BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jukka ulos talosta sunnuntaina! Ärsyttävä jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovaa on peli. Eilen spekuloivat aivan oikein, että itse häätävät ja kylläpä siellä on nyt Kevinkin herännyt aamulla tekemään aamupalaa porukalle. Ennen kyllä uni on maistunut :D
Olet väärässä, Kevin herää joka aamu kahdeksan aikaan ja eilenkin valvoi sängyssä kun muut nukkui n yhdeksään. Ja lettuja on tehnyt joka kerta kun kaupasta on saatu siihen sopivat aineet.
Lisäksi Kevin oli luvannut Helmerille jo maanantaina, että tekee pannukakkuja. Ensin mietti tekisikö keskiviikkona kun on syntymäpäivä, mutta päätyi siihen, ettei kannata tehdä pannareita niin kauan kuin viikkotehtävä on kesken, vaan vasta perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoo inhoavansa lintuaj ne pilää mun elämän. Raivoaa.
No vituttais muakin jos lokki söis mun kauan väsäämän aamupalan, just ennenku mut suljetaan ulos talosta ilman ruokaa ja juomaa :D
Vierailija kirjoitti:
Anun pisteet nousivat jos ei ostanu höpöhöpö"vegaaneille" mitään erityisruokaa!
Ei siis OSANNUT ostaa mitään. On ilmeisesti kotitöissä ja kaupankäynnin suhteen täysin kädetön, kun vanhemmat passanneet pilalle ja passaavat edelleen (käyvät aikuiselle naiselle kaupassa!). Varmaan vanhemmat hoitavat yleensäkin lapsetkin, joten ei heillä mitään hätää ole, vaikka äiti kuukausitolkulla pois. Juuri tuollainen äitihän ne lapset ilman tunnontuskia jättää viikoiksi, koska MINÄ tulee aina ennen lapsia.
Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vituttais muakin jos lokki söis mun kauan väsäämän aamupalan, just ennenku mut suljetaan ulos talosta ilman ruokaa ja juomaa :D
Varmaan vihaa koiriakin... Rakastaako mitään muuta kuin itseään?
Anu inhoaa lokkeja koska inhoaa ihmisiä jotka lokkeilevat mielestään : ELÄÄMÄÄ ON VALINTOJA JOO.
Vitsi toi Anu on nolo, raivota nyt lokeista. Itseppähän meni lautasensa kanssa ulos
BB käski asukkaat mahdollisimman nopeasti ulos, osa lähti vessaan, osa pukemaan, Anu haali lautaselleen vielä lisää syötävää ja vei sen ulos. Terassilla lokki kävi nappaamassa jotain yksinäiseltä lautaselta - Anu kuppaa makkarissa. Porukka alkoi hekotella lokille ja Anu sai todelliset raivarit, huusi: mä inhoon lintuja, siis tässä elämässä ainoa asia mitä mä inhoon! Ville sanoo, että kahvi on varmaan ihan ookoo, ei se lintu sitä juonut ja Anu huutaa aivan täysillä: mun päivä on pilalla!
BB alkaa laskea 30 alaspäin saadakseen Anun ulos makkarista. Todella nyrpeä ja kiukkuinen Anu ravaa terassilla kiukkuisena. Ville vie lautasen sisällön roskikseen, muut narisevat kun olisivat halunneet seurata lokkien ruokailua lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.
kertoo vaan merkityksettömiä elämästään ei mitään isoa.
Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.
Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...
Mieti vähän mitä tänne kirjoittelet. Olet ihan sairas päästäsi.
Mitä vaahtoat? Kannattaisi tutkituttaa oma hysteerinen pärstäsi, kun noin menee ihon alle, jos jonkun sanotaan muistuttavan ulkoisesti jotain.
Sinä taas vaikutat kirjoitustesi perusteella ihmisvihaajalta, misantroopilta ja kouluampujalta.
Ripa on suloinen ja ovela joogaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän propaanikuljetuksia Ville tehnyt Norjassa? Tuo treenaaminen päälle. Krava Magat ja kaikki. Noita tuoleja valitessa valitsi sotakuvioisen ja kengät samaa. Ja Iskä juttelee....vaikuttaa ihan olevan ohjattu kuin robotti.
kertoo vaan merkityksettömiä elämästään ei mitään isoa.
Tiesi myös amerikkalaiset pannukakut ja niitten koostumuksen, puhuu englantia ja monia kieliä tiesi tinat ja muut. Tuo ukko on outo. Patoutunut ja outo.
Mulla tulee tuosta Villestä aina mieleen se perheensä murhannut Chris Watts (josta täälläkin on piiiitkä ketju olemassa). Ulkonäössä ja olemuksessa jotain niin samaa. Ehkä myös käytöksessä. Mutta ei minulla sinänsä ole mitään Villeä vastaan, saisi minun puolestani olla talossa pitkäänkin ihan vaan, kun se ketuttaa monia talon asukkeja...
Minullekin tulee sellainen viba, että Ville runkkkailee kotonaan jossain komerossa samalla Hitlerrin kuvaa hiplaten.
Minulle tulee sellainen viba että istut kotonasi peukuttamassa itse sairaille vauva.fi kommenteillesi.
Mitähän sisällä tapahtuu 🙈 jännää
Vierailija kirjoitti:
Tottakai Anun pitää hallita lintuja. Hullu eukko. Nyt alkaa tulla luonne esiin Anu sai raivokohtauksen.
Älä jaksa. Tapahtuma oli hauska ja Anun reaktio täysin ymmärrettävä :D
Onko Anu alkanut tänään hoitamaan kotityöt kun eilen uhosi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ville ei kerro menneisyydestään mitään?
Sulla ei taida olla 24/7? On puhunut lapsuudestaan, nuoruudestaan, opiskelustaan, aiemmista työpaikoistaan, liikuntaharrastuksistaan, kännihölmöilyistään, bodaamisesta, rekan ajamisesta Euroopassa, vaimonsa tapaamisesta, seurustelusta, lapsiensa syntymästä, uskoon tulostaan, jne jne.
Mitä on jäänyt uupumaan??
Vierailija kirjoitti:
Jukasta ja Kevinistä tuli mieleen että Kimmon ja Kevinin kemia on kanssa söpöä. Ei nyt siksi että molemmat tykkää miehistä tai että niillä edes on mitään, mutta siinä on jotenkin semmonen mentori-fiilis Kimmon osalta ainakin ja se usein puhuttelee ja katsoo Keviniä pehmeemmin kuin muita. Ehkä se näkee nuorempaa itseään Kevinissä vähän vaikkeivat samanlaisia olekaan. Mutta kumminkin se on lutuista.
Tämä on jo tunteja vanha mutta huomasin saman! Kimmo on todella lempeä Keviniä kohtaan ja siinä on jotain hellyttävää. Silloin kun niillä oli sängyt vielä vierekkäin, ne vähän hipsuttelikin herätessään.
Verenohennuslääke on rotanmyrkkyä harva tietää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu huusi vihaavansa lintuja eli kaiken, ne pilaa hänen elämänsä! Huusi isoon ääneen! Neuroottinen!
Haha, lokki söi Anun aamupalan xD Anulla hajos pää.