BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kevin ja Kimmo söpöstelee lähekkäin.😍
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähti Helmerille 50 ääntä. Mulla on varaa siihenkin.
Hukkasit rahat hölmö. Helmerihän on jo jatkossa.
Jep, saivat sormukset takaisin ja sama meno jatkuu. Vaikuttavat luovuttaneen tehtävän teon, ymmärrettävää! Petraa BB!
Oon jo aijaa sitte jo nähnyt
Vierailija kirjoitti:
Anu on esimerkiksi tänään viimeksi keskustellut makkarissa Kevinin ja Kimmon kanssa. Hän toi esiin omaa ajattelutapaansa, että teot merkitsevät paljon enemmän kuin sanat. Anulla oli niin hyviä ajatuksia, että Kevin ja Kimmo kyselivät häneltä lisää ja lisää. Anulla oli tosi fiksuja ajatuksia niin minun kuin Kimmon ja Kevininkin mielestä.
Tässä vain yksi esimerkki siitä, kun olen ajatellut että Anu on tosi fiksu ja kivan tuntuinen tyyppi. Suhtautuu myös sopivan kepeästi eikä ota itseään liian vakavasti. Hän ei ole niin suuri persoona kuin muut, mutta paljon mielenkiintoisempi kuin moni muu talossa. Heti höristän korviani, kun Anu alkaa puhua. Hän on myös huumorintajuinen. Ja kaunis katsella. (Olen itse nainen)
Yhdyn edelliseen puhujaan, siis sanallisesti! Anu pelaa tällaista peliä bb-talossa ja saattaa vaikka voittaa. Ei tässä keskustelussa Anun vihaajat häntä pois saa vaikka kuinka täällä haukkuisivat. Pitäisi kännykkä-ääniä antaa muille niin pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman tekijöiltä toivoisi vähän enemmän ajattelukykyä. Asukkaat sukat kädessä syömässä lepää pöydältä ja siivoamassa jäniksen kakkaa, huoh.
Tarina valittaa kunnioituksen puutetta puhumiseen häntä kohtaan, mutta ei ymmärrä, että hänen oma puhetulvansa rasittaa kaikkia ihmisiä ja on myös tietynlaista kaltoinkohtelua muita kohtaan. Hän vie tilan kaikilta muilta.
Tarinaa pitää palvoa ja kuunnella mitä hänellä on sanottavaa, koska hän on aina oikeassa. Samalla hänelle piti tehdä ruokaa, koska hän ei viitsinyt paljon siihen vaivautua. Häntä piti siis arvostaa kaikkein eniten ja palvella häntä. Hän oli ylitse muiden kaikista muista asukkaista. Krisu ei suostunut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmeneltähän se vasta ratkeaa. :)
Aiku taas tapahtui. Milla heitti puhasta vettä risun päälle. Ihanaa.c
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on esimerkiksi tänään viimeksi keskustellut makkarissa Kevinin ja Kimmon kanssa. Hän toi esiin omaa ajattelutapaansa, että teot merkitsevät paljon enemmän kuin sanat. Anulla oli niin hyviä ajatuksia, että Kevin ja Kimmo kyselivät häneltä lisää ja lisää. Anulla oli tosi fiksuja ajatuksia niin minun kuin Kimmon ja Kevininkin mielestä.
Tässä vain yksi esimerkki siitä, kun olen ajatellut että Anu on tosi fiksu ja kivan tuntuinen tyyppi. Suhtautuu myös sopivan kepeästi eikä ota itseään liian vakavasti. Hän ei ole niin suuri persoona kuin muut, mutta paljon mielenkiintoisempi kuin moni muu talossa. Heti höristän korviani, kun Anu alkaa puhua. Hän on myös huumorintajuinen. Ja kaunis katsella. (Olen itse nainen)
Yhdyn edelliseen puhujaan, siis sanallisesti! Anu pelaa tällaista peliä bb-talossa ja saattaa vaikka voittaa. Ei tässä keskustelussa Anun vihaajat häntä pois saa vaikka kuinka täällä haukkuisivat. Pitäisi kännykkä-ääniä antaa muille niin pirusti.
Anun vihaajat? :D Kun eriävän mielipiteensä sanoo, niin on automaattisesti vihaaja.
Ääniä voi antaa nettisivuillakin reippaasti muille yhdellä köntsällä. Mulle riittää, kun Anu pysyis kolmantena, kunnes äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Aiku taas tapahtui. Milla heitti puhasta vettä risun päälle. Ihanaa.c
Lensikö vettä Krisun mikkiä kohtia ja onko asiasta ilmoitettu BB:n toimesta?
Mulla itellä alkaa stressikäyrät nousee, kun kattelee tota jatkuvaa makaamista.
Milla on sairas feministi, hirveä nauru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sieltä kahden parhaan joukosta enää tipu, tai jos tippuisikin niin ei kuitenkaan ole kisasta tippumassa moneen viikkoon. Jopa voittaja-ainesta.
Nyt tuolla joukko maataan. Eevistä haukuttiin. Syntyi nk Eevis asento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sieltä kahden parhaan joukosta enää tipu, tai jos tippuisikin niin ei kuitenkaan ole kisasta tippumassa moneen viikkoon. Jopa voittaja-ainesta.
Anu on kuitenkin edelleen ykkösenä, se ei riitä mulle. Tapetti veks.
Eiköhän tää ole kaikkien aikojen huonoin ja tylsin BB, ikinä missään. Kultaako aika muistot, vai eikö "ennen vanhaan" ollut mitä oudoinpia ja hauskimpia viikkotehtäviä, mielettömällä rekvisiitalla? Muistanko väärin??
Niin suurin toivein aloitin tän kauden vanhat mielessä, suuren suuri pettymys, riman alitus potensiin sata.
No niin, mitä vielä. Törkyturpa ja Tapettianu ovat tämän vuoden tuotannon suosikkeja. Täytyy tuo loppu Ruutuplus-aika käyttää vaikka leffoja katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kuitenkin edelleen ykkösenä, se ei riitä mulle. Tapetti veks.
Tuskin tippuu sieltä, ei kannata tuhlata rahojaan, Villeä äänestävät säästävät rahansa finaaliin veikkaan.
Jep, Ranska ja latina ovat ulkoa opeteltuja rukouksia. Tuon latinarukouksen kuulee usein leffoissa.
Ville on ovela.