Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
43141/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon ampumisjutun jälkeen kysyi Tupulta että kuinka olet säilynyt näin hyvän näköisenä näin pitkälle elämään. Näinköhän tuokin oli oikeasti vittuilua.

Mun mielestä Tupulla on kauniit kasvot.

Mies

Heh ,ihana kevennys

Vierailija
43142/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on BB tarkoitus (voittaja ) ?Saada ihmiset nauramaan ? Välillä tylsintymään,välillä raivostuttamaan?

Krisu saa kyllä nauramaan,välillä mietin lopeta nyt ne kiroilut ym.Silloin kun oli Tarina mietin älä taas helvetti aloita sitä vali vali jaakaamista.Anu voisin kysyä missä olet ,mitä annat meille katsojille ? Ville osaa jutella ja ihmeen pitkään jaksoi katsoa kun toiset hillui kännissä,mutta voisi edes vähäksi aikaa lopettaa ne uskonnon jutut.Ihmettelen suuresti miten Anun suosio on noussut yks kaks ? 

Siis ainahan BB-talossa on tuollainen näpsäkän näköinen vakioblondi, joka keikkuu kärkisijoilla. Tuollainen eloveena nyt vaan vetoaa moniin äänestäjiin.

Jos näin on, niin kyllä suomalaiset miehet on tyhmiä :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43143/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla on hammas kipeä, joten sen vuoksi heittää nyt näin hölmöä läppää.

Mulla sattuu hartioihin, saanko tulla uhkailemaan sun lapsia ja/tai syyttämään sua pedofiiliksi? Läpällä kato vaan. Hehe. Kun on tätä ressiä ja kipua.

Voin samalla tunkee mun pesemättömän tuheron sun naamaan, ihan läpällä vaan. Ja räjäyttää sun kissan/koiran/marsun, läpällä kato.

Ja paskoa sun autoon kostoksi siitä, kun et tykkää mun läpästä.

Vierailija
43144/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisua ei taideta enää niin kuvata tuotantokin pitää vähän etäisyyttä ettei tule kohta vielä kovempi meteli noista kommenteista!!

Vierailija
43145/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hapsottava takkutukka Anu, miksi toi älytön sotkutupeeraus??

Sillähän on myös hiuslisäkkeet, koska omat hiukset on niin ohkaset lirut, ettei ne näyttäis miltään ilman lisäkkeitä ja tupeerausta.

Vierailija
43146/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti Krisun kaltaiset suurimmat öykkärit ja kiusaajat ovat suosituimpia ihmisiä, lauman johtajia ja sopulit seuraa. Pihalle saisi lentää tuolta..

Vierailija
43147/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystilanne????

Vierailija
43148/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestystilanne????

Eikö se tule n.12.30

Tänään onkin Villen vuoro päästä turvaan.

Vierailija
43149/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu selvästi pelästyi kun Tupu sanoi suoria säveliä sen ampumiskommentin jälkeen.

Ihan korvat luimussa. Sille pitäis vaan sanoa suoria sanoja useamminkin, luulee nyt olevansa joku kingi, tunkion kukko.

Kannattas ymmärtää ettei äideille vittuilla, voi tulla vielä fyysisestikin pataan jos tollaset "läpät" jatkuu mitä anulle heitti. Naurattaako sitten kun nenä on niskaan sorvattu, en usko.

Vierailija
43150/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Kevin makaa yksin tuolla häätökäytävän lattialla?

Vierailija
43151/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein aloituksen asukkaiden analyyseistä. Laitan tämän tännekin niin saadaan keskusktelua.

Tarina

-Epävarma, pumpulissa kasvanut idealisti, joka ei kuitenkaan tiedä mihin on menossa tai mistät tulossa. Ei tule selviämään elämässä ilman massiivista hermoromahdusta. Opiskelee psykologiaa ja tarvitsee itse ko. ammatin harjoittajan apua eniten. Esittelyvideossa kertoo, mitkä ominaisuudet muissa ärsyttävät. Kuitenkin hän itse ärsyttää muita juurikin näillä ominaisuuksialla, ei vain itse tajua sitä.

Timo

-Hajuton, mauton, väritön. Yrittää olla ikinuori. Varmasti mukavaa seuraa siviilissä, mutta ei BB ainesta. Harmiton, mutta ei sovi viihdeohjelmaan.

-Oppikirjaesimerkki oman ryhmänsä edustajasta (hihhhhul1). Kaikki evoluution kieltämisestä eri vähemmistöjen oikeuksien polkemiseen tulee kuin apteekin hyllyltä. Todella täynnä itseään ja itserakas, koska on rukoilevinaan yksin aamulla vaikka tietää hyvin, että kansa katsoo. Kielillä puhuminen menee jo psykoosin puolelle. Ei valitettavasti näe omien tekojensa ja sanojensa ristiriitaa: moittii muita lähimmäisen rakkauden puutteesta ja itse ei hyväksy seksvähemmistöjä, pitää monia muiden tapoja outoina ja perverssinä ja itse juttelee samalla "iskälle". Seksualisoi itse asioita ja moittii muita siitä.

Anu

-Pinnan alla piilossa oikea naaras puuma vaikka on vasta 30-vuotias! Nyt kuitenkin hajuton, mauton ja väritön.

Kristian

-Hyväntahtoinen, mutta tyhmä kuin saapas ja umpijuntti.

Eeva-Leena

-Kompensoi epävarmuuttaan julkisella "puuhastelulla" ja jatkuvalla, pseudoälykkäällä pätemisellä. Tulee tarvitsemaan Tarinan psykologin taitoja, tai ehkä he voivat alkaa käymään samalla vastaanotolla.

Tuula

-Mukava äitihahmo, mutta muutaman muun tavoin täysin harmaata massaa.

Jukka

-Hyvä yhdistelmä wanna be -playeria ja pieni annos junttimaisuutta. "Karmismaattinen" amis.... Noh, ainakin amis. Ois vetänyt Eeviksen kanssa homman tyylikkäästi, niin oisin arvostanut enemmän, mutta nyt Jukasta kuoriutui vain himokas 15-v. teini, joka kuvittelee olevansa koko kylän suurin hidalgo yhden onnistuneen pokan jälkeen.

Kevin

-En tiedä onko performanssia vai ihan aitoa. Kuitenkin kokonaisuus jäänyt hieman harmaaksi, joka on hyvin yllättävää.

Mira

-Umpijuntti. Tyhmyydessä ei Kristianin tasoa, mutta tulee hyvänä kakkosena.

Kimmo

-Todennäköisesti talon älykkäin kaveri. Selvinpäin viihdearvo alhainen, mutta pienessä simassa erittäin korkea.

Milla

-Kompensoi omaa epävarmuuttaan ja hakee hyväksyntää pyllyn heilutuksella. Nätti tyttö, ei siinä mitään.

Emma

-Jos joutuu talosta ulos ensimmäisenä ja ennen TIMOA, niin sitten on jotain pahasti pielessä. Esittelyvideossa kertoi vihaavansa tylsiä ihmisiä. Oh the irony, kun Emma äänestettiin ennen Timoa ulos. Varmasti kova paikka huomata, että ei ollutkaan itse se mielenkiintoinen ihminen, vaan oikeastaan todella vastenmielinen. Mutta hei Emme, ei hätää, sullahan taisi olla erittäin paljon elämän kokemusta, kyllä sä selviät tästä. Malliesimerkki siitä, että omaperäinen ulkokuori ei vaan riitä, jos sisältö puuttuu. Ei vaan riitä, vaikka olisit miten muodin opiskelija...

Helmeri

- 32-v. potkulautailija.... Noh on kaveri ainakin menestynyt. Anu haluaa tavoitella menetettyä nuoruuttaan romanssilla Helmerin kanssa. Outoa siinä on vain se, että Helmeri on Anua vanhempi.. Ihan sympaattinen vanupuikko.

Aika muka-hauska on tämä oma analyysisi. Yritystä on, mutta hei - se ei aina riitä.

Paras analyysi tähän mennessä.

Vierailija
43152/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu vaikuttaa ihan Hemmetin äidiltä. Anu ikäisekseen vanhan näköinen.

Mikä helvetin läppä tämäkin on, et pitää sivutolkulla jankata? Näyttää aivan ikäiseltään, enkä kyllä huomaa mitään eroa Helmerin ja Anun iässä.

Kun jotain haukkumista pitää taas tästäkin naisesta toisten naisten keksiä, ei vie liikaa tilaa tai ole liikaa äänessä -> on liian hissukka, on hyvännäköinen, timmi -> näyttääkin sitten mukamas vanhalta...

Totta! Anu on kyllä kaunis. Naisilla vaan vaikea hyväksyä sitä. Eeviskin on kaunis ja siksi lensi pihalle. Toki Jukan kanssa nyhvääminenkin vaikutti tähän.

Kauniilla naisilla on vaikeampi menestyä. Minusta Milla ja Mirakin on hyvännäköisiä.

Oikeastaan Anu on kuitenkin liian harmaa persoona minun makuun, joten naisista soisin voiton kyllä Millalle.

Miksi kuvitellaan että pelkästään ne on naiset, jotka ei tykkää Anusta tai pidä häntä kauniina? Täällä on reilu kolmekymppinen mies, jonka mielestä Anu on todella elähtäneen ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen. Veikkasin ensin Anun iäksi reilua neljääkymmentä ennen kuin oikea ikä selvisi. Enkä kyllä pidä Anua mitenkään kauniina. Aivan perusfriidu tuhansien muiden samanlaisten harmaavarpusten parissa.

Kyllä kai se niin on, että kauneus on todellakin katsojan silmässä. Jos Eevis on jonkun mielestä kaunis, niin ok. Minusta hän on kaukana kauniista, minun kauneuskäsitykseni mukaan. Ja samoin Anu, ei ole kaunis. Ehkä nätiksi voi joku sanoa. Minä en. Persoonaton kipsikasvo.

Vierailija
43153/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestystilanne????

Eikö se tule n.12.30

Tänään onkin Villen vuoro päästä turvaan.

Jukka lähtee

Vierailija
43154/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevinillä on saman kokoiset tisulit kun mulla. olen 31 v nainen.

Vierailija
43155/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti Krisun kaltaiset suurimmat öykkärit ja kiusaajat ovat suosituimpia ihmisiä, lauman johtajia ja sopulit seuraa. Pihalle saisi lentää tuolta..

Niinpä. Aluksi tykkäsin, mutta maku on mennyt. Ei tolla ole mitään moraalia, eläinrääkkäykset, koulukiusaamiset (joista rehenteli viimeksi eilen tai edellispäivänä, ei häntä hävetä yhtään kertoi polleana), nämä äskeiset heitot ja kaikki muu sikailu.

Ei jaksa enää naurattaa, uuno turhapurossa on tarpeeksi, toista ällö hahmoa ei tarvita tähtitaivaalle.

Vierailija
43156/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville joutu taas ärähtään Krisulle. Krisun jutut menee kyllä vastenmielisen mauttomiks...

Se oli ihan hauska läppä minkä Krisu oli heittänyt... Ville vaan on tosikko.

Vierailija
43157/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuu LGBTXÖW-ihmisten puolesta?

Syrjitty Kevin, yksin makaa, valtaväestö potkii vain päähän ja murhaa hänen identiteettinsä?

Aikamoinen drama prince.

Vierailija
43158/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ville varoitti,????

Jtn tyyliin et "ykskin tollanen läppä vielä ni näät mitä tapahtuu..." tms..

Krisu kysyi Kimmolta et "seisooks sullakin?" viitaten vuvan itkuun.

Ei vitsi Krisu :D 

Vierailija
43159/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jukka kutsui t ransuksi niin otti nokkiinsa.

Vierailija
43160/90773 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaksunut nykyisen loukkaantumiskulttuurin ja heittäytyi draamaqueeniksi kun Jukka sanoi transuksi.

Kevin ei tajua, että - tai halua tunnustaa - että suuri yleisö ei pysy perässä, kun pieni joukko feministejä keksii jatkuvasti uusia termejä ja muuttaa kieltä. Miten joku Jukan kaltainen amis voi tietää mistää inter-sukupuolisuudesta, cis-henkilöydestä, heteronormatiivisuudesta, toiseuttamisešta ja rodullistamisesta yhtään mitään. Ei noita termejä normaalit ihmiset edes halua omaksua.

Ketju on lukittu.