Lopettakaa sipulin käyttö ruuvissa!
Hitsi melkein vaikka mitä valmiita annosruokia ostaa niin aina sinne on ängetty sipulia ja ne tekstit on niin pientä pränttiä ettei niitä näe vasta kun suurennuslasilla kotona.
Sipuli suks.
Kommentit (16)
käytän kyllä melkein kaikissa ruokalajeissa mitä teen esim. salottisipulia makua antamaan, miksi en käyttäisi...
Sipuli on ihan parasta ruuvissa, salaateissa, friteerattuna, kastikkeissa ja ihan kaikessa =) Paitsi mansikkakakussa.
Joo sipuli on parempi syödä kuin laittaa ruuviin.
Mutta maa-artisokka & sipulisalaatti on niin hyvää jotta. Vatsakin tykkää siitä kaikesta inuliinista.
Sipuli on ihanaa ja pitää flunssat loitolla. Pistän ihan kaikkiin ruokiin. Kun sitä kuulostaa niin on todella makeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sipuli pilaa ihmisen elämän.
Sipuli antaa merkityksen ihmisen elämälle.
Mä olen laskenut, että mä syön n.40kg sipulia vuodessa. Enemmän kuin perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvasuu 🤤
Riippuu, että mihin ruuviin sitä sipulia pilkkoo. Hyvää joka tapauksessa. 😁
Lopettakaa sipulin käyttö naulassa!
Että ällöttää nämä mukahauskat aloitukset, joissa on tarkoituksellinen kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Että ällöttää nämä mukahauskat aloitukset, joissa on tarkoituksellinen kirjoitusvirhe.
Ei elämä oo niin vakavaa hei, etenkään heinäkuussa
Vierailija kirjoitti:
Sipuli on ihanaa ja pitää flunssat loitolla. Pistän ihan kaikkiin ruokiin. Kun sitä kuulostaa niin on todella makeaa.
Kuullotettuna se on kammottavaa. Sitä ei syö erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Miten sipulia kuulostellaan?
Mä käytän sipulia ainoastaan pulteissa.
MENE OPTIKOLLE JA TEE ITSE "RUUVISI", MÄNTTIPAPPA.
Sulla lienee se miestyypillinen siivilä kurkussa.