BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että kukaan vanhempi voisi pitää tuota Krisun kysymystä hyväksyttävänä. Erityisesti kun se kysyttiin äidiltä, joka ei ole nähnyt lapsiaan pitkään aikaan ja varmasti jo pelkkä heidän ajatteleminen saa tunteet pintaan. Niin täytyy kyllä olla mieleltään aika kieroutunut kysyäkseen jotain noin julmaa ja kauheaa. Tuo olisi ollut kauhea kysymys kelle tahansa asukkaalle, jos sen olisi muotoillut koskemaan jotain läheisiä perheenjäseniä, mutta vielä pienistä lapsista puhuttaessa aivan järkyttävä. Olen itse tosi herkkä ja kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta, edes sen kuvittelu, saa kyllä voimakkaita tunteita aikaan. Joten en kyllä moiti Anun reaktiota tippaakaan. Krisu menetti ainakin minun silmissä kaikki pisteensä enkä tule varmasti enää tämän kauden aikana unohtamaan tuota heittoa.
voi herranjumala. Onpa avmammat herkkiksiä.
Kyllä sinäkin ehkä vielä joskus ymmärrät, jos saat lapsia.
Normaalilla empatiakyvyllä varustettu lapsetonkin kyllä ymmärtää, mutta jos ei ole empatiaa, niin pitäisi olla omakohtainen kokemus ymmärtääkseen.
T: Lapseton joka ymmärtää täysin Anun reaktion ja pitää Krisun käytöstä äärettömän törkeänä.
Mulla ei ole lapsia mutta mulla on kaksi kultastanoutajaa. Jumankauta kun mä olisin niistä kuukauden erossa ja joku kysyis että kumman pojan ammun jos ne olis nyt tässä😢 Se olis todella asiaton kysymys jo koirista, saati sitten ihmis lapsista! Ei normaalia kolmekymppisen miehen puhetta.
Anun lähentely-twiitissä on puhe jukasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide Krisun viimeöisestä ”läpästä”? (tuli mieleen kun oli nyt koosteessa toi vauvan itku)
Toivon että kysyt tätä läpällä, riittää että luet ihan minkä tahansa sivun tästä ketjusta viimeisen vuorokauden ajalta niin saat vastauksen. Kymmeniä sivuja pelkästään kauhistelua Krisun läpästä.
Mä valitettavasti muistan, että jossain keskustelussa tuo pedovitsi oli monen mielestä ihan ok. Oliko se sitten täällä, Twitterissä vai Suomi24:ssä, en muista.
Apua oon kamala ihminen, mä repesin sille eilen kun katoin 247 :D
Samaa minäkin katsoin. Kolmen sentin tappi :(
Voiko olla aina kaksinkerroin, tms. en tiedä.
Krisu aivan tarkoituksella keksi mahdollisimman sairaan kysymyksen Anulle, että saisi tämän järkyttämään ja nostamaan stressitasoaan viikkotehtävää varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.
Taidat itse olla 100x ressukampi kuin Helmeri...
Varmaan olen vaikka tuhat kertaa ressukampi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Hermelillä on mikromuna.
Onko itselläsi munaa ollenkaan...?
No ei ainakaan viimeksi katsoin, luojan kiitos.
Eli onnellisesti puutteessa?😂
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.
Niin näytti Kevinilläkin olevan nappula haaruksissa, ja pikku kikit. Mutta tarviiko niiden isoja ollakaan?
Milla on juuri sen tyylinen, että antaa käyttää itseään, ja antaa käyttää itseään myös hyväksi. Tämä ihan vain havainto.
Mua kyllä suoraan sanottuna vähän ärsyttää, että noille kerrotaan jatkuvasti tietoja ulkomaailmasta ja kierrätetään ympäri tota helvetin Rediä.
Voisiko noi radiojuontajat mitenkään pysyä siellä radion puolella. Kaikista ei nyt vaan ole televisioon, ei edes vieraaksi. Ruudussa oleva Jekku liittyy vuodatukseeni...
Nyt ei kyllä tällä "haastateltavalla" ole todella MITÄÄN sanottavaa! Nii ja hihhih🙊
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Siis onko noi ihan tosissaan siis Hemmi ja Anu? Tunteneet 4vko ja puhuuvat jo lapsen tekoa ja Anu miettii hesaan muuttoa?... Eikö tuu enää omat lapset mieleen? Ja normi lapsiarki ei ole stressitötä ja pelkkää hinkkaamista sängyssä?!... Ja Mira ulos talosta. Rasittava muija
Millon ne tollasta on puhunut?
Tosissaanko teitä mietityttää/kiinnostaa jonkun munan koko? Kevin on ollu alasti ulkosuihkussa, onhan se siitä jo nähty. Helmeristä en tiedä, eikä tarvikkaan tietää.
Aloin katsoa vasta suoraa, kuka tuo typerän olonen muija on?
Kuinkahan pitkään Mira osaa olla hiljaa?
Lopettakaa jo se hemulin pippelistä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
- -
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kohti kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
Krisun anteeksi-kiekaisu on yhtä tyhjän kanssa koska siinä ei ole mitään aitoa anteeksi pyytämistä.
Se omahyväinen ilme sen anteeksi pyynnön jälkeen. Juu, tooooodella vilpitöntä.
Moneen kertaan pyyteli anteeksi, mutta ei ollut mukana yhdessäkään.
Ei pyydellyt moneen kertaan, mitä sä keksit ihan omias taas?! Yhden kerran sanoi, ihan vakuuttavasti ja varmasti sitä tarkoittaen anteeksi ja ihan vakava oli kasvoiltaan silloin.
Helmeri ja Jukkahan sillä kysymykselle naureskeli, ainoina, Helmeri kultapoika naureskeli kun Anu pantiin pohtimaan kumman lapsensa ammuttaisi ekana. Ei taida olla Helmeri ihan normaali.
Siellä tuli kolmesti vaiko peräti neljästi se Anteeksi siinä jälkitohinoissa. Silleen heittona väliin. Ihan voit laskea itsekin.
Retronurkkauksessa sovittiin viimeisen kerran se tilanne. Anu oli jo rangaistuksensa jo saanut.
Jukkahan älähti välittömästi siitä kysymyksestä kuten Kevinkin. Helmeri reagoi hymyilleen kaikkeen. Hymy on toisille ilon ja stressin purkuun asia.
Mira: Haluuks joku mennä vielä? Anu: ai helvetti, nousee makuulta sohvalta ja kävelee tuoliin.
Krisu: jos sun pitäis valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis sun molemmat muksut edessä, ni kumman mä lopettaisin?
- Milla: et sä voi kysyy tommosta.
* Anu: ... siis... Toinen kysymys!
- Milla: tohon ei tarvii vastata
- Kimmo: siis sä voit vastata ihan mitä haluut.
Krisu: no se on pakko vastata tohon kysymykseen.
- Milla: vastaa että Krisu.
- Jukka: semmonen kysymys sieltä!
Krisu: täältä on Ville tulossa pahoja vielä sullekin, lähtee stressitaso thuomiseks nousuun.
* Anu_ onks teillä oikeesti joku kysymys?
Krisu: sä voit vastata tohon mitä sä haluat, vaikka mitä sä haluisit tehä mulle sen jälkeen.
- Mira: asteikolla 1-10 kuinka paljon vitutti äskeinen kysymys?
* Kymppi.
Krisu: Anteeksi!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Krisu: miten sä oot säilyny noin hyvännäköisenä noin pitkälle elämässäsi?
-Tuula: hihihih, mulla on hyvät geenit!
Krisu: mahtavaa, se näkyy.
- - - - - - - - - - - - - - -
Kimmo sanoo että häneltä on kysytty jotain jo eilen.
-Kevin makaa sängyssään peiton alla eikä tule kutsuhuudoista huolimatta olohuoneeseen.
Pitäsko se Kevin säästää huomiseksi joku kysyy. Keviniä huudetaan taas. Kevin makaa liikkumattoana.
Kimmo: ai niin, multa kysyttiin, kuinka paljon mua ärsytti se lapsen itku asteikolla 1-10 ja se oli 3.
- - - -
Mira lähtee hakemaan Keviniä.
Mira: Kevin, tuut sä piinapenkkiin?
Kevin: mä ehkä olin jo aamulla, mutta voin mä tulla.
- -- - - - - - -
Kevin tulee olohuoneeseen.
Kevin: Tupu kyl kysyi multa jo jotain aamulla.
Tupu: ainii, tärkeintä, mitä elämässä voi olla.
Kevin lähtee pois.
*Anu heittää Kristiania kohti kahvimukillaan kovaa, Krisu nostaa kättä kasvojensa eteen ja muki osuu Krisun käteen, kimmoten siitä syrjään.
Krisu: ai saatana.
-Mira: Kimmo!
Kimmo ja Mira heittää takit niskaan ja tekee lähtöä terassille.
Krisu: se oli läppä.
- Tupu: ei se ollu ees läppä.
Krisu: no olihan se läppää!
-Jukka: mäkään en usko että toi oli läppää.
- Tupu: kaikkee ei voi laskee läpän piikkiin.
Krisu: voi!
-Milla: ei omasta lapsesta voi.
- Tupu: sit sä tiiät ku sulla joskus on omia lapsia, silleen niinku tai sun rakkaitas tolleen
Krisu: joo
- Tupu: mut joku raja.
Krisu: no ois ton saanu vielä vähän pitemmällekin.
- Tupu: Joo, mut sä oot myöskin sanonu, että sanokaa vaan jos menee yli.
Jukka: semmonen kysymys sieltä.
ja heti noin 10 minuutin jälkeen kun Tupu sanoi ettei kaikki mene läpällä, JUkka "älähti" ettei myöskään usko olleen läppää. Sinä et ole ns. luotettava todistaja vaan keksit omasta päästä ja kerrot omien mieltymystesi mukaan sävytettynä tarinasi.
Tämä sivulta 2198.
Vierailija kirjoitti:
Siis eiks tuo Jekku oo ollu jo vieraana tässä bb-lähetyksessä, miks taas?
On ollut ja hän on tylsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tosissaanko teitä mietityttää/kiinnostaa jonkun munan koko? Kevin on ollu alasti ulkosuihkussa, onhan se siitä jo nähty. Helmeristä en tiedä, eikä tarvikkaan tietää.
Siitä puhe mistä puute, eikö vain?
Ja nuohan ovat laittaneet jo läskiksi koko homman.