BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus Jeesustellut noin ollenkaan kuin Ville. Se on kauhistus. Varokaa heitä jotka luulevat että heitä monisanaisuutensa tähden kuullaan
Istuvat etumaisissa penkeissä...
Kiillottavat astian ulkopuolen...
Tekeytyen jumalallisiksi...
Antavat almut näkyvästi...
Menkää pois sillä minä en tunne teitä.
Joo. Kaikki nuo " Anna minä parannan sinut" pelleilyt ja " enhän minä sinua tuomitse mutta jumala" kertoo karua kieltä.
Nostaa itsensä jumalaansa paremmaksi ja hyvemmäksi. Minä en tuomitse, mutta kun se jumala silleen pikkumaisesti tekee niin ei voi mitään.
"Minä saan voimaa mun voima lauseesta jeesus on herra, kun minä saan herraani nostaa"
Aika surkea se sinun herra, kun sitä pitää jonkun tuollaisen kuseskelijan nostaa.
Lasten iskä Ville näytti lapsille mallia ja kusi katolla kahdesti. Ja koko ajan saarnaa muille miten on elettävä. Ulos tuo.
Nuo bileet olisi kyllä kaikin puolin nyt mielenkiintoiset laittaa kun porukkaa alkaisi spekuloimaan onko paljon vielä kierroksia tehtävä ja kun huomenna ei kukaan jaksaisi?
kertokaas nyt joku miten Kimmo motivoi porukkaa tuossa salatehtävässään Näkyy selvästi saaneen heitä rikkomaan ennätyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira teki eilen tosi tyhmästi.
Jep, vaihtoi 30K euroa 5 Batteryyn ja 3 tupakka-askiin
Ai oli ihan varma voittaja vai? Sitä paitsi siitä 30K:sta lähtee verot, niin se on 15K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesus Jeesustellut noin ollenkaan kuin Ville. Se on kauhistus. Varokaa heitä jotka luulevat että heitä monisanaisuutensa tähden kuullaan
Istuvat etumaisissa penkeissä...
Kiillottavat astian ulkopuolen...
Tekeytyen jumalallisiksi...
Antavat almut näkyvästi...
Menkää pois sillä minä en tunne teitä.
Joo. Kaikki nuo " Anna minä parannan sinut" pelleilyt ja " enhän minä sinua tuomitse mutta jumala" kertoo karua kieltä.
Nostaa itsensä jumalaansa paremmaksi ja hyvemmäksi. Minä en tuomitse, mutta kun se jumala silleen pikkumaisesti tekee niin ei voi mitään.
"Minä saan voimaa mun voima lauseesta jeesus on herra, kun minä saan herraani nostaa"
Aika surkea se sinun herra, kun sitä pitää jonkun tuollaisen kuseskelijan nostaa.
Sillä on kriisi kun superman ei voimillaan pärjännyt maallisten kanssa kisassa radalla.
Mitä Kimmo ja Ville lempi asukkaat milloin sanoivat olisin halunnut nähdä eräiden ilmeet??
Suosikit tällä hetkellä: Kimmo, Helmeri
Pisteet nousussa: Jukka, Milla
Pisteet laskussa: Ville
Inhokit tällä hetkellä: Anu
Mistähän käsin Mokiaa tuetaan kun on tuollainen nimikin. Ja paidan väri on sinivalkoinen.
Anu on tullut voittamaan. Anua häiritsi mensa naiset kun ei pystynyt keskustelemaan. Nyt vapautunut. Poikakin oli Anun mukaan sanonut että äiti voittaa. Niinhän lapset sanoo.
Hyi hitto kun Ville sanoi käpylehmätehtävässä kun kakatti setää taas kerran ääneen että "Sielä kyy jo kurkistelee".. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Anusn pikkusievään makuun olisi sellainen nättinaamainen koira. Anusta näki että koira oli ruma.
Niin joku paimenkoira.
Voihan olla että Anu ei oikein tiennyt miten päin olla, kun Helmeri suosii sairaaksi jalostettua koiraa, joka ei pysty hengittämään kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville puhuu nyt liverrellen Helmerille muka hyvästä synttäristä koska tajuaa että katsojat symppasivat koiraa (itse ei arvostanut oikeasti). Ei mene läpi.
Ei mene Villen teatteri läpi eikä Krisun.
Krisu lipsautti että ihan tavallinen koira tuo on, mutta sen omistaja on maailman paras.
Ihan pelkkää teatteria oli hänenkin lässyttämiset.
Ei arvosta eläimiä oikeasti, mokoma lokkien rääkkäjä.
Villeltä varmasti onnistuu myös eläinten vahingoittamine, koska raamatussa sanotaan, että eläimet on p as kaa.
Missä kohtaa raamatussa niin sanotaan? Ei mun raamatussa ainakaan. Sul taitaa olla ihan joku sun oma kyhäämä tekele.
No kyllä jos ihmisestä välittää ja näkee miten onnelliseksi tuli nähdessään koiransa, niin luulis ettei olis tuollainen kylmä, vaan herkistyisi. Tämä vahvisti kyllä sen, että Anulla ei ole mitään tunteita Hemmiä kohtaan. Kuka menee tuollaisessa tilanteessa yksin makoilemaan makkariin? Ei näyttänyt itkuiselta, jos ajattelee että ulkomaailma ois koirasta tullut mieleen
Anu esimerkkinä juuri kuin vei lautasen ja jätti siihen niin miksi ei voi edes huuhdella ettei jämät kuivu kiinni?
Viime yönäkin kaikki jätti kipponsa ja kuppinsa olohuoneen pöydälle miten on saatu tuonne järjestäen kaikki miltei sottapyttyjä?
Ei oo hellari eui kirkko uskovainen niin mikä on????????? Rukoilessa sano jahve.
Katolle kustu Kusi varmaan ehti valua katolta maahan tahi ränniin ennenku syöpyy metalliin kiinnni. Ellei ehi, niin saa olla aika paksua kusta tai muutaman kilometrin mittainen katon lape. Ja mikäli tasapeltikatto on jollakulla talossa niin sinne ei sitten kannata kiivetä kusemaan
Hemmi ja Annusta makkarissa. Bablo aiheena.
Kimmo ei itse halua välttämättä mitään kirjettä. On sanonutkin, että ei ikävöi ulkomaailmasta ketään. Mutta haluaa varmaan muiden saavan kirjeen.
Bileet illaksi🍺
Isoveikka!!
Näkis kuka uskaltaa ja kuka ei ja vielä kun on häätöäänestys huomenna(nuohan ei tiedä millaiset on kyseessä)