BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen toi Anu sitten on, kun sitä kokoajan haukutaan vanhan näköiseksi? Itse veikkaisin 42-43 -vuotiaaksi.
Minä veikkaisin 35+. Oikeasti vuoden Helmeriä nuorempi eli 31 vai oliko 30.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D
On siinä mitä kadehtia, ihan kateeksi käy. :D
Unohdit kauniit kasvot ja hyvän takapuolen, jota miehet kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu vaikuttaa ihan Hemmetin äidiltä. Anu ikäisekseen vanhan näköinen.
Mikä helvetin läppä tämäkin on, et pitää sivutolkulla jankata? Näyttää aivan ikäiseltään, enkä kyllä huomaa mitään eroa Helmerin ja Anun iässä.
Kun jotain haukkumista pitää taas tästäkin naisesta toisten naisten keksiä, ei vie liikaa tilaa tai ole liikaa äänessä -> on liian hissukka, on hyvännäköinen, timmi -> näyttääkin sitten mukamas vanhalta...
Anu näyttää ikäiseltään ja Hemmi näyttää ikäistään 10 vuotta nuoremmalta. Ei Hemmiä turhaan sanota skuuttauspiireissä Babyfaceksi. Mua yksinomaan ällöttää Hemmin ja Anun vaivautunut hiplailu josta tulee mieleen äiti ja poika, hrrr.... Eri.
Helmerillä ehkä lapsekkaat piirteet, mutta näyttää silti mielestäni aivan ikäiseltään. Silmät, iho jne.. Eikä todellakaan tulisi ikipäivänä mieleen Anusta ja Helmeristä äiti ja poika! Ellei sitten 10v tosiaan ole tullut äidiksi... 🤔Aivan kummallinen ajatus. Luulenpa kuitenkin, että haluat vaan haukkua Anua, koska olet kateellinen hänelle.
En oikein jaksa uskoa, että kukaan olisi kateellinen Anulle. Mitä kadehdittavaa hänessä olisi?
Helmeri vielä löytää se oikean naisen. Naisen joka ei tavoittele omaisuutta eikä tyrkytä itseään, ei pidä nuuskaa huulessa, röökaa, ei ole negatiivispainotteinen, eikä ole yksinhuoltaja. Sellainen luonnollisen, leikittelevän ja iloisen tytön Helmeri ansaitsee.
Tuskinpa tuolta mitään elinikäistä kumppania kukaan on mennyt hakemaan. Jokainen varmaan tietää että heidät on valittu taloon jostain syystä, joka on varmaan joku persoonallisuusjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen toi Anu sitten on, kun sitä kokoajan haukutaan vanhan näköiseksi? Itse veikkaisin 42-43 -vuotiaaksi.
31 vuotias.
Kateelliset naiset ovat kyllä pahin mahdollinen ihmistyyppi mitä maailmasta löytyy. Anun kannatus on saanut heidät haukkumaan Anusta pitävät heikkolahjaisiksi, äitihahmoa kaipaaviksi peräkammarin pojiksi ja syrjäytyneiksi ressukoiksi. Suuttuivat BB-ohjaajallekin niin, että menivät henkilökohtaisuuksiin kaivaen esille jopa syöpään menehtyneen lähiomaisen. Niinkö kauheaa on, jos joku tykkää kauniista Anusta! Itse olen tavallinen nainen ja Anu on naisista suosikkini ollut koko ajan. Minusta hän ei ole ollut tapetti 24/7:ssa.
Näkihän sen Kevinin naamasta eilen kun tulos tuli niin heilui taas noiden käsien kanssa ja "Tänks" itsevarmasti...
Eikö Krisun kannattaisi yhteisen hyvän nimissä olla viikkotehtävän ajan ilman nikotiinia? Se jos mikä nostaa stressitasoja.
Vierailija kirjoitti:
Juu et varmaan tiennyt minkäikäinen on 🙈😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaisin 35+. Oikeasti vuoden Helmeriä nuorempi eli 31 vai oliko 30.
Oho! Pitääpä nyt katsoa illan lähetyksessä Anua uusilla silmillä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! :)
Vierailija kirjoitti:
Anu makaa makkarissa ja syödä puputtaa ylähuulitäytteet väristen,
todella mielenkiintoista, äänestäkää Anua, tätä täytyy saada nähdä jatkossakin, olen innoissani!
Minä kans haluaisin lisää nähdä, kun Anu mussuttaa ruokaa. Hintansa väärttiä katottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä olen aina halunnut olla tapetti. Kahden lapsen yksinhuoltaja ja stressaava duuni. :D
:D
Mä en niin pinnallinen ole, että ulkonäkö mitään merkkais. Mä olen kateellinen yksinhuoltajuudesta ja kiinteistövälittäjä duunista (joka menee samaan kastiin kuin lehtimyyjät).
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset naiset ovat kyllä pahin mahdollinen ihmistyyppi mitä maailmasta löytyy. Anun kannatus on saanut heidät haukkumaan Anusta pitävät heikkolahjaisiksi, äitihahmoa kaipaaviksi peräkammarin pojiksi ja syrjäytyneiksi ressukoiksi. Suuttuivat BB-ohjaajallekin niin, että menivät henkilökohtaisuuksiin kaivaen esille jopa syöpään menehtyneen lähiomaisen. Niinkö kauheaa on, jos joku tykkää kauniista Anusta! Itse olen tavallinen nainen ja Anu on naisista suosikkini ollut koko ajan. Minusta hän ei ole ollut tapetti 24/7:ssa.
Joo ihan järkyttävää kun jokainen nainen täytyy vuoron perään haukkua pataluhaksi. Mistä tämä naisten kateus kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Musta olis eri vänkää jos Helmerille ja kumppaneille tarjoiltais nyt eri hyvä liha-ateria. Kun olisivat syöneet Helmerille kerrottaisiin , että pihvit on tehty sen mopsista. :)
Ei siitä mopsista riitä syömistä edes yhdelle.
Se on kyl hassuu miten monet näkee täälläkin Kevinin niin eri tavalla :D
Munkin mielestä siitä paistaa läpi lähinnä ärsyttävä itsekeskeisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy tuhdimpaa Tupu ja Mira ja Millalla hetkuva takamus verkkaamalla saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Mä en niin pinnallinen ole, että ulkonäkö mitään merkkais. Mä olen kateellinen yksinhuoltajuudesta ja kiinteistövälittäjä duunista (joka menee samaan kastiin kuin lehtimyyjät).
Juu mielummin varmaan olet oma itsesi (uskoo ken tahtoo).
Vierailija kirjoitti:
Eikö Krisun kannattaisi yhteisen hyvän nimissä olla viikkotehtävän ajan ilman nikotiinia? Se jos mikä nostaa stressitasoja.
Ja Miran se on jo hajonnut taas kun ovet kiinni..Krisuhan tuota ehdotti eilen mutta Mira on eri mieltä että tupakka ei vaikuta!!!!
Vierailija kirjoitti:
todella mielenkiintoista, äänestäkää Anua, tätä täytyy saada nähdä jatkossakin, olen innoissani!
Just lähdin kattomaan, että mitä tämä mielenkiintoinen hahmo tällä hetkellä tekee. VAU!
Makaahan muutkin, mutta niillä sentään jutut luistaa. Anu vaan möllöttää. Nyt on viihdettä.
Herättäisivät klo 4.00 punaiset ja vauvalta näitä viestejä. Ja ulisen jonneilta. Voi vide tuota punaisten valitusta.