elämä menee pilalle...

Vierailija
52939/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT Ville puhuu oikein siitä kaverin , Joonan, tilanteesta HYVÄ!

Vierailija
52940/90773 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko sanoi hyvin että näkeehän sen jo naamasta että on nirppanokka tuo Anu(kuulemma tuon näköiset on🤩)kai mun ukkeli sit tietää😏

Ketju on lukittu.