BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
ville rikkoi sääntöä mutta mitä niistä
Miksei Helmeri vaan yritä panna Anua, niin näkisi, ettei Anu mene yhtään pidemmälle Helmerin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miten Ville rikkoi sääntöjä just?
Kävi kusemassa tehtäväalueen nurkkaan :D sade kuulemma huuhtelee ja jeesus on herra
Krisun jutut niin kuultuja. Voisi olla välillä hiljaa, liikaa itseään täynnä. Toivottavasti ei voita.
jeesus on herra ihmisoikeudet kaikille hyvä boogi kristus elämä on valintoja
Miten Krisu on muuttunut alun rennon hauskasta tyypistä aivan hirveän ilkeäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukalle pisteet. Saa nähä kuinka moni suostuu bb tarjouksiin. Harmi kun tuli kipeeks. Veti yli 100 kuitenki tänään mikä on ihan jees. Toivotaan, että huomenna on täydessä tikissä.
tuo tarjous oli kyllä kans aika luokaton. on aika eri juttu tarjota polttajalle 3 askia röökiä kuin äijälle yks kämänen pitsa. toivottavasti huomenna panokset kovenee.
Epäilyttää tuo äkki sairastuminen jospa siellä pk.ssa oli muutakin tarjolla? vaikka esim tupakkaa.
Laittoivat ton uutisen kun kaikki keskustelupalstat täyttyivät epäilyistä heti Jukan tultua pk.sta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Anulla huonokuntoiset hiukset. Miten mahdollista kolmikymppiselle. Ei pidä itsestään huolta.
Prinssi Williamilla ja Harryllä on kanssa hurjat kuontalot ikäisekseen, eivät varmaan huolehdi itsestään.
"UNOHDA NYT SE SAUNA" anu komentaa helmeriä
"KIMMO ODOTTAA MEITÄ"
Kimmo halusi saunaan ja se oli ok jos helmeri hieroo sillä aikaa tuota ärsyttävää bimboa
BB historian narsistein akka
Jukka ei jaksanut vaan verhosi ppänsärkyyn. En usko. Lusmuilee.
Tuo Krisun lause "Jokainen rakentaa itse oman helvettinsä" ei kyllä yhtään pidä paikkaansa. Ennemminkin tuntuu lannistamiselta. Mahtaisikohan Krisu sanoa näin vaikka perheestä, jossa lapsella on vakava sairaus tai onnettomuudessa halvaantuneesta ihmisestä?
Krisu, Kimmo ja Jukka haluu jutella yhteistä jonninjoutavaa läppää. Milla ängenny porukkaan. Villellä ei oo oikein jutteluseuraa. Ymmärrän kyllä ettei paskajuttuja viitti.
Mira pissi pelinsä sekä katsojien että muiden talolaisten silmissä. Käsittämätön valinta.
Krisua ei ole nyt kritisoitu koska on liikkeellä ja ei ehdi aukaista sitä suutansa mutta nyt tulee kooste ja taas se turpa auki ja kaikkea ala-arvoista tulee.
Voisi olla semmonen päivätehtävä että jokainen jauhaa paskaa jokaisesta jokaiselle ja jokaisen nähden . Ei raukasti selän takana vaan rohkeasti mahan edessä. I teki ottaisin mieluummin vastaan paskaa mahan edestä kuin selän takaa. on inhoottavaa jos vaikka sattuu ite salakuulemaan ku läheiseni puhuu minusta ikäviä juttuja jollekin puhelimessa, luullen etten kuule. Tai sitten sekin on paskaa, jos kuulee vaikka äidiltä että isää ärsytti kun minä tein silloin sitä ja siten.
Tympeää se on toiselle toki antaa palautetta, jos inhoaa toista. Silloin tahtoisi vaan mielistellä ja olla vihaamati näkyvästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuus voitti ja kävin vkl tsekkaamassa Kimmon mainitseman Keltaisen Ruusun "takahuoneen". 😁
Oliko ihan ruokotonta?
Oli paljon kesympää kuin odotin. Olin kyllä paikan ainoa nainen eli todellakin miesten suosima paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Ville rikkoi sääntöjä just?
Kusi tehtäväalueella
Kellon aika?
Tähän mennessä olen pitänyt krisua hauskana ja hyvänä ennakkosuosikkina, mutta nyt tämän illan koosteen aikana olen täysin eri mieltä!!! On jätkällä kusi noussu päähän! Ja vaikka en Villestä välitä, mutta ymmärsin hänen pointin siivoamisen suhteen, nämä aikuiset loiset änkyttää silti vastaan! Hyi saakeli mitä porukkaa!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uteliaisuus voitti ja kävin vkl tsekkaamassa Kimmon mainitseman Keltaisen Ruusun "takahuoneen". 😁
Oliko ihan ruokotonta?
Oli paljon kesympää kuin odotin. Olin kyllä paikan ainoa nainen eli todellakin miesten suosima paikka.
No mitä siellä oli?
Tosi hyvät pistee Jukalle! Mira ihan luuseri tuohon verrattuna.