BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.
Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.
Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.
Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.
Ei edes halunnut.
Älä viitti, kyllä halus. Sehän lähti keittiössä suu hymyn tirrissä, nyt lähdetään pussailemaan. Anu vaan oli niin hemmetin nihkee.
Oksennan, jos tuosta varsinaisten Einsteinien känni-imuttelusta vielä jauhetaan.
Lupaat vaan. :)
Pidät muidet oksennuksesta? No ei kai siinä.
Vierailija kirjoitti:
Olenpa yllättynyt, että siniset ovat pitämässä rahnojaan itselleen. Omasta mielestä tuo on yhteinen tehtävä, jossa lasketaan miinukset ja plussat ja kokonaislopputulos ratkaisee koko ryhmän hyväksi.
No Krisuhan se sitä lähinnä ajaa kun sillä rahnat loppu kun juoppo mikä juoppo joi rahnansa!!
Olen hetero ja äänestän Keviniä. Mua ei kiinnosta hän en seksuaalisuus eikä se että on ulkomaalainen.
Todella symppis kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä yks talon tylsimmistä asukkaista. Miks ihmiset äänestää sitä jatkoon?
Mä en keksi muuta syytä kuin romantiikan nälkäiset kuvittelee, että Helmerin ja Anun välillä vielä liekki roihahtaa.
Eipä roihahda, se tilanne meni jo. Tuossa ei ole mitään söpöä, lähinnä vaivaantunutta lähentelyä ihoikävissään, kun ei mielenkiintoisempaa hahmoa ole.
Mä luulen että Anu on ollut Helmerille osaksi pakoa Krisun vaikutuspiiristä. Hemmillä ei oikein ollut ystävää talossa ja siksi hengaili pitkään Krisun puudelina ja jes-miehenä. Ehkä se ja Krisun aiheuttama mahdollinen imagohaitta rupesi vaivaamaan ja kyllästyttämään. Ja vaihtoehdot talossa oli vähissä. Olen ihan varma siitä ettei Hemmiä olisi tarvinnut niin ankarasti muuten painostaa Anun suutelemiseen. Hemmi on kuitenkin komea 32 vee eikä mikään teini.
Hyvä pointti! Helmerihän ei ole niin tyhmä, minkä kuvan siitä talossa helposti saa. Se funtsii paljon ja onhan se nähnyt mikä jätkä tuo Kristian on.
Onhan sillä välillä Jukka henkireikänä myös, mutta siinä on Krisun vikaa. Ne on bullytyyppisiä eli aivan jotain muuta kuin Helmeri.
Helmeri on nuori herra, jolla on nuoren herran libido. Kyllähän sitä pikku viinapäissään ja himoissaan kaunista naista haluaa suudella.
Ei edes halunnut.
Älä viitti, kyllä halus. Sehän lähti keittiössä suu hymyn tirrissä, nyt lähdetään pussailemaan. Anu vaan oli niin hemmetin nihkee.
Oksennan, jos tuosta varsinaisten Einsteinien känni-imuttelusta vielä jauhetaan.
muiden*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vinetto! Anu on varmaan loppuun asti talossa. Eihän tuollaista väritöntä ihmistä tajua edes kukaan nimetä.
Tällä viikolla olisi ollut tuhannen taalan paikka lähettää hänet kotiin. Kaikki muut asukkaat ovat paljon mielenkiintoisempia. Huoh...
Otan osaa suureen suruusi, kun et saa Anua talosta pois tällä viikolla, vaikka kuinka paljon tässä ryhmässä haukkuisit. Miten niin tuhannen taalan paikka, jos moni Anusta tykkää, niinkuin yleisön äänestys eilen osoitti? Käsittämätön kommentti. Mistähän tuollainen Anu-viha jollekin tulee? Olisko mentävä ammattiauttajalle?
Mun mielestä sun kommenttisi on paljon käsittämättömämpi. Eihän tuossa edellisessä edes haukuttu Anua. Että vielä vihaakin? :D
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halunnut.
En pidä. Mutta ei pidä puhua omiaan, koska tuosta "suhteesta" varmasti vielä jatketaan viikko kausia, etkä oksenna kuitenkaan.
Finaalissa taitavat olla vain vain Jukka ja Krisu.
Jukka panee kaikki talon naiset häätöön yksi kerrallaan, ja Krisu provosoi loput niin väkivaltaisiksi, että heidät poistetaan talosta. Finaalissa tulee vielä jokin riita, jonka takia Jukkakin poistetaan Krisun myhäillessä tyytyväisenä. Äänestystä ei siis tarvita, joten tuotanto ei saa tarpeeksi tuloja ja Krisun palkinto on 30 tonnin sijaan 3 tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Joko Anu ja Helmeri on pannu?
Hyi. Tätä ei halua edes ajatella. Hrrrr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Monelta tää oli?
Väkivaltainen käytös on ehdottomasti talossa kielletty.
Anu pitäisi poistaa talosta,rikkoi tätä sääntöä. Niko Saarinen teki samoin,joten poistettiin talosta.Samaa mieltä. Onko joku laittanut palautetta tuotannolle?
Joo tottakai. Oon järkyttyneenä tykittäny palautetta itku silmässä täällä koko päivän. Vitun bambumuki :( Oon hysteerisessä tilassa täällä, koska tämä oli järkyttävää väkivaltaa.
Seuraavalla kerralla se saattaa olla vaikka halko, jonka Anu heittää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Millalla oikeasti tuon väriset hiukset vai olisiko värjännyt? Aika mahtava jos tuo on oma väri.
🙈 Et oo tosissas..!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vinetto! Anu on varmaan loppuun asti talossa. Eihän tuollaista väritöntä ihmistä tajua edes kukaan nimetä.
Tällä viikolla olisi ollut tuhannen taalan paikka lähettää hänet kotiin. Kaikki muut asukkaat ovat paljon mielenkiintoisempia. Huoh...
Otan osaa suureen suruusi, kun et saa Anua talosta pois tällä viikolla, vaikka kuinka paljon tässä ryhmässä haukkuisit. Miten niin tuhannen taalan paikka, jos moni Anusta tykkää, niinkuin yleisön äänestys eilen osoitti? Käsittämätön kommentti. Mistähän tuollainen Anu-viha jollekin tulee? Olisko mentävä ammattiauttajalle?
Täälläkö sinä Anun kaveri taas lässytät.
Pitäisikö sinun olla huolissasi Anun kuvista epämääräisillä palstoilla neAtissä,kiun hänellä on jälkikasvua...
Mitään muuta ei Anulla jää käteen tästä kokemuksesta. Turhaan hylkäsi lapsensa.
Kyllä täällä eräillä menee ihon alle ,ei taida olla omaa elämää ollenkaan kun jaksetaan läyhää täällä ihan naurettavia🤣
kamalan näköset nuo Miran hiuslisäkkeet näkyy niin hyvin takaraivolla
Mihin kellonaikaan tuo lasten ampumis -kysymys oli?
Ihmettelevät miten Miran ja Millan paikat vaihtuneet. Miran asema oli hyvä eilen.
Krisulla klipissä kirje jossa äänestystulokset tältä päivältä.
Miran stressi kyllä nousi. Ei halua puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sun kommenttisi on paljon käsittämättömämpi. Eihän tuossa edellisessä edes haukuttu Anua. Että vielä vihaakin? :D
Tämä sama tyyppi on niin fanaattisesti hiljentämässä kaikkea Anuun liittyvää keskustelua,että todennäköisesti on joku hänen läheisistään.
Tulee mieleen erään kauden Kätlin,jonka poikaystävä oli liian aktiivinen palstoilla.Keskustelut kuumenivat
tämän toiminnan johdosta.Kaveri ilmoittikin sitten,että häipyy lopullisesti palstoilta.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes halunnut.
En pidä. Mutta ei pidä puhua omiaan, koska tuosta "suhteesta" varmasti vielä jatketaan viikko kausia, etkä oksenna kuitenkaan.
Ei Helmerillä ja Anulla ole mitään suhdetta. Eikä tule olemaan. Ei sinne päinkään. Senkin oksennusfriikki.
Nyt on pakko kysyä mitä helvettiä tuo on että otan osaa suruusi kun et saa vielä Anua pois ? Oon tässä lueskellut näitä ja voin sanoa rehellisesti ,että minä olen kanssa sitä mieltä ....Anu kotiin.Tuo nainen ei tuo taloon mitään ei mitään !! Nyt kun katsojat saa äänestää alkoi huuto äänestäkää Anua .Miksi ? Kurkkasin eilen facee niin kyllä sielä moni kysyi mitä tuo kärjessä tekee.Tuo nainen osaa nauraa vain kännissä.
Taas Milla syö neljäs lämmin ateria jo tänään
Höpö höpö. Kevin on yksi niistä joilla on näköjään tässä ketjussa pimeimmät dissaajat. Samoin Millalla. Saattaa olla sama henkilö ja motiivi tuossa yllä jo tulikin. Jotain sateenkaariväkeä vastaan.