BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Söikö Ville ja Tupu pöytäkoristeita😂😂😂😂
Söi :D
Jukka on ihan sairaan pettynyt, 2 pulloa viiniä vaan saivat :D Nyt tulee purkausta, kuten arvelinkin "vittu jos oisin tienny että tuun tällaselle absolutistileirille" :D Haha, totuus valkenee.
Eevis yrittää sivusta lohduttaa, että jos tekevät työnsä hyvin, niin ehkä saavat viinaa lisää jos pyytävät. Eevis haluaisi nähdä pojat tosi kännissä ja arvelee että muutkin ehkä haluaa.
Krisu mokeltaa Eevikselle että "kai sää ymmärrät, että jos me aletaa ryyppään, niin sulla ei ole yhtä tai kahta virtsaa suussa vaan virtsaa yltympäriinsä".
Vierailija kirjoitti:
Alan tykkäämään Villestä kokoajan enemmän. Osaa puhua muustakin kun alapäästä.
Tumputtiko Ville?
Vierailija kirjoitti:
Villekin, kaiken kokenut maailman mies, aivan haltioissaan: näyttäkää mulle, missä on tällainen buffetpöytä ni mä meen sinne risteilee.
-C´moon nyt ihmiset, toi on ihan Viikkarin perusbuffet eikä tossa ees mun mielestä ollu kaikkee, mitä laivalla tai en ainakaan huomannu terriinejä, pasteijoita, makkaroita (ei nakkeja), quicheja ym.
Wau! Siellä kokenut risteilymatkailija! Oot sinä kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen tverkkaaminen on inhottavan näköistä. Sehän on kutsu miehelle. Tule ja raiskaa.
Ei ole. Liikuntamuoto hyötyineen siinä missä muutkin. Naisella on p*rse ja hän saa sitä heiluttaa samoin kuin käsiään.
Jo aikoinaan Elvis heilutti lanteitaan, eikä kukaan sanonut että se on kutsu tehdä väkivaltaa.
LOL. Vain täydellinen pipipää pitää twerkkausta normaalina liikuntamuotona.
H Y I H E L V E T T I.Halventaa naista kyllä niin paljon kuin halventaa voi. Strippauksin halventaa vähemmän, se on sentään esteettistä.
Olen nainen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Krisu meni tupakkapaikalle ja röyhtäisi äänekkäästi ja pieraisi päälle.
Samaahan Kimmo on tehny joka päivä.
Jukka itkee kun vtuttaa kun sai vtun pskasta kinkkua palkinnoksi buffasta.
Miks nuo Krisu ja Jukka ei mene talosta pois, jos ei ole mitään muuta mielessä kun kalja ja viina?
Jukka ja Krisu puhuu halventavasti kasvisruuastakin :D ja Krisu sanoo "kuka vittu juo vaan yhden lasin viiniä?". Eevis hekottaa ja Krisu karjuu että "mene vittu pois täältä hihittämästä, oikeesti!".
Huhhuh. Krisu, Krisu..Jukka varmaan yllyttää tuota ihan tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eläinrääkkäjä, kiroilija ja kaljis Krisu ei voita tätä peliä.
Kevin tai Helmeri voittoon.
Tai Timo
Jukka ja Krisu :D. Pojat on ihan hajota :D. Kuka vittu juo lasillisen viiniä?!! Haaveilevat makkarasta ja kaljasta ja pallogrillistä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villekin, kaiken kokenut maailman mies, aivan haltioissaan: näyttäkää mulle, missä on tällainen buffetpöytä ni mä meen sinne risteilee.
-C´moon nyt ihmiset, toi on ihan Viikkarin perusbuffet eikä tossa ees mun mielestä ollu kaikkee, mitä laivalla tai en ainakaan huomannu terriinejä, pasteijoita, makkaroita (ei nakkeja), quicheja ym.
Wau! Siellä kokenut risteilymatkailija! Oot sinä kova.
Eihän tossa niin sanottu ja oon ihan samaa mieltä. Ihan perusbuffa, eikä tarvi olla ku kerran käyny ni tietää. Kuka muutenkaan feikkihaltioituu jostain perussafkasta tolleen ihan transsiin? Outoo.
Vierailija kirjoitti:
Ville ei ole tainnut tänään jaksaa kauheasti taivaan iskästä puhua?
Iskä on hylännyt bb-talon ja lähettänyt sen Eeviksen anaaliin.
Aiemmassa bb asukas kertoi että oli sekstannut kahd3n m.....ustan miegen kanssa. Hurjaa. On julkisuudessa vielä.
Nyt hävis mammat Vain elämää - ketjuun. :)
Eevis ei tiedä miten päin pitäisi olla. Hämmentyneenä yrittää nauraa, kun Krisu raivoaa.
Jukka provosoi Krisua nyt, äsken haukkui sitä narsistiksi ja nyt olevinaan bff.
:DDDD. Nauran noille Krisulle ja Jukalle. Suunnittelevat lukupiiriä. "Eero istuu kivelle" jotain.
Vetää roolia. Videollaan kertoi, että ihmiset luulevat hänestä, että on huono ihmistuntija. Kertoi olevansa siinä erittäin hyvä.