Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
47141/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun mielestä kuka tahansa saattaa kilahtaa ja käydä kiinni.

Olen eri mieltä. Sanoi myös että Ville voisi sen tehdä.

Milla sanoi ettei Ville väkivaltaan ryhdy. Krisu vaan jankkasi.

Tää keskustelu käytiin eilen yöllä.

Mä voin pahoin Krisusta.

Vierailija
47142/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon Millaan mahtuu noin paljon sapuskaa ? Kerran selitti kevinille ,että ei oikein syö paljon karkkia kun niissä on sokeria.Tuo hummus vai mitä lie jota ne dippailee onko se terveellistä ....hiilarimäärä ym. Itse en pystyisi päivässä puputtaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47143/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin pahoin Krisusta.

Milla kyllä itse alkoi puhumaan Villen epämääräisestä käytöksestä varovaisesti ja epäilemään että olisiko Ville väkivaltainen. Krisu puhui, että sellaiset ihmiset, jotka korostavat etteivät ainakaan sellaista tekisi (väkivaltaa), voivat kuitenkin tehdä, koska hekin ovat vain ihmisiä. Krisu ei ole muuta jankannut.

Vierailija
47144/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kveini on ärsyttävä pilittäjä/nilittäjä. 

Kunpa sukulaiset tulis studioon kun se lähtee talosta ja kaappaisivat syyriaan. Saisi siellä sitten oppia mieheksi tulemista .

Kunpa sut kaapattais Syyriaan ja opetettais vähän käytöstapoja ja suvaitsevaisuutta. Kyllä, uskon että moni on sielläkin sinua järkevämpi.

Vierailija
47145/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noista kengistä on välii kuin nuo istuu vaan ja käy korkeintaan kusella ja röökillä?

Mut pääasia että cristal snowlla jöpöttää. Hihihi, korkokengät heteromiehellä.

Vierailija
47146/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on kuin Heikki Kinnunen!

Vierailija
47147/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville odottaa hakijaa. Joutessa järjesteli purkit. Nyt rasvaa jalkoja. Ei kehtaa huutaa ertä joku tulisi hakemaan. Villelle nöyryyttävää tuo rankku.

Villessä taitaa olla vähän marttyyrin vikaa.

Ehkä, mutta reagoisin kyllä itsekkin samoin tuollaiseen 😂

Vierailija
47148/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villen jättivät yksin keittiöön.

Hyvin hän näyttää siellä viihtyvän, kuten yleensä. Milla käy hakemassa ruokaa ja Ville höpisee että häntä alkoi hippa kypsyttää, ei häntä huvittanut. Selittelee, ettei halunnut juosta täysillä. :D Ville hävisi hipan.

Mä luulin eilen, että leikkivät piilosta, kun kaikki vain menivät piiloon, eikä kukaan mitään juossut.

Kyllä he olivat jo juosseet tosissaan ympäri taloa ja terassia, vauhti oli suorastaan hurja välillä. Eilen aamulla terassi oli liukas, kun satoi vettä ja räntää. Paljain jaloin siellä liukastelivat ja moni teloi jo itseään.

Vierailija
47149/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuohon Millaan mahtuu noin paljon sapuskaa ? Kerran selitti kevinille ,että ei oikein syö paljon karkkia kun niissä on sokeria.Tuo hummus vai mitä lie jota ne dippailee onko se terveellistä ....hiilarimäärä ym. Itse en pystyisi päivässä puputtaa koko ajan.

Humus on terveellistä ja ei sitä tarvi joka pvä syödä.

Vierailija
47150/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hummus tehdään yleensä kikherneistä, mukana tahinia (seesamitahnaa), mausteita. Terveellisenä sitä pidetään.

Vierailija
47151/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu hajoilee videossa saa sellaisen käsityksen että Krisu kadehtii hyvin toimeentulevia, kouluttautuneita, menestyneitä. Aliarvioi omaa älykkyyttään. Oli luullut taloon tullessaan että talo täynnä idiootteja ja tajusi ettei hän olekaan älykkö heihin verrattuna. Onko Krisulla kotia vai oliko kännilöpinää. Mietti muiden motiiveja tulla bb taloon. Oliko hänellä motiivia. Toivoisin että Krisu kasvaisi bb matkallaan, tutkisi sisimpäänsä. Miettisi käyttäytymistään ja itsekkyyttään.

Turha toivoa Krisun kasvua. Eilen sikarikerhossa puhuttiin Kristianin empatian puutteesta ja Millakin sanoi, että olisihan se hyvä täällä nyt opetella sitä ja käytöstapoja, mihin Krisu vastasi, että hän on pärjännyt hyvin tähänkin asti näin, eikä hän aio muuttua eikä opetella empatiaa.

Krisun ainoa virhe on se että se on ollut kännissä liian avoin itsestään. Silmiä pyörittävä virtahepo Milla on saanut aseet käsiinsä ja käyttää

Niitä Krisua vastaan. Millasta löytyy vaikka millaisia kammottavia salaisuuksia, ei ole normaalia tuo läskin perseen jatkuva hytkytys.

Krisuko sitten oli eilenkin kännissä vai?

Vierailija
47152/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin pahoin Krisusta.

Villestä todellakin tulee skinivibat. Hyppypotkua voi tulla jos Villeä alkaa ärsyttää.

Vierailija
47153/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu hajoilee videossa saa sellaisen käsityksen että Krisu kadehtii hyvin toimeentulevia, kouluttautuneita, menestyneitä. Aliarvioi omaa älykkyyttään. Oli luullut taloon tullessaan että talo täynnä idiootteja ja tajusi ettei hän olekaan älykkö heihin verrattuna. Onko Krisulla kotia vai oliko kännilöpinää. Mietti muiden motiiveja tulla bb taloon. Oliko hänellä motiivia. Toivoisin että Krisu kasvaisi bb matkallaan, tutkisi sisimpäänsä. Miettisi käyttäytymistään ja itsekkyyttään.

Turha toivoa Krisun kasvua. Eilen sikarikerhossa puhuttiin Kristianin empatian puutteesta ja Millakin sanoi, että olisihan se hyvä täällä nyt opetella sitä ja käytöstapoja, mihin Krisu vastasi, että hän on pärjännyt hyvin tähänkin asti näin, eikä hän aio muuttua eikä opetella empatiaa.

Krisun ainoa virhe on se että se on ollut kännissä liian avoin itsestään. Silmiä pyörittävä virtahepo Milla on saanut aseet käsiinsä ja käyttää

Niitä Krisua vastaan. Millasta löytyy vaikka millaisia kammottavia salaisuuksia, ei ole normaalia tuo läskin perseen jatkuva hytkytys.

Aikamoinen ihmislammas olet kun ihailet jotain noin että et näe hänessä kuin yhden virheen.

Vierailija
47154/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuo touhu menee aivan mahottomuuksiin. Kuka anto turpaan Krisulle. Voe mahoton. Sus siunaa.

Vierailija
47155/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih,hauskat korkokenkä kopsuttelut. Krisun klonkkukävely, Villen ekakokeilu korkokengissä. Naisilla tyylikkäät kengät. Mutta voi Kevin olisi Iloinnut eniten korkkareista, mutta ei löydy kokoa. Kumpa tehtävä jatkuisi vielä huomenna liittyen noihin kenkiin, kynsiin, partoihin.

Vierailija
47156/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinin nenä pääsee oikeuksiinsa hienosti parran kanssa.

Vierailija
47157/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo Milla osaa tehdä muuta kuin syödä ja heiluttaa p*rsettään?

Kyllä Milla osaa tehdä vaikka mitä, vaikkapa pieniä lapsia! Nyt näinä viikkoina tuolla bb-talossa ollessaan ei vain voi tehdä paljon mitään. Hehän ovat siellä tiskistelynhaluisten  24/7 katsojien vahdittavina päivät (ja yöt)!

Vierailija
47158/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin pahoin Krisusta.

Villestä todellakin tulee skinivibat. Hyppypotkua voi tulla jos Villeä alkaa ärsyttää.

Mulle on tullut samanlaiset vibat, että saattaisi olla aika hurja suuttuessaan. 

Vierailija
47159/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne tarvittais nyt kaunis nainen.Anu muuttunut niin itsevarmaksi tuolla et ihan rupee ällöttään.Tulis vähän kilpailua.Tylsäks muuttu kun Eevi ja Tarina läks.

Vierailija
47160/90773 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä silsamestarin entiset kengät..   Hyvin keksitty.

Ketju on lukittu.