BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Niin ketkä tuossa lopussa olivat lusikassa?
Kenestä ne muut twiitit on olleet?
Oli ainakin joku, että joku paljastanut jotain bileissä, Kimmo heti "varmaan joku uskomaton paljastus"
Jotkut puhuneet paskaa toisista. Entäs tuo Anun lähentely tweetti? Kenestä siinä puhuttii
Vierailija kirjoitti:
Mielipide Krisun viimeöisestä ”läpästä”? (tuli mieleen kun oli nyt koosteessa toi vauvan itku)
Toivon että kysyt tätä läpällä, riittää että luet ihan minkä tahansa sivun tästä ketjusta viimeisen vuorokauden ajalta niin saat vastauksen. Kymmeniä sivuja pelkästään kauhistelua Krisun läpästä.
Siis onko noi ihan tosissaan siis Hemmi ja Anu? Tunteneet 4vko ja puhuuvat jo lapsen tekoa ja Anu miettii hesaan muuttoa?... Eikö tuu enää omat lapset mieleen? Ja normi lapsiarki ei ole stressitötä ja pelkkää hinkkaamista sängyssä?!... Ja Mira ulos talosta. Rasittava muija
Ihan oikein Krisulle et luulivat twiitissä oli kyse hänestä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onpas mukavaa, että makaamis viikkotehtävä loppuu huomenna, jotta päästään katsomaan taas sitä, kun asukkaat makaavat.
Onkohan muilla bb-kausilla makoiltu noin paljon kun nyt. Kaikki olen kyllä nähnyt, mutta en muista että ennen olisi näin ärsyttänyt jatkuva loikoilu vilttien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas mukavaa, että makaamis viikkotehtävä loppuu huomenna, jotta päästään katsomaan taas sitä, kun asukkaat makaavat.
Onkohan muilla bb-kausilla makoiltu noin paljon kun nyt. Kaikki olen kyllä nähnyt, mutta en muista että ennen olisi näin ärsyttänyt jatkuva loikoilu vilttien alla.
Nomut tää onkin tällainen vähän parempi hygge-bb 🤣
Vierailija kirjoitti:
Karmeista karmein toi Krisu.
Eipä tuo ilahtunut siitä TV ruudun viestistä kun joku vaan vitsillä heitti.
Ei muka tajunnut että häntä tarkoitettiin.
Mira sen sitten sanoi.
Samaa mieltä kuin Mira.
Karmea Krisu ollut jo viime viikolla.
Sellaista se on kun on viinan himo.
Mira kiusaaja rupesi trollaamaan viestillä Krisua, vaikka ei oikeasti edes koskenut häntä. Ilkeä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi kaikki vaan löhöää ja MAKOILEE tuolla kokoajan? Eikö punaisten pitänyt stressata??
Etkö sen vertaa älyä, että nuo eivät ole pitkään aikaan yrittäneetkään suorittaa viikkotehtävää tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.
Mä katsoin ihan samaa, semmonen pieni pippeli.
No voi hohhoijaa, lepokoosta ei voi päätellä mitään. Etkä sä noiden trikoiden läpi sitä kokoa niin varmaksi näe tv:ssä.
Ei kahden sentin nappi kyllä mielettömiä voi paisua missään tilanteessa. Pienihän tuo on.
Kerrotko vielä miten suuri otantasi on vai perustatko näkemyksesi vain omaan tai puolison (riippuen sukupuolestasi) kaluun? Jokainen tietää, että toisilla kasvaa hitosti ja toisilla ei juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Niin ketkä tuossa lopussa olivat lusikassa?
Jukka ja Milla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri ressukalla näyttää olevan mikromuna.
Taidat itse olla 100x ressukampi kuin Helmeri...
Varmaan olen vaikka tuhat kertaa ressukampi, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että Hermelillä on mikromuna.
Onko itselläsi munaa ollenkaan...?
No ei ainakaan viimeksi katsoin, luojan kiitos.
Mitä nuo hehkuttaa studiossa viikkotehtävää varsinaisena ihmiskokeena. Suurin osa asukkaista ei ole moksiskaan. Siellä vaan makoilevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on todellakin makoiltu, jos ei ole viinaa ollut. Nyt ei ole viinaakaan, niin tuntuu vaan, että enemmän makoilevat.
Siis eiks tuo Jekku oo ollu jo vieraana tässä bb-lähetyksessä, miks taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide Krisun viimeöisestä ”läpästä”? (tuli mieleen kun oli nyt koosteessa toi vauvan itku)
Toivon että kysyt tätä läpällä, riittää että luet ihan minkä tahansa sivun tästä ketjusta viimeisen vuorokauden ajalta niin saat vastauksen. Kymmeniä sivuja pelkästään kauhistelua Krisun läpästä.
Mä valitettavasti muistan, että jossain keskustelussa tuo pedovitsi oli monen mielestä ihan ok. Oliko se sitten täällä, Twitterissä vai Suomi24:ssä, en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se twiitti ei edes ollut Krisusta :-D
Kyllä oli, älä yritä!
Kylläpä se näyttää olevan Jukasta. Linkistä näkyy!
Mun mielestä ne kämmäs sen tehtävän siinä kun olivat toistensa kanssa tekemisissä.
Olisivat pitäneet joukkueet erillään. Nythän noi siniset aina stressaantui itse siitä enemmän, kun he yritti ärsyttää punaisia.
Jos siniset olis olleet keskenään ja elelleet vaan leppoisasti, ja punaiset olis draamailleet keskenään, hillinneet vihojaan jne. olis mennyt paremmin.
vauva vitsit naurattaa aina :D
myönnän kyllä olevana vähän yksinkertainen.