BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ai Kevin teki Helmerille aamiaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta tulee vahvat pdf vihat minulle. Alatyyliset puheet, jopa pedofiilisiä juttuja, itsensä paljastelu, Thaimaan matkat, imelä puhuminen versus todella ilkeämielinen haukkuminen, jotenkin liero ja kiero, taitava manipuloimaan. Tunnen tuon ihmistyypin, koska minuakin käytetty hyväksi lapsena. Esim. Kun kuuluu vauvan itkua ja vielä todella hätääntynyttä, tyyppi vaan kysyy et seisooks sullakin! Eli kiihottuu lapsen itkusta ja ei ollu läppä.
Mustaa huumoria, taidat olla aika yksinkertainen?
En ole tuo, joka kirjoitti tuon aiemman, mutta jos sinun mielestäsi tuollainen on huumoria, niin hoitoon joutaisit. Ja tuo Krisu on kyllä oksettava tyyppi monella tavalla. Ja pitää itseään jo koko BB:n voittajana... Toivottavasti kuka tahansa muu voittaa, mutta ei tuo v***uileva pervo, joka varmaan pistäisi vaan koko potin kaljaan ja näihin Thaimaan reissuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuhenkinen Helmeri ja urheilutausta. Anu erittäin kilpailuhenkinen ja vahti Helmeriä kuntopyörän lopussa ettei ajais enemmän kun hän. Jotain sano että sais lapsille kertoa. Olin ihan monttu auki. Helmeri tais polkea Anua enemmän. 😂
Sais Helmeri polkea jo Anua. Ihan jo oman maineensakkin takia. Piste.
Mut ei polje, kirjeessäkin sai sukulaiselta ohjeen pitää housut jalassa loppuun asti. Sukulaiset näki miltä näytti panoparin meno talossa joten fiksu ohje.
Fiksu ohje noin yleisesti mutta Hempan tapauksessa tekisi siitä vain mielenkiintoisemman. Tosin vaihtaisi Miraan toki, vähän eläväisempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei lähtisi isoja persoonia enää. Sikarikerho on niin hyvää viihdettä, että se pitää olla loppuun asti. Mulla kääntyi mielipide tällä viikolla niin, että aloin tykätä Helmeristä paljon. Hänen rakkaus pikkusiskon ja isoäitiin tuli ilmi kirjettä luettaessa. Pabloa myös rakastaa.
Pakko sanoa, että mieluiten luopuisin Anusta, entisestä suosikistani. Kaikki muut pitäisin vaikka finaaliin asti. Anulla on vähiten tunteita ainakin tuolla talon sisällä, on vähän väritön ja hän vaikuttaa laskelmoivalta.
Tarinaa haluttiin ulos, koska oli energiasyöppö ja vei hiljaisemmilta tilan.
Ville perusteli eilen osuvasti samankaltaisen tilanteen Krisun kohdalta, kovaäänisimpänä hautaa alleen muut ja dominoi täysin keskkusteluja ja valintoja. Etenkin kova ääninen kiroaminen hiljentää muut. Itse haluaisin jo nähdä talon ilman Krisuakin, vielä olisi aikaa muilla nousta esiin.
Olen eri mieltä. Tarina oli energiasyöppö ja tilanviejä sillä tavalla, ettei nähnyt koskaan hetkeäkään mitään vikaa itsessään. Tai mitään tarvetta muuttua itse. Hän vain jatkuvasti vaati, että muiden tulisi muuttua. Ja yhteisön tulisi toimia hänen ihanteelliseksi kokemallaan tavalla. Tarina ei tahtonut mitään pahaa, mutta ei noin voi ryhmässä toimia, eikä varsinkaan ottaa noin isoa tilaa, jos asennoituu noin.
Krisu on rasittava ja läpät menee yli, ilkeäkin välillä. Mutta ei todellakaan ajattele, että olisi kaikessa oikeassa ja vaadi muita muuttumaan. Hän on heittäytyjä pahassa ja hyvässä, ja sellaisia tyyppejä BB-formaatti tarvitsee kiinnostaakseen katsojia.
Kevin teki Miralle lettuja aamipalaksi ja vei hillon kera makkariin. Nyt kyllä herkistyin😍Nyt paistaa keittiössä lisää. Kevin siis heräsi ensimmäisenä ennen kuulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuvat vielä💤💤💤
Tyhmää, että saavat jatkuvasti nukkua myöhempään ja myöhempään.
Tehtävät ja keskustelut tapahtuvat koko ajan myöhemmin, jopa keskiyön jälkeen.
Ei sovi omaan elämänrytmiini ja nyt jää ruutu+ -kausi uusimatta tuon takia.
Mulla loppuu joka tapauksessa sunnuntaina, bybye bb. Ei tuota tosiaan ole muutenkaan ehtinyt seurata kuin hetken aikaa illasta, kun asukkaat nukkuu niin pitkään.
Ehkä ohjelma on suunnattu kotonaan istuville työttömille muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoisi Kevinille että Suomessa laitetaan päällyshousut jalkaan kotonakin saati telkkarissa.
Ville teki sämpylöitä yläruumis paljaana. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta tulee vahvat pdf vihat minulle. Alatyyliset puheet, jopa pedofiilisiä juttuja, itsensä paljastelu, Thaimaan matkat, imelä puhuminen versus todella ilkeämielinen haukkuminen, jotenkin liero ja kiero, taitava manipuloimaan. Tunnen tuon ihmistyypin, koska minuakin käytetty hyväksi lapsena. Esim. Kun kuuluu vauvan itkua ja vielä todella hätääntynyttä, tyyppi vaan kysyy et seisooks sullakin! Eli kiihottuu lapsen itkusta ja ei ollu läppä.
Mustaa huumoria, taidat olla aika yksinkertainen?
On huumoria mitä ei vaan kannata sanoa ääneen varsinkaan julkisessa kanavassa, koska niin moni sen huumorin kuulee, eikä se todellakaan iske kaikkeen. On olemassa sellaiset yleiset sivistyksen rajat tuollaisille heitoille. Omassa kaveriporukassa jossain huumekämpässä voi sitten vapaasti heitellä pedofiliavitsejä niin paljon kuin haluaa, vaikka kyllä sellaiset minusta silti jotain kertoo, olkoonkin sitten mustaa huumoria, miten tulee normaalilla ihmisellä edes mieleen tuollainen kun kuulee vauvan itkua?
Voi luoja kun tämäkin on käyty läpi täällä moneen kertaan, mutta joku urpo ei vaan ymmärrä. Näitköhän edes kyseisen tapauksen vai toisteletko vaan jotain jostain lukemaasi?
Kimmo raapi jalkaansa peiton alla, mikä aiheutti sen, että peitto heilui sopivasti ylös alas nivusten lähellä. Vauvanitku alkaa, Krisu nousee istumaan ja näkee Kimmon peitonheiluttelun, mikä laukaisee spontaanin vitsin. Huonon vitsin joo, mutta täysin tilannekontekstista syntyneen, mitä jotkut eivät näytä millään tajuavan.
Itse olin valveilla ruudun ääressä ja repesin kyllä nauramaan niin, että saattoivat naapuritkin herätä. En hyväksy pedofiliaa, mutta en myöskään aio pyydellä anteeksi sitä, että minulla on mustahko huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuvat vielä💤💤💤
Tyhmää, että saavat jatkuvasti nukkua myöhempään ja myöhempään.
Tehtävät ja keskustelut tapahtuvat koko ajan myöhemmin, jopa keskiyön jälkeen.
Ei sovi omaan elämänrytmiini ja nyt jää ruutu+ -kausi uusimatta tuon takia.
Mulla loppuu joka tapauksessa sunnuntaina, bybye bb. Ei tuota tosiaan ole muutenkaan ehtinyt seurata kuin hetken aikaa illasta, kun asukkaat nukkuu niin pitkään.
Ehkä ohjelma on suunnattu kotonaan istuville työttömille muutenkin.
Suurin osa kai ohjelmaa seuraa ihan vain iltalähetyksestä. Ainakin tutkimusten mukaan päälähetyksillä on 330-550 tuhatta katsojaa.
No se nyt vaan on tosiasia, että musta huumorikin on huumoria. Esim face täynnä mustan huumorin ketjuja joissa näitä memejä esim luurangoista afrikan lapsista kera jonkun nälkä vitsin, joihinkin iskee ja joihinkin ei. Kyllä vakavistakin aiheista voi heittää vitsiä, tietäisitpä vain mitä eri ammateissa heitellään.
Itse tykkään mustasta huumorista, vaikka rajani meneekin tietyissä jutuissa, toisille ne rajat menee eri jutuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto haluaa Illuminaatin kannattajan joka sopeutuu siihen eli Kimmon joka sitoutuu heihin juristina ja tulee rappariksi, Villen, joka on lahkoaivopesty eikä osaa kyseenalaistaa, Hemmin joka jo toppuutteli salaliittoteorioita Krisulta, Anun joka ei ymmärrä näistä mitään, Kevinin joka globalisti.
Millakin käy koska ei osaa noita
Mira käy mormonitaustaisena ehkä
Mutta Krisu on suomalainen tärpeeksi älykäs ja uskaltaa hahänen astaa Illut- sen ne pelaavat ulos. Jukka on myös vaikeampi pala niille.
Huom kaikki äänestäkää Krisua. Ja Jukkaa ja aktiivisesti. Jompikumpi voittoon! Mieluiten Krisu sillä hän edustaa häviävaa Suomea joka on kaikkein hyväksikäytetyin. Siitä Krisun kiukkukin tulee- hän tajuaa kusetuksen!
Äänestys tarkoittaa että annetaan ääni kenet haluaa talosta ulos. Asukkaat valitsevat kahdesta pahasta toisen. Älä johda harhaan. Älä anna ääntä suosikille vaan inhokille.
Hyvä kun oikaisit sanoin epähuomiossa väärin kun tarkoitin olkaa Krisua tukemassa! Kiitokset sulle.
Krisu voittoon! Näytetään niille mistä kana pissii.
En ynmärrä että sängyssä syödään. Hemmi syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei lähtisi isoja persoonia enää. Sikarikerho on niin hyvää viihdettä, että se pitää olla loppuun asti. Mulla kääntyi mielipide tällä viikolla niin, että aloin tykätä Helmeristä paljon. Hänen rakkaus pikkusiskon ja isoäitiin tuli ilmi kirjettä luettaessa. Pabloa myös rakastaa.
Pakko sanoa, että mieluiten luopuisin Anusta, entisestä suosikistani. Kaikki muut pitäisin vaikka finaaliin asti. Anulla on vähiten tunteita ainakin tuolla talon sisällä, on vähän väritön ja hän vaikuttaa laskelmoivalta.
Tarinaa haluttiin ulos, koska oli energiasyöppö ja vei hiljaisemmilta tilan.
Ville perusteli eilen osuvasti samankaltaisen tilanteen Krisun kohdalta, kovaäänisimpänä hautaa alleen muut ja dominoi täysin keskkusteluja ja valintoja. Etenkin kova ääninen kiroaminen hiljentää muut. Itse haluaisin jo nähdä talon ilman Krisuakin, vielä olisi aikaa muilla nousta esiin.
Olen eri mieltä. Tarina oli energiasyöppö ja tilanviejä sillä tavalla, ettei nähnyt koskaan hetkeäkään mitään vikaa itsessään. Tai mitään tarvetta muuttua itse. Hän vain jatkuvasti vaati, että muiden tulisi muuttua. Ja yhteisön tulisi toimia hänen ihanteelliseksi kokemallaan tavalla. Tarina ei tahtonut mitään pahaa, mutta ei noin voi ryhmässä toimia, eikä varsinkaan ottaa noin isoa tilaa, jos asennoituu noin.
Krisu on rasittava ja läpät menee yli, ilkeäkin välillä. Mutta ei todellakaan ajattele, että olisi kaikessa oikeassa ja vaadi muita muuttumaan. Hän on heittäytyjä pahassa ja hyvässä, ja sellaisia tyyppejä BB-formaatti tarvitsee kiinnostaakseen katsojia.
Vaatiihan Krisu muita muuttumaan. On sanonut monellekkin asukkaalle, että tulee jatkossakin kiroilemaan ja v*ttuilemaan kaikille ja kertomaan pedofi lia vitseja viis siitä mitä mieltä muut niistä ovat. Muiden pitää siis muuttaa ajatteluaan ja sopeutua hänen JATKUVASTI rivoon käytökseensä. Ei ole myöskään tehtäviä tehdessä kuunnellut muita mm. stressitehtävät kaikki muut sanoivat etteivät haluaa suorittaa tehtävää niin, että Krisu keksii äärettömän pahoja ja ilkeitä "läppiä" muille, Krisu ei kuunnellut, jatkoi vaan kun oli päättänyt että se on oikea tapa suorittaa se tehtävä.
Todellakin ajattelee olevansa kaikessa oikeassa, toimii vain hyvin laskelmoivasti kun oikeassa kohdassa heittää empaattisille ihmisille, että voivoi kun olen paska enkä tajua mistään mitään, näkee jokaisesta solusta ettei oikeasti ajattele niin. Eevis kertoi opetelleensa oikean reagointitavan ihmisten tunteiden kohtaamiseen, niin on myös Krisu opetellut, mutta hän on opetellut että miten ihmisiä voi manipuloida tunteiden kautta. Tietää ettei kannata näyttää ylimielisyyttään liian avoimesti.
Osaako joku antaa tuon kevinin pannukakkujen ohjeen? :P
Anun desin riipparit näkyy nyt tossa mekossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt nukkua että jaksavat yön valvoa ja viihdyttää meitä😬onhan noilla pari ihan rankkaa päivää takana, helppo täällä huudella että miksi antavat nukkua!!
Kyllä viihdyttää saa päivälläkin, eiköhän suurin osa katsojisat nuku öisin.
Mikä siellä on sellaista rankkaa, jota ei voi aamulla ja päivällä tehdä, mutta yöt pitää kupeltaa.
Jos tätä katsojille tehdään, herätkööt aamulla kuten muutkin.
No jos sua viihdyttää se kun nuo puolipöppörössä jatkaa koomassa makaamista
silmät auki niin fine...eihän tuolla mitään järjestetä ennen puoltapäivää,
Kyllä porukat perjantai-iltana jaksaa valvoa ja katsoa noita kun niillä juhlat vai meetkö Pikku Kakkosen jälkeen nukkumaan😅
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole käynyt mielessäkään, että äänestäisin yhtään ketään. Miten jotkut laittavat kymmeniä ja jopa satoja euroja näihin? Olen ihan todella kova fani ja 24/7 pyörii melkein kokoajan, jäänyt kotihommat ja työt vähemmälle tämän takia kun jään vain sohvalle tuijottamaan tuntikausiksi. Siltikään mulla ei ole tullut mieleen laittaa rahaa tähän
Sama. Hullun touhua.
Erityisen kipeetä se on äänestyksen alussa kun sillä ei todellista merkitystä asialla ole yhtään.
Voi olla että ei edes myöhemmin ole niin merkitystä jos tuotanto fuskaa ja kun tuon epäilyksen takia iso vedonlyöntifirma lopetti yhteistyön Big Bortherin kanssa niin se on aika paljastavaa.
Kuka kertoisi Kevinille että Suomessa laitetaan päällyshousut jalkaan kotonakin saati telkkarissa.