BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuka sanoo: "Siis voi vittu nyt sais vittu tulla kaljaa."
Voi vittu kun toi vitun hokija olis kerrankin ollut vittu äänestyksessä, ja nyt säätyy siltäkin, vittu. No, voitto taitaa muutenkin olla tiukasti plakkarissa (kun eivät fanit ole joutuneet edes käyttämään rahojaan äänestyksiin), että mitäpä tässä... :D Haluaisin vaan niin kovasti nähdä talon menoa ja keskusteluja ilman Krisua, nyt on niin dominoiva että muille ei meinaa jäädä kunnolla sijaa. Krisu haluaa määrätä puheenaiheetkin. Muut pääsevät toisaalta myös "helpolla", kun yksi pelle vetää showta.
Katsotaan rauhoittuuko Krisu yhtään kumppaninsa kirjeen ja Villen nimeämisperusteluiden myötä, vai nouseeko kierrokset vaan. Aika paljon läheiset olivat saaneet kommentoida asukkaan touhuja ja "antaa neuvoja" jatkoon, tosin en tiedä käyttivätkö muut kuin Krisun kumppani tätä oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin ns. muunsukupuolisuus täysi vitsi. Keksi sen, kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnostaa ketään.
Sanoiko Kevin niin, vai keksitkö tuon itse koska et ymmärrä muunsukupuolisuutta? Oletko itse mikä, hetero? Keksitkö sen ihan itse?
Alkoi vegaaniksi ja muunsukupuoliseksi kaksi kuukautta ennen taloon tuloa.
anteeksi tyhmä kysymykseni, mulla ei ole näistä muunsukupuolisista jne juuri mitään kokemusta, mutta onko Kevin siis syönyt jotain naishormoneja joskus, kun hänellä kuitenkin on pienet rinnat?
Ei ole syönyt eikä ole syömässä, ei halua muuttaa sukupuoltaan naiseksi.
Aika monella teinipojalla on ihan samanlaiset rinnat, vähän aikaa sitten oli Selviytyjissä joku tubettaja tms poika ihan samanlaisilla rinnoilla.
Siinä näitte heteromiehen puristelemassa toisen miehen persettä. helmeri on niiiiiiin bi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos bb-talo ois tarjonnut krisulle nuuskaa ja jallua, sehän ois ollut miraa pettureiksi kutsuvien tollojen mielestä vain hyvä jätkä, PÄÄLLIKKÖ:
Näin se menee että krisun kaltasille miehille on aina eri säännöt ja kriteerit kuin meille muille.
Tämä. Tuotanto halusi Miran nyt sylkykupiksi, siksi tarjosi houkutusta. Miksi Jukalle ei tarjottu tupakkaa myös, miksi krisulle ei tarjottu kaljaa? Miksi Anulle ei tarjottu rahnaa?
No siksi kun nämä olisivat aivan varmasti langenneet, mutta sehän nyt ei käy tuotannolle tietenkään.
En ole fani mutta uskoisin että Krisulla olisi ollut selkärankaa enemmän ku Miralla. Kyllähän se olisi houkutin se kalja ollut mutta paino tuolla menemään semmosella tahdilla että tiesi olevansa ”korvaamaton” muille.
Kun mietin tuota houkutusta, niin olen varma, että kukaan muu asukas ei olisi tuossa tilanteessa siihen suostunut.
Tuotanto valitsi tarkkaan. Mira "sairastui" käpylehmätehtävässäkin. Mukavuudenhaluinen suunpieksäjä.
Vierailija kirjoitti:
Järkkyä ettei bb ole järkännyt viiteen viikkoon mitään iloa asukkaille ja katsojille ilahduttamiseksi. Pelkää tylsyyttä tylsyyden perään. Ei mitään silmäniloa tai hauskuutta. Onko nämä tuottajat ja ohjaajat ihan tilanteen tasalla millaista ohjelmaa tässä tehdään? Kuka tahansa pystyisi parempaan. Edes bb:n ääntä ei anneta katsojien kuultavaksi. On kyllä köyhää ja tyhmää.
Ja silti sinäkin katsot ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin ns. muunsukupuolisuus täysi vitsi. Keksi sen, kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnostaa ketään.
Sanoiko Kevin niin, vai keksitkö tuon itse koska et ymmärrä muunsukupuolisuutta? Oletko itse mikä, hetero? Keksitkö sen ihan itse?
anteeksi tyhmä kysymykseni, mulla ei ole näistä muunsukupuolisista jne juuri mitään kokemusta, mutta onko Kevin siis syönyt jotain naishormoneja joskus, kun hänellä kuitenkin on pienet rinnat?
Voisiko olla mahdollista että hän tosiaan on synnynnäisesti muunsukupuolinen, jonka on tajunnut vasta vastikään? Ehkä Mr.Gay Finland-kisan aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu ja Mira tuo keskustelua. Aiheuttaa eri puraa talossa ja puutarhassa, myös katsojissa. Jätetään ne taloon.
Mikä on Anun pointti? Maata nättinä? Anu ulos.
Jos Anu nyt ulos, ensi viikolla sikarikerho äänestää Miran ulos, sitä seuraavalla viikolla lähtee Ville ja sitten on Millan vuoro ja sen jälkeen kohteeksi tuleekin Kevin, ellei joku sikarikerhosta (esim. Kimmo) yllätä yllättävällä kieroilulla ja käännykkin kavereitaan vastaan voittaakseen.
Montako asukasta talossa yleensä on viimeisellä viikolla? Ekaa kertaa seuraan BB:tä.
ASUKKAAT eivät päätä,kuka lähtee.
Sensijaan nyt on ainutlaatuinen tilaisuus saada Anu häätöäänestykseen,kun katsojat saavat nimetä.
En olis ekoilla viikoilla ikinä uskonut että:
1. Ville on vielä talossa
2. Villestä tullut mun ehdoton lemppari ja voittajasuosikki<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tai ainakin on sen pitänyt talossa salassa, jos olisikin. Käsittääkseni on tyytyväinen sellaisena, kuin on. :)
Ville ja Krisuhan juttelee hyvässä hengessä keittiössä niitä näitä. Ehkä Mira suhtautunut huonoiten näytettyihin valenimeämisiin. BB varmaan kuvitteli pahempaa draamaa ja riitoja, mutta ihan sovussahan nuo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla mahdollista että hän tosiaan on synnynnäisesti muunsukupuolinen, jonka on tajunnut vasta vastikään? Ehkä Mr.Gay Finland-kisan aikana
Niin, en ole juuri kuunnellut Kevinin juttuja tuolla talossa, niin en tiedä mitä on puhunut. Nyt, kun porukkaan on vähän, ja kaikki ovat usein yhdessä, olen enemmän vasta sisäistänyt hänen talossa olonsa.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän vaikea hyväksyä tässä ketjussa se jos joku tykkää eri henkilöstä kuin te? Äänestättekö myös kovasti?
Mulla ei ainakaan ole ketään suosikkia, mutta kyllä musta on kiva keskustella ja vähän väitelläkin näkemyseroista mitä tulee siihen, miten asukkaat talossa käyttäytyy ja millainen asema kelläkin on jne. parasta koko tässä ohjelmassa on tämä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira uhriutuu tuolla ja teihin menee kaikki toi esitys läpi. Hänhän se petti porukan BATTERYN ja röökien takia! Kyllä se laiska käytös alkaa viduttaa tuolla kaikkia jossain vaiheessa. Kimmo ei myöskään ole puukottanut selkään, hän sanoi jossain lähetyksessä Miraa takinkääntäjäksi ja sen takia ei enää pidä hönestä. Se taas, että ne käy röökillä yhdessä ja hengailee kutsutaan toimeen tulemiseksi. Herätys ihmiset!
Petti miten?? Oli jo väsynyt ja satuttanut itseään ja ei ollut edes menossa radalle enää, otti houkutuksen vastaan, mutta teki sinä aikana ruokia, laittoi ainakin Anun hiuksia ja siivoili toisten jälkiä. Sitten kun oli houkutuksensa lusinut, painui heti radalle ja polki kuntopyörällä eniten kilometrejä. Olisipa hauska saada nähdä asukkaiden kokonaismatkat, ei taatusti ollut Miralla vähiten kilsoja.
No oli, selvästi vähiten. Lahjuksen ottamisessa kyse on periaatteesta, vaikka perusteli itselleen ettei oma panoksensa ole niin suuri että vaikuttaisi tehtävään, niin tässä kyse on siitä että yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.
Noin se meni. Ilmaisit niinku asia on. Koosteissa eilen näkyi. Mira teki tyhmästi.
Vierailija kirjoitti:
Ville ja Krisuhan juttelee hyvässä hengessä keittiössä niitä näitä. Ehkä Mira suhtautunut huonoiten näytettyihin valenimeämisiin. BB varmaan kuvitteli pahempaa draamaa ja riitoja, mutta ihan sovussahan nuo ovat.
Ville ei ainakaan sanonut nimeämisessä mitään sellaista Krisusta, mitä ei ole hänelle suoraankin sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ja Krisu saivat silloin alussa SALATEHTÄVÄN, joka PITÄÄ tehdä. Mira sai taas HOUKUTUKSEN, josta saa ITSE VALITA, ottaako vastaan vai ei.
Ville ja Krisu olisi saaneet kieltäytyä varastamisesta kuten Helmeri teki, mutta pettivät porukan varastamalla ja saivat varastamansa rahnat itselleen ja viikkotehtävä epäonnistui.
MiMira ra puolestaan teki kaikkensa, että tehtävä onnistui, muita auttamalla ja houkutuksen päätyttyä radalla ja kuntopyörällä.
Salatehtävästä ei saa kieltäytyä, Hemmiäkin ohjeistettiin ja hänelle kerrottiin tämä asia silloin ekan viikon lopussa
Nyt puhut puppua! Varastamisesta sai kieltäytyä ja Helmeri kieltäytyi. Tupu, Krisu ja Ville lähti ahneina hakemaan hyötyä itselleen ja pettivät muut asukkaat ja heidän takiaan viikkotehtävä epäonnistui.
Kysymyksessä oli ensimmäinen viikko. Kukaan ei tuntenut toisiaan eikä minkäänlaista ryhmähenkeä ollut vielä muodostunut.
Ei voi lainkaan verrata niihin olosuhteisiin, missä Mira toimi.
Edelleenkin, Mira ei olis voinut muutenkaan suorittaa enää tehtävää sinä päivänä ja lisäksi huolehti seuraavina päivinä, että panoksensa tehtävälle oli suurempi kuin aiemmin. Ei toiminut siis puhtaan itsekkäästi. Tarjosi myös palkinnostaan osaa muillekkin.
Mira ei saanut antaa tupakkaa muille. Poltti salaa ja joi salaa battereita. Mira teeskenteli sairasta. Otti vastaan houkutukset. Eli petti ryhmän. U l o s
Ei polttanut salaa eikä juonut batteryita salaa vaan kaikki tiesivät Miran saaneen ne, tosin eivät miksi.
Mira piti koko ajan huolen että viikkotehtävä onnistui.
Ryhmän ovat pettäneet Krisu ja Ville, täysin omaa hyötyä tavoitellen varastaneet rahnaa ja saaneet viikkotehtävän epäonnistumaan. Olisivat saaneet kieltäytyä kuten Helmeri, mutta valitsivat tavoitella nimeättömyyttä ja etua rahnojen lisäksi. Ainoa epäonnistuminen Ville ja Krisun syytä. U l o s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän vaikea hyväksyä tässä ketjussa se jos joku tykkää eri henkilöstä kuin te? Äänestättekö myös kovasti?
Mulla ei ainakaan ole ketään suosikkia, mutta kyllä musta on kiva keskustella ja vähän väitelläkin näkemyseroista mitä tulee siihen, miten asukkaat talossa käyttäytyy ja millainen asema kelläkin on jne. parasta koko tässä ohjelmassa on tämä keskustelu.
Niin mustakin. ja siksi välillä aina ihmettelen, kun jotkut suhtautuu niin tunteella näihin keskusteluihin. Huutaa hoitoon menemistä jne, jos toinen on eri mieltä asioista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sanonut keskineensä sen kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnosta ketään?
Kevin on kyllä harvinaisen kypsä ja analyyttinen jopa oman seksuaalisuutensa kanssa.
Itse olin noin 30-vuotias perheenäiti, kun aloin edes jollain tavalla ymmärtää, miksi voin niin sanlinkuvaamattoman huonosti "perinteisessä" naisen roolissa.
Kaikki muut on ihan hyvässä sovussa, mutta Mira on aika hiljainen.
Kansa äänestää onneksi Anun ulos. Oli niiiin huono ja tökerö jopa tossa valenimeämisessä. Vems tur är det, är det Anus?
Tätä hoki ruotsin opettajani yläasteella kun luettiin vuoron perään ääneen ja ei ope tajunnut koskaan kun Anua harmitti.
Onko sanonut keskineensä sen kun pelkkä h intti ei nykyään kiinnosta ketään?