BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu heitti kupilla Risua mutta siinä ei ollutviiniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä pohjanoteeraus että Anu sai noin paljon ääniä! Kuka sitä äänestää?? Ei tuo heidän romanssinsakaan ole mitenkään kiinnostava Hemmin kanssa
Ei heillä ole mitään romanssia,eikä tule koskaan olemaan.
Valitettavasti Anu on onnistunut viemään Helmeriltä kannattajia,eli ovela,ilmeisesti etukäteen suunniteltu pelitaktiikka.Toivottavasti asukkaat tajuavat,että Anu on saatava pois.
Mistäs tiedät, saattaa oikeasti olla ihastunut Helmeriin. Miksei olisi?
Tällä iällä,järjellä ja elämänkokemuksella uskallan väittää,että vain pilvilinnoissasi. Ymmärrätkö,että tuolla ollaan pelaamassa rahasta...
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin viikkotehtävän missä ois perhe ja 2 ois lapsia, 2 vanhempia, 2 lastenhoitajaa, 2isovanhempia, setä ja täti, 2 serkkua, joku lääkäri tai hoitaja.
Sitten annettais eri tapahtumia ja tehtäviä hoidettaviksi. Puolessa välissä viikkoa roolit vaihtoon!
Ketä kiinnostaa katsoa ku aikuiset ihmiset leikkii jotain lapsia tai vanhempia. Ei todellakaan tollasta tehtävää ikinä!!
Voi Kevin, et voi loukkaantua siitä jos heterot eivät tunne kaikkia LBGT ym skeneen liittyviä termejä, niitä on nykyään niin paljon että vaikka mielestäni olen ihan valistunut niin en kyllä todella kaikkea tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".
Ja tuon ampumisjutun jälkeen kysyi Tupulta että kuinka olet säilynyt näin hyvän näköisenä näin pitkälle elämään. Näinköhän tuokin oli oikeasti vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon ampumisjutun jälkeen kysyi Tupulta että kuinka olet säilynyt näin hyvän näköisenä näin pitkälle elämään. Näinköhän tuokin oli oikeasti vittuilua.
Mun mielestä Tupulla on kauniit kasvot.
Mies
Anu ei ole eilisen teeren likka, huomannut sen ja tietää että romanssilla Helmerin kanssa saa näkyvyyttä ja suosiota. Kuten nyt on saanutkin.
Kuka ihme luulee, että ilman tätä romanssia Anu olisi saanut noin paljon ääniä ja yhtaikaa Helmerin kanssa saanut jäädä pois viikkoäänestyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Viekää BB toi Krisu nyt hammaslääkäriin, hammastulehdukset ei ole leikin asia.
Ja samalla reissulla pois koko talosta. Pakkohoitoon tai jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä pohjanoteeraus että Anu sai noin paljon ääniä! Kuka sitä äänestää?? Ei tuo heidän romanssinsakaan ole mitenkään kiinnostava Hemmin kanssa
Vielä suurempi pohjanoteeraus on että tuollaista kuvot...Krisua äänestettiin noin paljon,selkeesti joku y-laudan vaki kommentoija!!!
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vihreiden , Vasemmistoliiton ja SDP:n äänestäjiä enimmäkseen nämä Krisusta loukkaantujat.
miksi, krisuhan on vihreä ja vas.liittolainen, samoilla perusteilla kuin "persu". On äänestänyt niitäkin.
kyllä vasurit törkeämpää läppää kestää kuin oikeiston kermaperseet, vai mitä luulet.
Alkaa oikeasti mennä hermo Krisuun. Ei minkäänlaista filtteriä.
Toivottavasti se sen "muija" ei ole enää odottamassa, lukot on vaihdettuna ja mies kohtaa arvoisensa lopun katuojassa paskat housussa.
Ärsyttää kun oli aluksi niin hauskan oloinen tyyppi, mutta liika on liikaa.
Krisulla on hammas kipeä, joten sen vuoksi heittää nyt näin hölmöä läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on käsitelty kun Krisu kysyi piinapenkissä Anulta kumman lapsensa ampuisi jos olisi pakko. Tuo oli monelle liikaa. Varsinkin Tupulle joka sanoi suoraan mielipiteensä. Anu heitti Krisua kahvimukilla. Krisu sanoi Hemmille pidä naisesi kurissa. Hemmi lähti menemään.
Korjaan ja tarkennan vielä että Krisu sanoi että "jos sun pitäisi valita, mä olisin tässä aseen kanssa ja tässä olis molemmat sun muksut edessä, kumman mä lopettaisin".
Ja BB antoi Alulle tästä rankun kun hermostuessaan heitti kupin.
On tietysti hyvä, että väkivaltainen käytös on talossa kiellettyä. Mutta kyllä pedofiilisten puheiden ja lastentappamiskommenttien pitäisi myös olla. Miten telkkarissa voidaan sallia tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Krisun jutut alkaa olla kyllä turhan mauttomia. Aluksi pidin hänestä,mutta tuo eilinen "seisooks sullakin Kimmo" ja tämä on kyllä mauttomuuden huippuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran jestas toi milla on kuvottava, en kestä sen pärstää, sen juttuja ja ääntä ja olemusta enää yhtään.
On kuin paviaani kun aukaisee suunsa metrin mittaan, torahamaineen kaikkineen, järkyttävän näköinen.
Tyhmyys ei asiaa paranna.Miten ihmisen suu voi aueta tommoiseksi, onko sillä jotenkin leuat sijoiltaan.
LÄÄKKEET.
RILLIT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla tiivisti hienosti talon tunnelman tällä hetkellä. Keskustelua ja syvällisyyttä taloon tuoneet ihmiset on pikkuhiljaa häädetty ja jutun tason laskee. Nykyinen porukka myös myötäilee ja hyväksyy eikä ota kantaa.
Vähän kuin tosielämässäkin, tyhmät ja juonittelevat ihmiset karkottaa älykkäät ja fiksut ympäriltää, jotta saavat vaan lässyttää joutavuuksia ja pissa-kakkajuttuja. Sääli, aiempia kausia paremmin alkanut BB laskeutuu kohta vanhojen tasolle. Toi krisu sietäs pois rääkymästä.
Ei mua ainakaam kiinnosta kun noi puhu jostain politiikasta tai yhteiskunnallisists asioista, eikä näköjään suomen kansakaan kun ne keskustelijat ykstellen äänestetään ulos.
Mielummin vaikka paskahuumoria.
Sitä on ihan riittävästi tarjolla kaikenmaailman ”viihdeohjelmissa” Huumasta lähtien. Olis edes vähän nokkelampaa ja älykkäämpää huumoria.
Siis Putousta tarkoitin lähinnä.
Putous oli kaikkien aikojen paras viihdeohjelma, kunnes siihen tuli Salminen ja kumppanit. Loppui hauskuus ja viihde, tilalle tuli vitutus ja ahdistus ja loppui lempiohjelman katsominen siihen. RIP alkuperäinen ja mahtava Putous.
Anu vetelee poskareita, haluu vissiin näyttää coolilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisun pisteet on mun silmissä laskeneet ihan täysin. Alussa luulin että hän on sellainen hauska veijari ja pidin hänestä asukkaana.
Pikku hiljaa tuo minun kuvani hänestä on rapistunut, tämä Anun kysymys oli minulle nyt joku huipentuma kyllästymisessä tuohon Krisuun. Toivon todella että hän ei voita, vaikeampi ja vaikeampi tajuta sitä ihmisryhmää joka häntä äänestää.
Krisun on pakko olla jotenkin vajavainen, kun kysyy tuollaista kysymystä äidiltä, ihan sairasta. Ei keneltäkään vanhemmalta kysytä tuollaisia, eikö kaikkien vanhempien pahin pelko yleensä ole se että omille lapsille tapahtuu jotain pahaa.
Kyllä pitää olla yksinkertainen jos luulee, että Anu olisi ihastunut Helmeriin. Anulla on hyvä koti, jossa ystävät ja työ + isovanhemmat lähellä, samoin poikien isä. Anulla on myös erityinen (mies)ystävä kotona josta on puhunut useammassakin keskustelussa eri asukkaiden kanssa. Helmeri ei sovi Anun kuvioihin muuten kuin tässä pelissä etenemisen kannalta. Sitä paitsi näkeehän tuon ettei ole ihastunut, selkeästi.