Ovatko maksetut kyselyt turvallisia? Kokemuksia?
Näistä tuntuisi tienaavan kivasti rahaa, mutta miten riskialtista tällainen on omien tietojen suhteen?
https://www.parhaatmaksetutkyselyt.com/tienaa-rahaa/?gclid=EAIaIQobChMI…
Kommentit (111)
Naapuri heilutteli setelinippua ja kertoi saaneensa kyselyistä, onkohan turvallista?
Eli täällä ei siis kenelläkään ole ko. kyselyistä kokemuksia, vai eikö vaan haluta sanota?
Itse olen rekisteröitynyt noin viiteen tälläiseen "palveluun?" mutta kaikkiin spostiin tulleisiin kyselyihin en ole jaksanut vastata ja olen saanut kasaan noin 80€ Paypal-tililleni (vähän alle vuodessa). Ainut haittapuoli on se että hieman usammin saan mainoksia sähköpostiin. Näillä ei kyllä rikastumaan pääse mutta onhan se kiva silloin tällöin saada pikkusummia parilla napin painalluksella.
Olen liittynyt noin 10 surveypaneeliin ja kaikki toimivat = maksavat.
Mitä sivuja linkin takana oleva lafka tarjoaa? Hämmästyttää miksi välissä pitää olla tällainen, saavatko suosittelijapalkkiot jokaisesta liittyjästä?
Mistä henkilötiedoista olet huolissasi?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rekisteröitynyt noin viiteen tälläiseen "palveluun?" mutta kaikkiin spostiin tulleisiin kyselyihin en ole jaksanut vastata ja olen saanut kasaan noin 80€ Paypal-tililleni (vähän alle vuodessa). Ainut haittapuoli on se että hieman usammin saan mainoksia sähköpostiin. Näillä ei kyllä rikastumaan pääse mutta onhan se kiva silloin tällöin saada pikkusummia parilla napin painalluksella.
Jaa, eipä tuo kyllä mikään kultakaivos näytä tosiaan olevankaan, mutta pientä taskurahaakin on kiva saada.
Kyselyissä on tietyt vaatimukset. Kaikkiin ei voi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Kyselyissä on tietyt vaatimukset. Kaikkiin ei voi osallistua.
Eikä niitä edes ole aina saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Naapuri heilutteli setelinippua ja kertoi saaneensa kyselyistä, onkohan turvallista?
No mikään noista lafkoista ei maksa käteisellä eli joko sinä tai naapurisi elätte mielikuvituksessa.
Juu ei tällä itseään elätä. Samanlaista ajan tappamista kuin täällä palstailu, muuta tuosta tienaa keskimäärin 6 euroa tunti. Clixsensellä tienaa keskivertoa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikään noista lafkoista ei maksa käteisellä eli joko sinä tai naapurisi elätte mielikuvituksessa.
Ei kun naapurilla on erikoinen huumorintaju, aina naljailee kaikesta.
Siriina kirjoitti:
Mitä sivuja linkin takana oleva lafka tarjoaa? Hämmästyttää miksi välissä pitää olla tällainen, saavatko suosittelijapalkkiot jokaisesta liittyjästä?
No eihän sitä kovin kevyesti voi enää nykyään tietojaan mihinkään antaa, kun liian paljon varastettuja henkilöllisyyksiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
No eihän sitä kovin kevyesti voi enää nykyään tietojaan mihinkään antaa, kun liian paljon varastettuja henkilöllisyyksiä ym.
Hyvä huomio. Useimmille sivuille riittää nimi, osoite ja maksutili (Skrill/Paypal). Osoitteenkin voi keksiä, jollei rahaa saa ulos vain lahjakortteina jotka lähetetään kotiin. Pari sivua pyysi verokortin, josta näkyy hetu.
Ovat turvallisia. Kannattaa osallistua, jos jaksaa (on yllättävänkin työlästä joskus...). Lopetin, kun iso osa oli lahjakortteja CDON ja Hese, joita ei muutenkaan tule käytettyä. :/ Vieläkin tulee mailia yhteistyötahoilta, eli voin jatkaa, kun ja jos huvittaa. Ei niissä kyllä hirveän paljon tienaa 0,75 e - 1.50 e keskimäärin/kysely.
Kannattaa kokeilla tätä http://tiny.cc/easywaytomakemoneyonline auttanu muo tienaamaan kyselyillä ja välttämään spämmi sivustot
nyt tarvittais niitä suoria vastauksia, hirveetä kiertelyä oikeasta vastauksesta, kyllä tai ei.
Minulla ei ainakaan ole mitään isompia ongelmia ollut näiden paneelien kanssa ja varmaankin kymmeneen erilaiseen kuulun. Maksut tulee yleensä nopeasti tai lahjakortit. Ne joista ei maksua kuulu, ne lopetan aika pian. Lahjakorteissa ärsyttää se että valikoimaa on niin vähän ja sellaisiin yrityksiin joita en koskaan yleensä käytä. Pakosta sitten tilaan jotain ja yritän myydä eteenpäin että saisin edes muutaman euron käteistä. Henkilötunnuksia ei ole kyselty enkä kertoisikaan, mutta muuten on aidot nimi, syntymäaika, osoite, puhelinnumerokin yhdessä taitaa olla kun ei muuten saa palkkiota sieltä ulos. Joissakin on arvonta osallistujien kesken ja kerran olen voittanutkin 50€ lahjakortin.
Kyselyihin vastailemalla saa noin 0,20€-2€ per kysely. Ei mitään hirveitä rahoja siis, mutta helposti 10-30€ kuussa ja riippuu aivan täysin kuinka paljon kyselyitä on tarjolla ja viihtii vastailla niihin. Ysense on englannin kielinen sivusto, mutta lähes kaikki kyselyt ovat Suomen kielellä. Rahan siirto onnistuu paypal tai skrill tileille, josta edelleen helppo siirtää pankkitilille.
https://www.ysense.com/?rb=59463384
Katsoin juuri hieman omia tietojani:
Member Since October 2, 2017
Lifetime Total $486.97
Available Balance $14.95
Eli reilun 3 vuoden aikana (välillä aktiivisemmin välillä ei niin aktiivisesti) olen tienantut 487 dollaria...euroissa noin 400. Paras kuukauteni on noin 48 dollaria eli vähän vajaa 40€. Toisaalta on myös kuukausia, että en ole vastannut yhteenkään kyselyyn ja tällöin tienesti on ollut pyöreät 0€. Ja näin ollen jos tuo 400 jaetaan 39 kuukaudella saadaan kuukausi kohtaiseksi keskiarvoksi reilu 10€, mikä voisi olla huomattavasti suurempi jos oisin vastaillut kyselyihin aktiivisemmin.
Surveys 2 surveys $1.68
Sitten tässä vielä tämän päivän kyselyistä. Eli oon tänään vastannut kahteen kyselyyn ja saanut niistä yhteensä tuon $1.68.
Ja linkki ilman refejä:
Itse olen innostunut nyt maksetuista kyselyistä ja kyllä niillä on päässyt hieman tienaamaankin! Itse koen, että makseetut kyselyt ovat olleet turvallisia, ainakin nämä kyselyt mitä itse olen käyttänyt. Itse löysin inspiraation maksettuihin kyselyihin tältä sivulta: https://opivaurastumaan.fi/maksetut-kyselyt/
Tällä sivulla käydään läpi myöskin tuota aloittajan pohtimaa maksullisten kyselyiden turvallisuutta läpi. Olen rekisteröitynyt usean eri kyselyntarjoajan palveluun ja toistaiseksi en ole kohdannut mitään ongelmia!
Olen monta kertaa miettinyt, uskaltaltaisikohan näihin osallistua, mutta en ole sitten kuitenkaan rohjennut.
Onko näissä joku mahis joutua ikävyyksiin henkilötietojensa kanssa.