BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka meinaatte tänään äänestää, laittakaa tänne sen asukkaan nimi, jota äänestätte. Katsotaan, ketkä kaksi olisivat palstalaiset mukaan lähdössä.
Minä aloitan: Anu
Ville pihalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka meinaatte tänään äänestää, laittakaa tänne sen asukkaan nimi, jota äänestätte. Katsotaan, ketkä kaksi olisivat palstalaiset mukaan lähdössä.
Minä aloitan: Anu
Anu
Ääni Anulle ja Hemmille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään, torstaina luvassa ovat valenimeämiset, jotka asukkaat myöhemmin katsovat yhdessä olohuoneen televisiosta!
- Näillä nimeämisillä ei ole oikeasti mitään merkitystä, sillä valta on jälleen BB-talon ulkopuolella. Katsojat valitsevat torstaina alkavassa äänestyksessä kaksi asukasta, joista asukkaat itse häätävät toisen ensi sunnuntaina suorassa lähetyksessä.
-
Katsojaäänestyksessä annetaankin nyt ääniä heille, jotka halutaan häätää talosta.
-
Nyt kaikki katsojat äänestämään Anua ja Helmeriä, jotta saadaan todellista muutosta talon dynamiikkaan ja ravisteltua kilpailijoita kunnolla. Nythän näitten parissa lähinnä haukottelee ja nukahtaa. Laitetaanpa ekana asukkaat oikeasti haastavan valinnan eteen!
* * Helmeri ja Anu äänestykseen niin saadaan kunnon draamaa peliin * *
Tämä olisi paras, mutta eikös anulla ole tarpeeksi rahnaa että voi maksaa itsensä ulos?
Olisipa pirullinen teko isoveljeltä ottaa tässä häädössä rahnat käyttöön. Kerrankin kun katsojat saavat äänestää inhokkiaaan. Olisi sitten viimeinen kerta, kun itse kartuttaisin bb:n pohjatonta kassaa.
Eikös äänestys jo ole auki? Ei nyt sen jälkeen mitään immuniteettejä enää osteta, kun äänestys on käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Pikku hemun "piirit". Sallikaan meidän nauraa.
Vaikka en voi sietää Anua niin tuo oli niin järkyn lapsellista mielipidettä joltain aivottomalta. Varmaan Anukin haluaa ja tarvitsee vähän miehekkäämmän kumppanin. Hemu käy pitkällä kolmeakymmentä niin sille olisi etu jos lapset ovat jo valmiina jos ei niitä itse saa aikaiseksi.
Suomessa kuolee enemmän mitä syntyy. Aiai. Eikö miehet haluu perillisiä. Voi voi. Eli nyt makkarin puolelle sutinaa vällyjen väliin. Tulos tai ulos.
Miralla taitaa olla mormonitausta- taas uusi lahko- kertoi että kun oli pienenä Mormonien pyhäkoulussa - siis tämä jo aiemmin.
Tuollaisessa pyhäkoulussa ei ole ihan tavislapsi pitää olla mormonivanhemmat.
Näitä Toronton lahkoja talossa riittää, miten nämä ollaan oikein valittukaan? Ja Jaajokin laitettu hehkuttelemaan Villeä.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Mikä millaa vaivaa?
Turpoaa ihan silmissä talossa.No syö koko ajan ja on oikein tyyppiesimerkki miten lihoo salaa.
Miten se saa syötyä niin paljon?
Tarvitsee jo isompia vaatteita, eikö tuolla ole peilejä?
Asukkaat kutsuttiin sohvalle. Loppuukohan viikkotehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Pikku hemun "piirit". Sallikaan meidän nauraa.
Vaikka en voi sietää Anua niin tuo oli niin järkyn lapsellista mielipidettä joltain aivottomalta. Varmaan Anukin haluaa ja tarvitsee vähän miehekkäämmän kumppanin. Hemu käy pitkällä kolmeakymmentä niin sille olisi etu jos lapset ovat jo valmiina jos ei niitä itse saa aikaiseksi.
Aamen! Hemmin ja kummitädin "piireissä" on ok olla islannin tuliainen mutta ei äiti ihminen. Jänskät tollaset piirit kun ajattelee että Anun lapsilla on sentään isäkin kuvioissa toisin kun Hemmillä aikanaan. Että sellanen "sosiaalinen itsemurha".
Vierailija kirjoitti:
Hiosta Villeä vaan Krisu jätkä on se ansainnut täysillä. Kuseksiminen omaa pesään on typeryyttä josta pitääkin joutua maksamaan.
Ville ja Anu ulos.
Älä yritä. Mitähän järkeä olisi äänestää Villeä,kun se on muutenkin asukkaiden toimesta joka viikko
äänestyksessä.
Jos ajatellaan esim. Krisun tai muutaman muun pojan voittomahdollisuuksia,niin Anu on niille suurin uhka.
Ville ei ole minkäänlainen uhka.
Toivottavasti kertoo noille tuon kilometrinmäärän eikä vain että onnistunut!
Annan häätöääneni Kevinille
Bb kutsuikin soffalle nimeämisiin nyt jo!
Milla: 2 p Villelle
1 p Jukalle
Millalta 2 pistettä Villelle -hän on niin rakas täällä kuin vain voi olla, mutta samlla ehnkilö jonka lähtö muuttaisi talon dynamiikkaa eniten, saa välillä näkemän punaista.
ja 1 piste Jukalle, en koe että me päästään samalle ystävyyden tasolle kuin haluaisin, vaikea lähestyä emotionaalisella tasolla.
Tehtävä jatkuu. Milka 2 vilke 1 jukka
Kumpi kamera näyttää nimeämiset
Apua en haluu kuulla näitä nimeämisperusteluja kun tietää että myöhemmin ne
Näytetään noille....
Krisu: 2 p Miralle ja 1 p Villelle
Anu niin maissa että sai tehtyyn vaan 11 :)