BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville tehnyt 20 samassa ajassa kuin Anu 6!
Lopettais nyt jo tuo Anu tuolla radalla, menee aivan hukkaan aika......
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Tupu sokeria puuroon laita keittovaiheessa? Itse en laita kaurapuuroon edes suolaa. Sitä tulee muutenkin.
Kyllä Tupu laittoi ja vielä reilusti laittoikin!! Samoin lättytaikinaan.
En laita koskaan sokeria tavallisiin puuroihin keittovaiheessa (marjapuuroihin tms laitan), enkä lättytaikinaan. Jokainen lisää sokerit omaan annokseensa lautasella makunsa mukaan.
Pojat pelkää jo olkkarissa Anua.
Tiskirätti lattiarätti..
No täytyy myöntää että on tullut itsekkin käytettyä samaa rättiä..
Vierailija kirjoitti:
Koska Anu pyrkii 50 ja viimeiset ottaa koville.
Jokainen laittaa ite sokerinsa jos haluu. Tupu teki sitten aivan väärin.
Anu aloitti paljon aiemmin mitä Ville.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä miten pitää taktikoida että saa oman suosikin pysymään talossa?
Äänestät paria inhokkiasi jotka joutuvat häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävin on talossa epäaito Kevin, jota en suoraan sanoen voi sietää.
Sen ulkomaalaisen oloinen puhetyyli jo on karseeta kuunnella. Millainen on jätkä, joka pukeutuu naisten vaatteisiin, täytyy olla epänormaali outo ja sairas, pissaa päässä, tainnut jo tekovaiheessa sitä mukaan lirahtaa.
Kirjoituksestasi päätellen sulla sitä onkin lirahtanut ja kunnolla
Anu ei sanonut voima sanaa taaskaan?
Vierailija kirjoitti:
Anuhan on ollut jo kauan radalla yhteenmittaan!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein ärsyttävin on talossa epäaito Kevin, jota en suoraan sanoen voi sietää.
Sen ulkomaalaisen oloinen puhetyyli jo on karseeta kuunnella. Millainen on jätkä, joka pukeutuu naisten vaatteisiin, täytyy olla epänormaali outo ja sairas, pissaa päässä, tainnut jo tekovaiheessa sitä mukaan lirahtaa.
Ville selostaa elämänkertaansa kierrros kierrokselta ja kehuu itseään.
Kimmo on laskelmoiva ja pelaaja.
Vaikea uskoa että Ville olisi mennyt 20 siinä ajassa kuin Anu 6 kun menevät suurin piirtein samaa tahtia. Anulla kohta 50 ja Villellä 25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä miten pitää taktikoida että saa oman suosikin pysymään talossa?
Äänestät paria inhokkiasi jotka joutuvat häätöön.
Mieti,kuka ei todennäköisesti joutuisi asukkaiden nimeämänä jatkossa häätöön ja ketkä tai kuka on suurin uhka suosikillesi finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mira vois tehä helmerinki tukalle jotain.
Nuo asukkaat voisivat kyllä älytä maksaa Miralle edes pari rahnaa per kampaus/meikkauskerta. Mirahan on joka sunnuntai saanut ehostella yhtä sun toista. Ihme lokkeja.
Tuota minäkin olen miettinyt. Tuohan alkaa vaikuttaa jo hyväksikäytöltä. Onko Mira saanut noilta koskaan mitään muuta kuin hyvässä lykyssä nimeämispisteitä?
Voisivat edes joskus kaupasta tuoda Miralle jotain ekstraa siitä hyvästä kun toimii talon kampaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Keviniä ei ole ennen miehet lähestyneet niin varmana bb:stä päästyään alkaa satelemaan treffipyyntöjä. Jos olisin homomies (olen nainen) niin varmana ihastuisin Keviniin. On niin suloinen. <3
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan ihastuisin kultaisiinnoutajiin.
Jos olisin koira (olen nainen) niin varmaan haukkuisin polkupyöräilijöitä ja nylkyttäisin kaikkea.
Jos olisin nainen (olen nainen) niin rakastuisin varmaan kaikkiin lespoihin, niihin päihderiippuvaisiinkin.
Jos olisin nainen (olen koira) niin varmaan kävelisin kahdella jalalla. useimmiten. Vuh!
Jos olisin koira (olen nainen), hautaisin nuo luurangot tuolta kaapista.
Höpö höpö.Riippuu ihan siitä,kuka on suosikkisi ja ketkä siellä yleisöäänestyksen ylimmillä sijoilla on.