Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
42601/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset naiset ovat kyllä pahin mahdollinen ihmistyyppi mitä maailmasta löytyy. Anun kannatus on saanut heidät haukkumaan Anusta pitävät heikkolahjaisiksi, äitihahmoa kaipaaviksi peräkammarin pojiksi ja syrjäytyneiksi ressukoiksi. Suuttuivat BB-ohjaajallekin niin, että menivät henkilökohtaisuuksiin kaivaen esille jopa syöpään menehtyneen lähiomaisen. Niinkö kauheaa on, jos joku tykkää kauniista Anusta! Itse olen tavallinen nainen ja Anu on naisista suosikkini ollut koko ajan. Minusta hän ei ole ollut tapetti 24/7:ssa.

Mitä Anu on tehnyt, ettei sun mielestä ole ollut tapetti?

Vierailija
42602/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyl hassuu miten monet näkee täälläkin Kevinin niin eri tavalla :D

Munkin mielestä siitä paistaa läpi lähinnä ärsyttävä itsekeskeisyys.

Niinpä! Miten joku näkee muut luonteenpiirteet? Varmaan näkisi paremmin jos olisi oikeasti jossain taitoa vaativassa kilpailussa. Nyt siitä tulee lähinnä mieleen huono hiustyyli, ylisuuret villapaidat ja sohvalla löhöily.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42603/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D

On siinä mitä kadehtia, ihan kateeksi käy. :D

Unohdit kauniit kasvot ja hyvän takapuolen, jota miehet kuolaa.

:D

Mä en niin pinnallinen ole, että ulkonäkö mitään merkkais. Mä olen kateellinen yksinhuoltajuudesta ja kiinteistövälittäjä duunista (joka menee samaan kastiin kuin lehtimyyjät).

Olen ymmärtänyt että Anu tienaa kiinteistövälittäjänä ihan hyvin. Ei yhtään hullumpi työ minusta. Ja sitäpaitsi Anuhan ei ole yksinhuoltaja, lapset nytkin isällä, kenen luona ovat vuoroviikoin. Levität täällä väärää tietoa, jotta saisit Anun näyttämään huonommalta. Säälittävää...

Vierailija
42604/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu edelleem ykkösenä 33% kun hemmillä 19%

Taitaa loppua ruutu+

Tuotannon äänestysmanipulointia maksimaalisen rahamäärän keräämiseksi.

En tajua kuka haluaisi katsoa Anua talossa kun ei tämä tuo sinne mitään.

Mistä näette äänestystilanteen? Itse en löytänyt mistään tänään, eilen päivitettiin pariin kertaan BB-sivuille.

https://www.bigbrother.fi/uutiset/aanestystilanne-kello-17-anu-ja-helme…

Vierailija
42605/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Mira säntäs heti ulos röökille ja vielä kehtaa väittää että ei vaikuta stressitasoon katotaan kun tulee sisälle niin kaikki taas fine🤣

Vierailija
42606/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarissa olisi henkevät keskustelut jos siellä olisi Eevis ja Tarina. Jukka pitäisi poistaa ja ville. Anu siihen että miten pärjää keskusteluissa. Anulla olisi tulsää ei ummarra.

Vierailija
42607/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D

Mä en niin pinnallinen ole, että ulkonäkö mitään merkkais. Mä olen kateellinen yksinhuoltajuudesta ja kiinteistövälittäjä duunista (joka menee samaan kastiin kuin lehtimyyjät).

Juu mielummin varmaan olet oma itsesi (uskoo ken tahtoo).

Tällä hetkellä kyllä. Kerro mitä Anussa on katehdittavaa? Mistä sä olet Anulle kateellinen, kun noin korpee, kun kaikki ei ole?

Vierailija
42608/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että Anu tienaa kiinteistövälittäjänä ihan hyvin. Ei yhtään hullumpi työ minusta. Ja sitäpaitsi Anuhan ei ole yksinhuoltaja, lapset nytkin isällä, kenen luona ovat vuoroviikoin. Levität täällä väärää tietoa, jotta saisit Anun näyttämään huonommalta. Säälittävää...

Anuhan on itsestään puhunut yksinhuoltajana. Esittelyvideossakin. Isä on nyt jelpannut vuoroviikoin, kun äiti on pois.

Säälittävää, kun et edes tiedä kuningattaresi faktoja.

Vierailija
42609/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan se Krisu pohtii tuon sormuksen toimintatapoja, paska on paska.

Vierailija
42610/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset olivat ensimmäiset mittaustulokset:

SINISET

Ville 51

Kevin 52

Jukka 53

Kimmo 56

Anu 57

PUNAISET

Kristian 42

Mira 44

Helmeri 48

Milla 54

Tuula 58

Kevin sai 42

Kevin sai 52. PISTE

Vierailija
42611/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42612/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa noi punaiset ressaa sitä kun ei ressaa. Ihan lunkisti vaan. Siniset noteerataan.

Vierailija
42613/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat voisivat mennä kapinaan. Heittää noi paskat sormukset nurkkaan ja lopettaa ton tehtävän miettimisen.

Vierailija
42614/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu punnertaa ja on äänikuningatar. Voi vide.v

Vierailija
42615/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkihän sen Kevinin naamasta eilen kun tulos tuli niin heilui taas noiden käsien kanssa ja "Tänks" itsevarmasti...

aatella... kiitti äänestäjiä ja oli itsevama, ai kauhee.

Vierailija
42616/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla istuu vaan tuonne telkkuun päin ja toivoo että näki päivällä unta🤪

Vierailija
42617/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkihän sen Kevinin naamasta eilen kun tulos tuli niin heilui taas noiden käsien kanssa ja "Tänks" itsevarmasti...

Kyllä Krisu oli enemmän symppis kun Kevin siinö tilanteessa.

Vierailija
42618/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on se ihan saatan...kauhee noissa hemmetin mekoissa ja naamavärkki maalattuna!!

Vierailija
42619/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen stressi katosi kun laittoi itseään fiksummat ja älykkäämmät ulos Timo. Tarina ja Eevis. Tosin tuolla on vielä Kimmo ja Kevin.

Mikäs pelle täällä taas kirjoittelee. Katsojat häätävät ulos asukkaita ja muutkin ovat antaneet ääniä asukkaille. Miten vaikeaa on ymmärtää et kahdella äänellä ei kukaan joudu häätöäänestykseen.

Vierailija
42620/90773 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä on oma osasto naisille jotka tässä ketjussa länkyttää että naiset ovat kateellisia Anulle hänen ulkinäöstään kun eivät pidä häntä viihdyttävänä. Hävetkää! Jos nää ees on naisia. Toivottavasti ei. Teillä on täysi oikeus olla sitä mieltä että Anun murjottava tuppisuu makaaminen sängyssä on kaikkien aikojen parasta tv-viihdettä, ja muilla on sama oikeus olla sitä mieltä että se on tylsintä BB:ssä ikinä, mutta on todella alhaista kusta tuolla lailla oman sukupuolen muroihin ja heilutella kateuskortia kun se ei kerta kaikkiaan pidä paikkaansa.

Ketju on lukittu.