BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No nyt on tullu sääntörikkomushuomautuksia urakalla, Helmerille mahdollisesti siitä että blokkasi oven likapyykeillä ja Kevinille siitä kun kommentoi että Milla? ollut pk-huoneessa ainakin tunnin. Ilmeisesti Helmeriä jo aiemmin huomautettu jostain muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi uusia asukkaita niin ne paljastaisivat kuka on suosittu talon ulkopuolella.
He tietävät jo.
Todennäköisesti vaikuttaa nimeämisissä kaiken järjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi uusia asukkaita niin ne paljastaisivat kuka on suosittu talon ulkopuolella.
Tänä vuonna ei tule uusia mutta aikaisemmilla kausilla on tullut jopa aika viimeviikoilla, niillä tulijoilla on ollut ehdoton kielto ettei saa puhua mitään ulkomaailman asioista bbtaloon ja sen asukkaisiin liittyen.
Sanoivat kyselijöille että eivät ole seuranneet yhtään ohjelmaa.
Miksei tänä kautena tule uusia asukkaita?
Se olisi pelastava tekijä nykyiselle kaudelle. Melko tylsäksi kävi äkkiä.
Krisu on 2000-luvulle päivitetty Uuno Turhapuro. Legenda jo nyt! Go Krisu go!! 🤩🤩
Kyllä osaa nainen näyttää rumalta kun vetää röökiä huulet töröllään: Mira.
Asukasvaihto tulossa. Sanokaa mun sanoneen. Eli väkinäistä hassuttelua ja jäykkää kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osaa nainen näyttää rumalta kun vetää röökiä huulet töröllään: Mira.
Tai nuuskaa huulessa...
Kevinin lattianpesukin näytti olevan hieman keskilattian hinkuttamista ja siihen jäi moppi ämpäriin kun lähti sänkyynsä makoilemaan.
Krisu ja Ville siivoaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja-kansa äänestää Krisun voittoon.
No minä olen koulukiusattu ja haluan äänestää Krisun voittoon.
Mistä niitä instastoryjä pystyi kattomaan vaikka ei oliskaan kirjautnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Jäikö sulle traumst, että vieläkin mielistelet kiusaajia ettet tulisi silmätikuksi? Osaatko edelleenkään pitää puoliasi jämäkästi, mutta toisia kunnioittaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tukholma-syndrooma teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä Jukka tuo taloon? Hännystelee nyt sitten ketä milloinkin. Makoilee ja näyttää olevan ihan käsi kaikessa mitä pitäis tehdä.
Jukka ulos, Eevis odottaa jo että päästään jyystämään oikeen sillai kunnol.
No mutta mikäs ilo siitä tälle kokovartalok'rvälle olisi, kun ei voi ketään toisia pakottaa katsomaan.
En koskaan lakkaa ihmettelemästä naisten suvaitsevaisuutta. Tuollaiselle niljakkaalle kuspiälle kuin Jukka on - sillekin löytyy joku pubiruusu vonkaajaksi. Tai ehkä siellä Lappajärven (vai mikä se oli) Luksusliisat jo oottelloo. Johonaan yhren kerrahan, kun meirän poika pääsihi oikeen telviissioon nuzziskelemahan jottain etelän ruusua, ohan se raittien kingi ja renkahihen tosipotkija, kyllä se jo Seinäjoella ja vallan Vaasassahin tunnetahan.
Voi voi tuolla missä jukka asuu ei edes puhuta tuota kauhavan murretta. Ja Jukkahan on puolet elämästään asunut Etelä Suomessa. Ontuu kyllä pahasti tää sun juttu. Oletko kenties tavannut Jukan joskus ja saanut pakit? Aika katkeraa tilitystä.
Krisu, Kevin, Helmeri ja Tupu finaalinelikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Asukasvaihto tulossa. Sanokaa mun sanoneen. Eli väkinäistä hassuttelua ja jäykkää kommunikointia.
Twitterissä puhutaan jotain tulevasta asukasvaihdosta... (Tulisipa tosiaan, mutta joku "edustava", hyvin englantia puhuva asukki pitäisi lähettää. Ei mitään juntti-Krisua tms, vaan esim. Helmeri.)
@Kamuleontti
31m
Talossa ei saa spekuloida pk-huoneen asioista, niin spekuloidaan täällä; ensi viikolla on asukasvaihto. Pk-huoneessa kuvataan englanninkieliset videot, joiden perusteella katsojat saa äänestää lähtijän #bbsuomi
Eero
@metodologico
28m
Intiassa, Nigeriassa, Puolassa ja Espanjassa on tällä hetkellä käynnissä myös BB. Puola vois kuulostaa todennäköisimmältä kun sinne pääsee halvimmalla #bbsuomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä puhutaan jotain tulevasta asukasvaihdosta... (Tulisipa tosiaan, mutta joku "edustava", hyvin englantia puhuva asukki pitäisi lähettää. Ei mitään juntti-Krisua tms, vaan esim. Helmeri.)
@Kamuleontti
31m
Talossa ei saa spekuloida pk-huoneen asioista, niin spekuloidaan täällä; ensi viikolla on asukasvaihto. Pk-huoneessa kuvataan englanninkieliset videot, joiden perusteella katsojat saa äänestää lähtijän #bbsuomi
Eero
@metodologico
28m
Intiassa, Nigeriassa, Puolassa ja Espanjassa on tällä hetkellä käynnissä myös BB. Puola vois kuulostaa todennäköisimmältä kun sinne pääsee halvimmalla #bbsuomi
Krisun vois lähettää vaikka Intiaan tai Nigeriaan. Byebye sinne vaan, puhumaan rivouksia ja kiroilemaan. Joku herrasmies tilalle sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Krisu, Kevin, Helmeri ja Tupu finaalinelikkoon.
Upea finaalinelikko.
Muistan että jaksoin ennen katsoa joka ikisen big brotherin koosteen päivittäin ja parina vuonna mulla oli 24/7, jota seurailin ahkerasti. Olin kunnon bb-fani. Nyt jaksoin seurata parisen kolmea viikkoa tätä kautta, enkä katso kuin sunnuntain häätökoosteet. :D On sen verran huonoksi menny. Ennen tapahtu paljon enemmän kaiken suhteen..
Nyt se farmaseutti haaveilee hoitajan urasta. :D