Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
52221/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö joku miten tuo tilanne sai alkunsa, että Hemmi puristeli Jukan persettä kun halailivat?

Vierailija
52222/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti BB:llä on pelisilmää ja huomenna on bileet, nyt kun on raskas viikkotehtävä takana, ja tunteet pinnassa sekä läheisten kirjeistä että nimeämisten näkemisestä... Nähtäisiin ihmisten todellisia tunteita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52223/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisukin sopisi Anulle paljon paremmin kuin Helmeri. Heidän kahdenkeskinen juttelu ei ole noloa, kuten Anun ja Helmerin.

Vierailija
52224/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ns. muunsukupuolisuus täysi vitsi. Keksi sen, kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnostaa ketään.

Sanoiko Kevin niin, vai keksitkö tuon itse koska et ymmärrä muunsukupuolisuutta? Oletko itse mikä, hetero? Keksitkö sen ihan itse?

Alkoi vegaaniksi ja muunsukupuoliseksi kaksi kuukautta ennen taloon tuloa.

anteeksi tyhmä kysymykseni, mulla ei ole näistä muunsukupuolisista jne juuri mitään kokemusta, mutta onko Kevin siis syönyt jotain naishormoneja joskus, kun hänellä kuitenkin on pienet rinnat?

Ei ole syönyt eikä ole syömässä, ei halua muuttaa sukupuoltaan naiseksi.

Aika monella teinipojalla on ihan samanlaiset rinnat, vähän aikaa sitten oli Selviytyjissä joku tubettaja tms poika ihan samanlaisilla rinnoilla.

lihavia miehiä joilla veltot rinnat.

Vierailija
52225/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ns. muunsukupuolisuus täysi vitsi. Keksi sen, kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnostaa ketään.

Sanoiko Kevin niin, vai keksitkö tuon itse koska et ymmärrä muunsukupuolisuutta? Oletko itse mikä, hetero? Keksitkö sen ihan itse?

Onko sanonut keskineensä sen kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnosta ketään?

Kevin on kyllä harvinaisen kypsä ja analyyttinen jopa oman seksuaalisuutensa kanssa.

Itse olin noin 30-vuotias perheenäiti, kun aloin edes jollain tavalla ymmärtää, miksi voin niin sanlinkuvaamattoman huonosti "perinteisessä" naisen roolissa.

sanoinkuvaamattoman*

Vierailija
52226/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah, tina on alkuaine. Siellä fiksut ja kovaääniset varmoina ettei tina ole alkuaine eikä kukaan usko Keviniä. Kimmo väittää koviten etti tina ole alkuaine

Vierailija
52227/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Mira tuo keskustelua. Aiheuttaa eri puraa talossa ja puutarhassa, myös katsojissa. Jätetään ne taloon.

Mikä on Anun pointti? Maata nättinä? Anu ulos.

Jos Anu nyt ulos, ensi viikolla sikarikerho äänestää Miran ulos, sitä seuraavalla viikolla lähtee Ville ja sitten on Millan vuoro ja sen jälkeen kohteeksi tuleekin Kevin, ellei joku sikarikerhosta (esim. Kimmo) yllätä yllättävällä kieroilulla ja käännykkin kavereitaan vastaan voittaakseen.

Montako asukasta talossa yleensä on viimeisellä viikolla? Ekaa kertaa seuraan BB:tä.

Talossahan on tällä hetkellä fifty-fifty porukkaa. Eli se muukin porukka vois avata silmänsä ja alkaa pelaamaan.

Omaa tyhmyyttään sitten putoavat. Kuka sellaisia vässyköitä haluaa vikoilla viikolla katsoa? En mä. Mieluusti katson sikarikerhoa, koska saavat jotain aikaiseksi.

Vierailija
52228/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näitte heteromiehen puristelemassa toisen miehen persettä. helmeri on niiiiiiin bi

Jep...olen ollut tuota mieltä jo ihan alusta asti.

Vierailija
52229/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on nyt pahassa pulassa ja peli menetetty. Meni nimeämään molemmat naiset.

Eiköhän jää ypöyksin ja arvostaako pojatkaan lopulta, pojat menee kuitenkin ohi.

Vierailija
52230/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah, tina on alkuaine. Siellä fiksut ja kovaääniset varmoina ettei tina ole alkuaine eikä kukaan usko Keviniä. Kimmo väittää koviten etti tina ole alkuaine

Alkoi pikkasen jo pännimään tuo. Tina ON alkuaine.

Vierailija
52231/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Milla ja Mira ovat sunnuntaina häätöäänestyksessä, niin kumpi lähtee?

Vierailija
52232/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näitte heteromiehen puristelemassa toisen miehen persettä. helmeri on niiiiiiin bi

Jep...olen ollut tuota mieltä jo ihan alusta asti.

Jep, sama homma. Täällä väitelty vastaan

Vierailija
52233/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo väittää kivenkovaa ettei tina ole alkuaine van koostuu useasta aineesta.

Kevin ja Ville koetti että on se alkuaine. Kevin sanoi, että tina on Sn, mutta kukaan ei usko koska Kimmo on eri mieltä.

Vierailija
52234/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu meni ihan vakavaksi, kun Krisu sanoi, että " Onnea, olet ensi viikolla siis talossa heidän kanssaan, joita tänään puukotit selkään".

Anu siis äänesti vaan sellaisia, jotka "eivät ole häädössä"

Joo huomasin ja sen jälkeen Anu totesi nyt hän alkaa hoitamaan kotitöitä pitää saada joku roti taloon😏

Vierailija
52235/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän av-mammat suhtautuisi, jos tuolla meno olisi kuin Venäjän BB:ssa?

Vierailija
52236/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne tinakengät ei varmaan ole pelkkää tinaa. Kimmo nyt puhuu siitä.

Tina alkuaineena on erikseen

Vierailija
52237/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Anua riepoo?? Haluaako kotiin??? Voi lähteä 24 tuntia. Pienet lapset.

Vierailija
52238/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän av-mammat suhtautuisi, jos tuolla meno olisi kuin Venäjän BB:ssa?

Ei onneksi onnistu täällä. Väkivalta on kielletty

Vierailija
52239/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustakin tuli vegaani vasta 3kk sitten! Mitä väliä sillä on millon sen tajuaa

Vierailija
52240/90773 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Krisu saivat silloin alussa SALATEHTÄVÄN, joka PITÄÄ tehdä. Mira sai taas HOUKUTUKSEN, josta saa ITSE VALITA, ottaako vastaan vai ei.

Ville ja Krisu olisi saaneet kieltäytyä varastamisesta kuten Helmeri teki, mutta pettivät porukan varastamalla ja saivat varastamansa rahnat itselleen ja  viikkotehtävä epäonnistui.

MiMira ra puolestaan teki kaikkensa, että tehtävä onnistui, muita auttamalla ja houkutuksen päätyttyä radalla ja kuntopyörällä.

Salatehtävästä ei saa kieltäytyä, Hemmiäkin ohjeistettiin ja hänelle kerrottiin tämä asia silloin ekan viikon lopussa

Nyt puhut puppua! Varastamisesta sai kieltäytyä ja Helmeri kieltäytyi. Tupu, Krisu ja Ville lähti ahneina hakemaan hyötyä itselleen ja pettivät muut asukkaat ja heidän takiaan viikkotehtävä epäonnistui.

Kysymyksessä oli ensimmäinen viikko. Kukaan ei tuntenut toisiaan eikä minkäänlaista ryhmähenkeä ollut vielä muodostunut.

Ei voi lainkaan verrata niihin olosuhteisiin, missä Mira toimi.

Edelleenkin, Mira ei olis voinut muutenkaan suorittaa enää tehtävää sinä päivänä ja lisäksi huolehti seuraavina päivinä, että panoksensa tehtävälle oli suurempi kuin aiemmin. Ei toiminut siis puhtaan itsekkäästi. Tarjosi myös palkinnostaan osaa muillekkin.

Mira ei saanut antaa tupakkaa muille. Poltti salaa ja joi salaa battereita. Mira teeskenteli sairasta. Otti vastaan houkutukset. Eli petti ryhmän. U l o s

ja mira ihmetteli ääneen krisun antamia syitä, koska bb kielsi osallitumasta ,eli valehtelee vielä

Ketju on lukittu.