Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45541/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuiko viikkotehtävä. Sanottiinko se ja sanottiinko syy jos ei onnistunut.

Ei onnistunut. Ei-stressaajat eivät saaneet keskiarvoa alle 50:n.

Vierailija
45542/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on kiva kun saa kuunnella Suomen eri puolilta tulevien korostusta. Kivaa myös että tänä vuonna kaikki puhuvat sujuvaa suomea, kommunikaatio luistaa. Pohjoisesta tulleiden puhetta on hieman vaikea itseni ymmärtää, Milla ja Jukka. Villellä taitaa olla vähän tamperelaista korostusta ja Miralla kiva läntinen sävy. Pääkaupunkiseudun puhetyyli on itselle tuttua enkä kuule sitä samalla tavalla.

Mulla taas on vaikeampi saada selvää eteläsuomen murteista, siis esim. Kevin puhuu välillä ihan tajuttoman nopeasti sanoja lyhentäen, että välillä mulla menee ohitse mitä se sanoikaan. Me oululaiset puhutaan hitaammin ja pidennetään sanoja :D Olen huomannut tämän aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45543/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisulla taitaa olla luurankoja kaapissa, kun kokoajan puhuu että haluaisi panna keviniä ja kännissä nuoleskeli vain miesten kanssa. Ei kyllä normaalk hetero mies tuollaista tee.

Ehkä. Tai sitten kun sillä on tyttöystävä kotona, niin on ajatellut että tyttis ei miesten nuolemisesta tule mustasukkaiseksi/suutu, että kokee sen vaan kännissä sekoiluksi. Ja Keviniä Krisu nyt on ahdistellut monta viikkoa mm. "koske mun pippeliin".

Taas suollat täyttä paskaa!!!

Voisitko lopettaa valehtelun ja edes yrittää pysyä totuudessa! Vaikka onkin vaikeaa teille sateenkaari väelle!

Nähtiinhän se jo tarinan jutuista ja kevinistä myös!

Vierailija
45544/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että kaikki ihmiset eivät mahdu selvästi mies/nais -kategoriaan ei tarkoita, että se pienk vähemmistö muodostaisi uuden sukupuolen. On miehiä ja naisia - ja niitä jotka eivät tiedä itsekään mitä ovat. Kuten Kevin. Hän on ollut ”muunsukupuolinen” vasta pari kuukautta, ja silti vaatii muita kutsumaan häntä täsmällisillä termillä.

Kevin on myös tosi nuori. Kyllä sitä itsekkin parikymppisenä oli monessa asiassa aika ehdoton ja oli muille kohtuuttomia vaatimuksia. Nyt 10 vuotta myöhemmin on jo ajatukset vähän rauhoittuneet ja alkaa ymmärtämään, että eipä sitä täydellinen ole itsekkään vaikka kuinka yrittäisi. On armollisempi myös muille.

Kevin myös puhuu sukupuoliasiasta paljon, koska se on hänellekkin niin uusi asia ja on varmasti vielä mahdollista että tuleekin toiseen tulokseen sukupuolestaan, se on ihan sallittua (vaikka tällä palstalla jotku asiasta möyhöääkin), oman identiteetin etsiminen kestää halki elämän. Onhan moni huomannut vasta keski-iässä olevansa esim. homo/lesbokin, itsetutkiskelu ei vain aina mene nappiin ja kenties nämä asiat ei edes ole niin muuttumattomia kuin halutaan ajatella.

Vierailija
45545/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB on kiva kun saa kuunnella Suomen eri puolilta tulevien korostusta. Kivaa myös että tänä vuonna kaikki puhuvat sujuvaa suomea, kommunikaatio luistaa. Pohjoisesta tulleiden puhetta on hieman vaikea itseni ymmärtää, Milla ja Jukka. Villellä taitaa olla vähän tamperelaista korostusta ja Miralla kiva läntinen sävy. Pääkaupunkiseudun puhetyyli on itselle tuttua enkä kuule sitä samalla tavalla.

Mulla taas on vaikeampi saada selvää eteläsuomen murteista, siis esim. Kevin puhuu välillä ihan tajuttoman nopeasti sanoja lyhentäen, että välillä mulla menee ohitse mitä se sanoikaan. Me oululaiset puhutaan hitaammin ja pidennetään sanoja :D Olen huomannut tämän aiemminkin.

Kevin kimittää ihan omaansa kiekuhomo murrettaan eestinsekaisella tvistillä.

Vierailija
45546/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisulla taitaa olla luurankoja kaapissa, kun kokoajan puhuu että haluaisi panna keviniä ja kännissä nuoleskeli vain miesten kanssa. Ei kyllä normaalk hetero mies tuollaista tee.

Ehkä. Tai sitten kun sillä on tyttöystävä kotona, niin on ajatellut että tyttis ei miesten nuolemisesta tule mustasukkaiseksi/suutu, että kokee sen vaan kännissä sekoiluksi. Ja Keviniä Krisu nyt on ahdistellut monta viikkoa mm. "koske mun pippeliin".

Taas suollat täyttä paskaa!!!

Voisitko lopettaa valehtelun ja edes yrittää pysyä totuudessa! Vaikka onkin vaikeaa teille sateenkaari väelle!

Nähtiinhän se jo tarinan jutuista ja kevinistä myös!

Siis mikä nähtiin Tarinan jutuista ja Kevinistä myös? Ai että Krisu ei ole hetero?

Vierailija
45547/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookkonää Oulusta ja juokkona pillillä piimää

Vierailija
45548/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun viikonloput on niin tylsiä varsinkin jos ei ole bileitä, niin ottaisivat vaikka jonkun viikonloppuvieraan sinne sviittiin. Ehdotan jotain äärummäistä kaksimetristä lihaksikasta alfaurosta joka sanoisi Krisua rölliksi ja laittaisi tämän omalle paikalleen laumassa. Aah miten nauttisin.

Krisu varmaan kostopaskantaisi sen körilään kenkään.

Vierailija
45549/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kumpikaan ulkomaailmassa kiinnostunut toisesta. Anulla säätöä ja Helmerillä löytyy ottajaa.

Vierailija
45550/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ookkonää Oulusta ja juokkona pillillä piimää

Juokkonää ei juokkona. En tykkää piimästä, yäk. Mutta voin ajjaa pyörällä pahki, vaikka täällä onki hyvät pyörätiet, niinku Milla ja Kimmo yks päivä kehu.

Vierailija
45551/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että Krisu joutunut asukkaisen keskuudessa epäsuosioon. Nyt on istunut jo parikytä minsaa yksin retronurkkauksessa kun kaikki muut hengaa keittiöissä. Ennen joku olisi jo kiirehtinyt Krisun luo mutta nyt ei ketään kiinnosta. Tajuaakohan Krisu itse tämän..

Vierailija
45552/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saunaa ja paljua ja limukkaa. Suht kiva ilma.

Vierailija
45553/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketään sureta helmeri joka tajuaa viimeistään talosta poistuessaan että Anu on vain pelannut..? :( jotenkin H vaikuttaa vähän sinisilmäiseltä asian suhteen..

Ei koska Helmeristä huomaa että hänellä on vielä tunteita entistä heilaansa kohtaan. Piinapenkistä tuli ilmi ja on sanonut myös anulle painottaen pariin otteeseen että erosta ei ole kauan aikaa. Ja on myös ihmetellyt että onko anun kanssa nysvääminen bb talosta johtuvaa hetkellistä huumaa, että voisiko näin tapahtua edes ulkomaailmassa

Puhukoon mitä puhuu mutta kyllä sen välillä Helmerin katseesta näkee että on ihan hullaantunut Anuun. Sellasta ei pysty peittelemään.

molemmat ovat ihastuneita toisiinsa. molemmat ihmettelevät mihin juttu johtaa ja johtuuko vain talosta vai onko paljon muutakin. aika näyttää. eivät kumpikaan halua paneskella kameroiden edessä(luojan kiitos) . ihan samalla aaltopituudella ovat ja yhteisymmärryksessä suhteestaan. joten kaikki hyvin.

Vierailija
45554/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville puhuu kun vaimo masentunut synnytyksen jälkeen 2 lasta. Siinä tarvitaan fiksua ja ymmärtävää miestä.

Ville on kertonut ryyppäävänsä vaimonsa odotusaikana, jopa synnytyslaitokselle mennessä Villellä oli elämänsä kamalimpia krapuloita. Ei ole ollenkaan ihme, että vaimo masentui katsellessaan kännisen miehen menoa raskaana ollessaan. Vain itsekeskeinen ääliö vetää viinaa puolisonsa raskausaikana.

Vierailija
45555/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin ylimääräisiä sänkyjä pois, ei taida olla tulossa lisää asukkaita.

Vierailija
45556/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun viikonloput on niin tylsiä varsinkin jos ei ole bileitä, niin ottaisivat vaikka jonkun viikonloppuvieraan sinne sviittiin. Ehdotan jotain äärummäistä kaksimetristä lihaksikasta alfaurosta joka sanoisi Krisua rölliksi ja laittaisi tämän omalle paikalleen laumassa. Aah miten nauttisin.

Krisu varmaan kostopaskantaisi sen körilään kenkään.

Juuri näin, olisi kiva nähdä pystyisikö alistumaan vai seuraisiko siitä joku kostopaskaus :D.

Vierailija
45557/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla ei nyt ole yhtä voimakasta vastinparia kun Tarina lähti. Ja vaikka pidänkin Krisua viihdyttävänä hahmona, niin Tupun analyysi oli aika nappiin. Asioiden pitää mennä Krisun pään mukaan ja vaikka pyytelee anteeksi, niin ei oikeasti ota vastuuta sanoistaan. Kaikista eli suurimmasta osasta ihmisiä ei ole mukavaa olla tuollaisen kiroilun ja ilkeän piikittelyn kohteena. Mutta ohjelman kannalta asia on sitten toinen juttu. Vaikea sanoa jäisikö taloon mitään kiinnostavaa, jos Krisu lähtisi. Sitä ei ei voi ennustaa, kun muut eivät edes pääse esiin.

Kiinnostaa myös että talon vanhempi porukka, joka ei ota kommenteista niin itseensä eli Ville ja Tupu alkavat olla täysin kypsiä.

Vierailija
45558/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keviniä on niin ärsyttävä kuunnella ja katsella, miks sen pitää kiekua ja keimaroida noin, tosi rasittavaa pidemmän päälle.

Vierailija
45559/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri on nyt kaksi kertaa ollut talossa humalassa.

Laivatehtävän aikana, lopputulos: hihitteli ja punastui, flirttaili Krisulle.

Bileet viime viikolla: Sama homma ja päälle kiihkeä suudelma, ja yhdessä vaiheessa myös läimäisi Krisun paljasta takapuolta.

Jep jep... Piip piip... Mitähän kolmas bilekerta tuo tullessaan?

Koosteista poimittua "faktaako" siinä esität? Kylähän tuolla on kaikki suudelleet toisiaan, paitsi Ville. Krisu on esitellyt munaansakin antaumuksella, ja jos noiden perusteella aletaan vetää johtopäätöksiä, niin heteroja ei olekkaan.

Vierailija
45560/90773 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu on nyt tosiaan hiljaista poikaa, vetätytyy syrjään.

Ketju on lukittu.