BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku hemun "piirit". Sallikaan meidän nauraa.
Vaikka en voi sietää Anua niin tuo oli niin järkyn lapsellista mielipidettä joltain aivottomalta. Varmaan Anukin haluaa ja tarvitsee vähän miehekkäämmän kumppanin. Hemu käy pitkällä kolmeakymmentä niin sille olisi etu jos lapset ovat jo valmiina jos ei niitä itse saa aikaiseksi.
Aamen! Hemmin ja kummitädin "piireissä" on ok olla islannin tuliainen mutta ei äiti ihminen. Jänskät tollaset piirit kun ajattelee että Anun lapsilla on sentään isäkin kuvioissa toisin kun Hemmillä aikanaan. Että sellanen "sosiaalinen itsemurha".
Eipä ole varmasti kyse siitä,että on äiti,vaan siitä minkälainen k.o ihminen on. Mitä arvoja edustaa,minkälainen arvojärjestys ylipäätään on perhe-elämää elettäessä.
Jos talon tapahtumista puhutaan,niin ei varmasti ole Hemminkään läheisiltä jäänyt huomaamatta,miten Anu hyväksikäyttää Helmeriä omaksi hyödykseen.
Valenimeämiset jatkuu.
Helmeriltä -tällä viikolla vaikea nimetä, koska jokainen on antanut 110%. mutta 2 pistettä Miralle
ja 1 piste Millalle, koska jos itselle tulee huono olo kenen luokse on helpoin mennä ja näiden luokse menisin viimeisenä.
Hermeli Sveitsi-neutri-joojoo-"mies". Olipa taas perustelut.
Ja Ville jo puhuu välilihasta yöks.
Valenimeämiset jatkuu.
Miralta 2 pistettä Kristianille siitä syystä että mä en pidä kiusamisesta. Hän on välillä todella ilkeä eikä ota huomioon ihmisten rajoja, missä ne menee.
ja 1 piste Jukalle, en pysty 100% luottamaan.
Kristian ulos.. Ei oo enää edes hauska, vittuilee ja saa muutki syrjimää Villeä ja käyttäytyy muutenkin kakaramaisesti aina välittämättä muista. Ei osaa sopeutua. Tolla asenteella jos menee läpi elämänsä niin viljeleekö oikeesti alapää juttuja esim. oman mummonsa kuullen? Enpä usko, alkaa vaan hänen kusipäisyys talon asukkaita kohtaan näkyä ja ottanu varmasti monet jutut hyvinki henkilökohtasesti ja kantaa kaunaa ja kostaa omalla käytöksellään..
Hyvä Ville! Vaikkei näillä olekaan merkitystä.
Valenimeämiset jatkuu.
Villeltä 2 pistettä Kristian, en halua päästää helpolla ja 2 pisteen anatamisen syyt ei ole ne että hän minua ärsyttäisi muta koen että hänen läpänheittonsa dominointinsa takia talosta jää monia diippejä keskusteluja käymättä. On sisukas kaveri, ei ole moksiskaan jos joutuisi lähtemään.
ja 1 piste Helmerille, on valmein ulkomaailmaan, valmis paketti, hänellä on paljon ulkomaailmassa odottamassa. Eikä olisi moksiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku hemun "piirit". Sallikaan meidän nauraa.
Vaikka en voi sietää Anua niin tuo oli niin järkyn lapsellista mielipidettä joltain aivottomalta. Varmaan Anukin haluaa ja tarvitsee vähän miehekkäämmän kumppanin. Hemu käy pitkällä kolmeakymmentä niin sille olisi etu jos lapset ovat jo valmiina jos ei niitä itse saa aikaiseksi.
Aamen! Hemmin ja kummitädin "piireissä" on ok olla islannin tuliainen mutta ei äiti ihminen. Jänskät tollaset piirit kun ajattelee että Anun lapsilla on sentään isäkin kuvioissa toisin kun Hemmillä aikanaan. Että sellanen "sosiaalinen itsemurha".
No tässä oli oikea ja todellinen ja täydellinen servaus.
ja edelleen et toivon et anu lähtee talosta, ei liity tosin hemmiin pätkääkään
Ville ei voinut sanoa Millalle "I'm so happy for you" ennen kuin oli kysynyt Millalta, että oliko kirjeen lähettäjä tyttö vai poika. Jos vastaus olisi ollut tyttö niin olisi vaan hiljentynyt. Pitihän se eka varmistaa, että on "God approved" suhde. Toki kehui kirjeen sisältöä ennen sukupuolen kysymistä, mutta motiivi kysymyksen taustalla oli niin läpinäkyvä kuin olla ja voi. Tämän vuoksi en pidä vakaumuksellisia uskovaisia ystävänä, koska siinä missä he kehuvat ja osoittavat myötätuntoa heteropariskunnille, vaihtuu se iloisuus pelkistettyyn "no sehän kiva" tai vastaavaan, kun minun kumppanini sukupuoli paljastuu. Tämän vuoksi minua ei kiinnosta se sonnanjauhanta, että "rakastan sinua ihmisenä, mutta suuntautumistasi tai suhdettasi en hyväksy". Siinä vaiheessa ei paljoa välittämisen tunteet paina jos minulle rakkaimmat asiat dissataan ja osa minusta mitätöidään. Sellaiset henkilöt ei ystäviksi minulle muutu.
Anun perustelut Millalle 😂😂😂 Muka samat kuin aiemmin, aiemminhan ollut rahnasta kiinni, nyt ei muka tule toimeen
Valenimeämiset jatkuu.
Anulta 2 pistettä Millalle perustelu sama kuin aikaisemmin, että se on vaan pelin henki. BB pyytää parempia perusteluja, miksi haluat Millan ulos talosta? -Tulen ehkä vähiten hänen kanssaan toimeen tai hänen kanssaan on vaikein tulla toimeen. Ja Milalle annan 2 pistettä myös siitä syystä että tunne, että häneltä saan myös pisteitä.
ja 1 piste Jukalle, lyhimmän aikaa ehtinyt tutustua.
Anulle näemmä kerrottu, että nimeämiset näytetään asukkaille. Uskomatonta.
Anulla ihan hyvät perustelut.
Kun kukaan ei uskalla sanoa oikein mitään kenestäkään on täysin yhdentekevää näytetäänkö nimeämiset asukkaille.
Valenimeämiset jatkuu.
Jukalta 2 pistettä Anulle, mukava mimmim, mutta ei oo oikein löytynyt sellaista yhteyttä, tuntuu että jäädään etäisiksi, ei yhteistyö toimi.
ja 1 piste Miralle, aika samoilla syillä kuin ennenkin, muutamia kertoja päivässä ärsyttää hänen käytös ja olemus, en usko että tultaisiin toimeen ulkomaailmassa.
Aivankuin Anu olisi aavistanut et nämä näytetään asukkaille. Käyttäytyi erilaisia kuin ennen
Valenimeämiset jatkuu.
Keviniltä 2 pistettä taas kerran Villelle, ihan niinku samoista syistä kuin aiemminkin, 6 viikonkaan aikana meille ei ole muodostunut lämmintä suhdetta, muut talossa läheisempiä.
ja 1 piste Krisulle ihan vaan samoista syistä, muut läheisempiä ja viihdyn muiden seurassa enemmän useista Krisun kanssa käymistämme keskusteluista huolimatta.
Valenimeämiset jatkuu.
Kristianilta 2 pistettä Miralle koska Mira on tällä viikolla ollut alisuoriutuja, enemmän kiinni korvien välistä kuin fysiikasta hänellä.
ja 1 piste Villelle koska itse sanonut että ihan sama onko täällä vai kotona + paikat alkaa spragaamaan, nilkka ja muut + pikkuisen kaihertaa vieläkin Nuupajärven alinesteytys.