Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
45281/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu osaa ainakin itkettää naisia. :(

Mira nyt oli vaan tupakantuskissaan. Polttaa aamulla 7 röökiä kahvikupin kanssa. Tämä hänen omin sanoin.

Vierailija
45282/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sovinismi krisu itkettää naisia. Miten se ei mieti yhtään muiden tunteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45283/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä sanotte mutta joku mielenterveysongelma näillä muunsukupuolisilla on.

Se on sun mielipiteesi ja saa olla. Ei kuitenkaan ole fiksua ja kivaa nimitellä ihmisiä mielenterveysongelmaisiksi. Loukkaavat mielipiteet voi pitää myös ominaan.

45284/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi.. U.. Toi Anu on aivan lussu 😵kokoajan mielistelee ja on turpa kii... Katon 24/7...hemmin siivellä muija vetää!... Jos ei olis hemmin kaa mitään.. Olis lentänyt talosta ennen tarinaakin. Tyhmä!

Vierailija
45285/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Krisu siis sanoi Miralle?

Vierailija
45286/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sovinismi krisu itkettää naisia. Miten se ei mieti yhtään muiden tunteita

*sovinisti

Vierailija
45287/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ulos.

Vierailija
45288/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä naista, joka voi tuollaisen turhuuden vuoksi jättää lapsensa kuukausiksi! Kertoo paljon siitä, millainen sydän hänellä on. Lisäksi on täysin persoonaton, ei ole tähän mennessä sanonut tai tehnyt mitään, mihin olisin kiinnittänyt huomota. Ulos.

Ja tämä kommentti sai niin paljon peukkuja?? Voi luoja miten surullista sakkia täällä on.

Joo koska löytyy myös naisia, joille äitiys on pyhä ja lapset etusijalla - se palkitsee kyllä myöhemmin. En ole ikinä ajatellut, että lapset ovat taakka, joista tarvii viikkoja lomaa.

Ei vuoroviikot lasten isän kanssa tarkoita sitä, että tarvii lapsista ”lomaa”. Se on juurikin sitä lasten etusijalle asettamista, että hyväksyy isän olevan lapsille aivan yhtä tärkeä kuin äiti. Vauva-aikana äiti on usein luonnollisesti tärkeämpi, erityisesti jos imettää. Mutta vanhempien lasten kanssa ei kyllä ole mitään syytä sille, että isä ei olisi yhtä tärkeä vanhempi kuin äitikin. Hyvä, että Anu on välittänyt nimenomaan LASTEN edusta ja haluaa heidän olevan läheisiä molempien vanhempien kanssa.

Just tolleen ne lisääntymistään katuvat vuoroviikkovanhemmat koittavat perustella vuoroviikkosysteeminsä. Totuus on se, että ne lapset jätettäis kirkon portaille jos kehdattais.

Vierailija
45289/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppääkö muka kirjoitti:

Toi krisu on niin ällö, sovinisti sika. Just tuollaiset oli mun koulukiusaajia muka aina 'läpällä' kaikki nimittäminen, huutelu, ulkonäön arvostelua negatiivisesti, välituntisin jahtaamista, jos sai kiinni niin töni ja huitas ja sit naureskelua päälle

en nyt kiusaajasta tiedä mutta kieltämättä olemus on just sellainen jota kaikkien pitää mielistellä vaikka koittaa sanoa kaikkeen että ihan sama. kyllä sillä menee tunteisiin aika monikin asia loppujenlopuksi. viihdyttävä henkilö tiettyyn pisteeseen saakka, mutta myös erittäin hallitseva ja huomionhakuinen.

Vierailija
45290/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aww😍 tota Villeä pizzansa kanssa. Mun tulee siitä ihan mieleen 11v. siskonpoikani, se on samallainen äijä.

Oudot makutottumukset nirsolla Miralla. Siis noi pizzan täytteet.

Ikävä että Kimmo ruvenut Krisun joojoo mieheks. Kuvittelin hänestä paljon enemmän.

onhan kimmollaki todella pervo ja musta huumorintaju. Ei mikään ihme ettö niillö kahdella klikkaa :)

Vierailija
45291/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin alussa Krisusta, mutta hänestähän on tullut ihan kamala...

Vierailija
45292/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa jokunen kymmenen muunsukupuolista, niin ei voi olettaa, että 99,99 prosenttia ihmisistä tietää termit, millä heitä saa kutsua ja millä ei.

Vertailun vuoksi esim. skitsofrenisia on yli 50 000 Suomessa.

Joo, huomaa kyllä että Kevinillä ei oo kuuppa ihan kasassa. Sen verran ylimitoitettu reagtio. Ei voi olettaa valtavirran tuntevan alakulttuurien slangia.

Vierailija
45293/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppääkö muka kirjoitti:

Toi krisu on niin ällö, sovinisti sika. Just tuollaiset oli mun koulukiusaajia muka aina 'läpällä' kaikki nimittäminen, huutelu, ulkonäön arvostelua negatiivisesti, välituntisin jahtaamista, jos sai kiinni niin töni ja huitas ja sit naureskelua päälle

en nyt kiusaajasta tiedä mutta kieltämättä olemus on just sellainen jota kaikkien pitää mielistellä vaikka koittaa sanoa kaikkeen että ihan sama. kyllä sillä menee tunteisiin aika monikin asia loppujenlopuksi. viihdyttävä henkilö tiettyyn pisteeseen saakka, mutta myös erittäin hallitseva ja huomionhakuinen.

2

Krisuhan kertoi että on ollut koulukiusaaja ja tappanut lokkeja

Vierailija
45294/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu osaa ainakin itkettää naisia. :(

Älä yleistä. Olen nainen ja turhanpäiväisten miesten typerät puheet eivät hetkauta minua suuntaan tai toiseen.

Vierailija
45295/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomessa jokunen kymmenen muunsukupuolista, niin ei voi olettaa, että 99,99 prosenttia ihmisistä tietää termit, millä heitä saa kutsua ja millä ei.

Vertailun vuoksi esim. skitsofrenisia on yli 50 000 Suomessa.

"Jokunen kymmenen"? Mistä tämä tieto on lähtöisin? Vähän kyllä epäilen tuota lukua.

No montako tunnet? Tai kukaan täällä? Montako tunnette?

Et siis itse tunne yhtään ja siitä keksit itse tuon että muutama kymmen? 

Vierailija
45296/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo veto Miralta alkaa Krisua syyttään päätöksestä.

Ja nyt Mira huolehtii, että ei vaan Milla ala Jukan kans.

Vierailija
45297/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Jukka nyt yrittänyt Eeviksen jälkeen Miraa ja kun Mira ei lämmennyt niin nyt Millaa? Eikö sitä nyt yhtään ala hävettää, äkkiä kotiin sunnuntaina.

Vierailija
45298/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee Kimblestä enemmän mieleeni Tom Hanks kuin Sale

Vierailija
45299/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä sanotte mutta joku mielenterveysongelma näillä muunsukupuolisilla on.

mun filosofia on, että entäs sitten? jos ei työtä jne häiritse niin kuin kevinillä ei näytä häiritsevän niin mikäs siinä. sanoi itse ettei "normaalin" esittäminen säästänyt häntä kiusatuksi tulemiselta mitenkään, niin sama se on olla oma itsensä. jos joku meheltä näyttävä haluaa mekkoa pitää niin pitäkööt.

Mun mielestä Kevin on loistava esimerkki muunsukupuolisista. Ei mies muttei nainenkaan. Pienet rinnat ja naisellinen vartalo, silti miehen piirteitä. En ymmärrä miksei ihmiset voi hyväksyä sitä että tällainen henkilö määrittelee itsensä muunsukupuoliseksi. Eihän se ole keneltäkään pois. Ja asia on just niin ettei se kiusaamista estä että yrittää teeskennellä "normaalia". Siinä mielessä on omakohtaista kokemusta että omassa lukiossa oli samantapainen poika ja häntä kutsuttiin neidiksi.

Vierailija
45300/90773 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä pitkään tiennyt, että transu on loukkaava sana, vaikka en itse ketään transsukupuolista tunne.

Ketju on lukittu.