Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
39661/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinkin käytti juuri käsiään. BB herätys?

Vierailija
39662/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Ville päättivät just että kiusaaminen on 100% kiusatun omassa päässä.

Pelkkä valhe taas. Ville sanoi, että oli lapsena pyöreä poika ja sai kärsiä siitä.

Aiemmin puhuivat loukkaantumisesta ja Krisu sanoi, että loukkaantuminen on hyvin pitkälti jokaisen omien korvien välissä.

Ja Ville olis samaa mieltä. Krisu myös ei sanonut että loukkaantuminen on hyvin pitkälti jokaisen omien korvien välissä vaan että se on täysin omien korvien välissä. Ja Ville komppasi. Ihmettelen kyllä miten henkistä kiusaamista voi ylipäänsä olla, kun loukkaantuminen on aina omien korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39663/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

No voi olla vaikea tajuta, että ne pelkät sanavalinnat voivat ahdistaa jotakuta jos itse ajattelee, että merkitystä pitäisi olla vain sillä, mitä niiden sanojen takana on? Eli Krisulle on se ja sama miten kukin ihminen puhuu, kunhan asia on sisällöltään oikein. Tarina taas näkee jo tietynlaisen kielenkäytön lähtökohtaisesti loukkaavana ja siksi se johtaa hänellä tulkintaan, että toinen haluaakin loukata häntä.

Vierailija
39664/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on söpö, ihanat hymykuopat :) Krisu hajoilee taas, ahdistaa olla talossa.  Milla todella hyvännäköinen!

Vierailija
39665/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Ja itse asiassa, vaikka muut sanoisivat, Krisu ei ota heitä maalitaulukseen samoin kuin Tarinaa, jota hän on päättänyt alusta asti inhota. Millakin ihmetteli silloin bileissä, että jos hän sanoo Krisulle jotain samalla tavalla kuin Tarina, niin Krisua ei haittaa.

Useinhan nämä draamat ovat eskaloituneet juuri siksi, että Krisu itse on niistä niin suuren numeron tehnyt.

Vierailija
39666/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu toteaa vit..minkä porukan kanssa sitä on täällä,

itse täydellisyys äänessä,tuollakin porukat ei uskalla sanoa mitään jos doku päivän jälkeen ois pitänyt vaikka mykkäkoulua Krisulle kun haukkui ihmisiä törkeästi niin voisi ehkä jotain oppia mutta ei kun anteeksi ja saat😣

Vierailija
39667/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikarikerho tällä hetkellä ohjelman parasta antia, toivottavasti Jukka ei lähde tänään.

Vierailija
39668/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa n. 140-150 m2, kun päiväkirjahuone, wc ja varastohuone lasketaan mukaan.

Vierailija
39669/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakaan ei Tarina ärsytä yhtään. Toivon ettei lähtis talosta.

Eikö edes se että kesken bileidenkin hänen oli pakko alkaa valittaa omasta epävarmuudestaan ja ulkopuolisuuden tunteesta pilaten samalla muiden tunnelma? Tai se kun hän puhuu ihan ristiin miten itse toimii? Tai että hän vaatii muita muuttamaan huumorintajuaan, äänensävyään ja sanavalintoja hänen seurassa? Tai eikö edes "vau miten ihanaa! mä oon oikeesti ihan superkiitollinen tästä! tosi hieno kysymys! mä oon niin innoissani! mua jännittää! ii vau jee superkivaa jeejee mä oon niin kiitollinen musta tää on niin mahtavaa!"

Minusta hän on ihan todella rasittava ja raskas ihmistyyppi

Tarina ei osaa lukea muita ihmisiä. Varsinkaan Krisua. Tarina haukkui, että Krisu alensi häntä sillä nuolisin sun tissejä -kommentilla. Mutta eikö se ollut Krisulta ihan suora kuittaus nimenomaan Jukalle, joka alkoi löpisemään, että ainut syy miksi Krisu on mukava Tarinaa kohtaan (juttelivat siis paljussa aiemman kireyden jälkeen asiallisesti tässä vaiheessa) on, koska on kiinnostunut tästä seksuaalisesti? Mun mielestä Krisu siis tarkoitti sen kommentin nimenomaan torppaamaan tuon Jukan vihjauksen. "Joo Tarina (juttelen sun kanssa vaan, koska) haluan nuolla sun tissejä". Näin itse käsitin tuon tilanteen.

En tykkäis minäkään jos joku törkyturpa mainitsisi yhtään missään yhteydessä tissieni nuolemisen.

Joo, no se on tullut selväksi, että Krisun kielenkäyttö inhottaa Tarinaa. Mutta Tarina pääsisi itse helpommalla, jos ei luo liian hätäisesti omia johtopäätöksiään tuon tietynlaisen häntä ärsyttävän kielenkäytön takia. Sillä en oikeasti usko, että Krisu tuossa tilanteessa halusi yhtään mitenkään aiheuttaa Tarinalle inhottavaa oloa. Vaan vastasi Jukan seksistiseen läppään samantyylisellä vedolla, mutta sarkastisesti. Mun mielestä Tarinan ja Krisun erimielisyydet monesti johtuvat siitä, että Tarina näkee tuon Krisun räikeämmän kielenkäytön olevan jo itsessään todistusaineistoa siitä, että Krisu tarkoittaa sanomansa asiat pahasti. Vaikkei se tilanne itseasiassa niin olisikaan.

Tottakai, taas pitää muiden sopeutua Krisun törkyiseen ulosantiin, Krisu on vain viaton uhri joka ei voi muuttaa omaa toimintaansa vaikka näkee että muita ahdistaa. Miksi pitää puhua tuollaisia, jos ei kerran halua aiheuttaa inhottavaa oloa muille? Ei voi olla niin vaikeaa vähän miettiä mitä suustaan ulos päästää.

No voi olla vaikea tajuta, että ne pelkät sanavalinnat voivat ahdistaa jotakuta jos itse ajattelee, että merkitystä pitäisi olla vain sillä, mitä niiden sanojen takana on? Eli Krisulle on se ja sama miten kukin ihminen puhuu, kunhan asia on sisällöltään oikein. Tarina taas näkee jo tietynlaisen kielenkäytön lähtökohtaisesti loukkaavana ja siksi se johtaa hänellä tulkintaan, että toinen haluaakin loukata häntä.

Krisulle varmaan onkin ihan sama, mutta muille ihmisille ei. Aikuinen ihminen kykenee kyllä halutessaan säätelemään omaa käytöstään.

Olen kyllä törmännyt Krisun tapaisiin ihmisiin, sellaiset eivät osaa yhtään ottaa muita huomioon ja tulkita muiden eleitä ja ilmeitä ja muuttaa käytöstään niiden mukaisesti. Kiroilevat menemäänn koska se on niin mukavaa, viis siitä miltä muista tuntuu. Pahalta tuntunut jatkuva kiroilu esim. pienen lapsen kuullen.

Kuitenkin samat ihmiset pystyy esim. töissä olemaan kiroilematta ja pervoilematta, eli silkasta halusta se on kiinni.

Vierailija
39670/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Millalla on aina pyöräilyshortsit hameen alla?

Milla ei ole maailma älykkäin tapaus. Sen huomaa niin monesta jutusta. Tuokin kun hän ei ole voinut ottaa pesuohjelappua tuosta mekosta pois, on ihan tyhmää.

Vierailija
39671/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tarina tekee ihan oikein, kun ei hyväksy Krisun roisia kieltä, vaan sanoo jos on tullut loukatuksi. Tulee muutkin loukatuksi, mutteivat vaan kehtaa sanoa, kun pelkäävät, että joutuvat pilkan kohteeksi liiallisen herkkyyden vuoksi. Tarina ei pelkää, vaan on sellainen kuin on.

Ja itse asiassa, vaikka muut sanoisivat, Krisu ei ota heitä maalitaulukseen samoin kuin Tarinaa, jota hän on päättänyt alusta asti inhota. Millakin ihmetteli silloin bileissä, että jos hän sanoo Krisulle jotain samalla tavalla kuin Tarina, niin Krisua ei haittaa.

Useinhan nämä draamat ovat eskaloituneet juuri siksi, että Krisu itse on niistä niin suuren numeron tehnyt.

Krisu sai tosi huonon kuvan Tarinasta heti ensimmäisenä iltana. Sehän oli aivan ihmeissään, miten joku voi itkeä ja seota siitä, että ei saa sänkyä. Taisi tuosta lähteä tämä kierre liikkeelle. Että Tarina loukkaantuu vähän kaikesta ja on vain tosi ylidramaattinen.

Vierailija
39672/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu ja Ville päättivät just että kiusaaminen on 100% kiusatun omassa päässä.

Pelkkä valhe taas. Ville sanoi, että oli lapsena pyöreä poika ja sai kärsiä siitä.

Aiemmin puhuivat loukkaantumisesta ja Krisu sanoi, että loukkaantuminen on hyvin pitkälti jokaisen omien korvien välissä.

Ja Ville olis samaa mieltä. Krisu myös ei sanonut että loukkaantuminen on hyvin pitkälti jokaisen omien korvien välissä vaan että se on täysin omien korvien välissä. Ja Ville komppasi. Ihmettelen kyllä miten henkistä kiusaamista voi ylipäänsä olla, kun loukkaantuminen on aina omien korvien välissä.

Ville ei kompannut. Krisu ei tajunnut, mikä Villen kysymys edes oli. Ville kysyi, miksi Kevin loukkaantuu, jos häntä sanotaan prinssiksi, mutta prinsessana ei loukkaannu. Krisu alkoi januhaa, että loukaannutko sä jos sua sanotaan hihhuliksi, Jukka loukkaannutsä jos sua sanotaan juntiksi ja Helmeri loukkaannutko jos sanon sua skeittijonneksi.

Ville sanoi ettei loukkaannu, mutta se ei ollut hänen pointtinsa vaan se kuinka voi toisesta sukupuolesta loukkaantua, mutta toisesta ei, mutta eihän Krisu sitä kuunnellut. Sen jälkeen alkoi lihavuuskeskustelu, jossa Ville puhui terveyshaitoista ja kuinka ne pitäisi tajuta eri asiana kuin ulkonäkö, eikä aina olettaa että lihavuudesta puhuminen on hyökkäys ulkonäköä kohtaan.

Vierailija
39673/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisulla tuli ahdistus kun Ville alkoi syöttään Tarinalle ruokaa ja isällisesti puhui tälle. Onko mustis?

Vierailija
39674/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas MIlla kaunis tänä iltana, tekikö Mira meikin ja hiukset? Aivan upean kaunis.

Vierailija
39675/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu sai tosi huonon kuvan Tarinasta heti ensimmäisenä iltana. Sehän oli aivan ihmeissään, miten joku voi itkeä ja seota siitä, että ei saa sänkyä. Taisi tuosta lähteä tämä kierre liikkeelle. Että Tarina loukkaantuu vähän kaikesta ja on vain tosi ylidramaattinen.

Niin. Krisu sitten lähti sen jälkeen aina levittämään ja liioittelemaan kaikkea. Kukaan ei edes muistaisi mistä Tarina on loukkaantunut, ellei Krisu ottaisi sitä koko ajan puheeksi päivitellen halveksivaan sävyyn. Tavallaan asiat rupeaa elämään omaa elämäänsä Krisun puheiden kautta.

Vierailija
39676/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu vain itsestään eikä edes yritä keskustella. Kaiken päälle ryhtyy passiivis-agressiiviseksi heti, kun hänen tahtonsa ei täyty.

Vierailija
39677/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla tuli ahdistus kun Ville alkoi syöttään Tarinalle ruokaa ja isällisesti puhui tälle. Onko mustis?

Krisun tapainen ihminen ei hyväksy sitä hänen valitsemalleen inhokille ollaan ystävällisiä.  Se kyseenalaistaa hänen auktoriteettinsa talossa.

Vierailija
39678/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä krisun jutut menee yli ja kovaa, mielipiteetkin ihan hanurista.. ei paljoo tunteita taida olla eikä liioin järkeäkään.. läyhäämisen taito on, mutta asiat aina perseestä.

Vierailija
39679/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla taas kiva täti-look

Vierailija
39680/90773 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina puhuu vain itsestään eikä edes yritä keskustella. Kaiken päälle ryhtyy passiivis-agressiiviseksi heti, kun hänen tahtonsa ei täyty.

Puhuu paljon muustakin, nytkin on puolentunnin aikana puhunut kaikesta muusta paitsi itsestään.

Ketju on lukittu.