BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Huhuhuville kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kristian, Jukka ja Hermanni koittivat myös Kimmon lisäksi saada Kevinin ymmärtämään miksi Ville nyt ei oikeasti Keviniä inhoa kuten Kevin luulee.
Kristian, Jukka, Hermanni tai Kimmo ei olleetv paikalla kun Ville sanoi Kevinille, Millalle ja Emmalle että hänen silmissään heillä ei ole ihmisarvoa. Ja szehän se on mikä Keviniä edelleen hiertää.
Sanoiko tosiaan noilla sanoilla? Vai oliko se näiden kohteena olleiden oma tulkinta jostain muusta sanotusta? Tämä on aika rankka väite, olisi kiva tietää miten asia oikein meni.
Sanoi. Kyllä. Ja perusteli raamatulla.
Kamalaa jos sanoi noin! Ei noin saa sanoa ihmisille ettei ihmisarvoa heillä! Olen itse uskovainen ja nyt sanon että tuo Villen touhu on mennyt ihan metsään, vaikuttaa kamalan lakihenkiseltä ja ylpeältä. Ei pidä arvossa ihmisiä jos ei uskossa, aivan kamalaa jos uskova sanoo että ei ihmisarvoa jos ei elä raamatun mukaan. Sitä varten jeesus tuli, että jokaisella mahdollisuus ottaa vastaan evankeliumin sanoma, jos halua ottaa sen vastaan,,mutta alaspainamalla,lyttäämällä ja toisen ihmisen haukkumisella ei todellakaan saa uskova harrastaa! Villen touhu lyö yli.
Tolla menolla ei ihme et uskovia ruvetaan vihamaana ja karttamaan ja yleistämään et kaikki on tuollaisia. Villen touhu on väärin, jos ei ole rakkautta ihmisiä kohtaan ei kannata myöskään julistaa evankeliumia
Toisia pitää kunnioittaa, vaikka eläisikin eri elämää tai sanoisi vaikka mitä,
Eilen siitä suoran teevee lähetyksen jälkeen keskustelivat pitkään keittiön pöydän ääressä.
Ja juuri kun kaikki alkoi olla selvää ja hyvin ja jonkinlainen sopusointu saavutettu, Ville alkoi puhua, että eihän seksin harrastaminen tai seksuaalisuus ole mikään ihmisoikeus että ei silleen lue missään julistuksissa kuten esin ravinnosta jne. Silloin kyllä Kristian aika nopsaan otti kantaa, että on ihan luonnollinen asia ja tuollaista ei enää puhuta. Ja siihen se sitten jäikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä noi katsojaäänestykset oikein on, vai onko ne vaan sellasessa hybriditelevisiossa jossa on kakessa se sininen nappi? Ei mulla ole sellasta tv:tä, eikö todella voi muuten noissa äänestää?
En käsitä miksei voi ilmaseksi bb.sivulla äänestäåä tommosia, miksi tehty vain joidenkin oikeudeksi.
ainakin tuo Eevis/ Jukka äänestys oli sivulla.
Mikä sellanen äänestys oli, mitä siinä äänestettiin? Ihan ohi menny.
Äänestettiin kummasta tulee vippi viikkotehtävään
Voi vit... eli BB valitsi eeviksen vipiksi, jos piti noista jompikumpi valita.
Turhaan kuvittelee että katsojat hänestä pitää, se oli jokotai valinta, ite olisin äänestänyt jukkaa.
jukkaa ottaa päähän kun joutuu palvelemaan. ihan oikeen sille, olis kyllä eevis saanut olla joku hyttiemäntä tms. nyt virnistelee tuolla kun saa vip-kohtelun. sori ettei isot kirjaimet toimi koneessani.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen Emma-fanit jokunen päivä sitten, kun yrittivät vääristellä Emman sanoja sokerideittailujutusta. Sitten laittoi Ilta-Sanomat videopätkän jakoon - kansa näki sen - ja äänesti Emman ulos. Nyt yrittävät Helmeri -fanit ensin kiistää videon olevan Helmerin ja kun se todistetaan, väittävät että läppää.
Öö, itse en todellakaan ole Helmeri-fani, mutta kun täällä väitetään jotain, niin haluan kyllä kuulla todisteet. Olen siis pyytänyt todisteita ihan vain saadakseni tietää väitteen todenmukaisuuden. Minä en ole myöskään käyttänyt läppä-sanaa missään vaiheessa. Olen myös aiemmin sanonut tässä keskustelussa, että ihmiset voisivat lopettaa valehtelun, ihan yleisellä tasolla, piittaamatta erityisemmin siitä, kenestä niitä valheita kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiihan nuo Helmerin biisin sanat täysin hänen kokoomuslaiseen arvomaailmaansa.
Miksei Helmeri kerro missään olevansa tämä Heba? Mistä tiedämme, ettei Heba ole joku johon Helmeri vaikkapa samaistuu eikä hän itse? Kun vertaa vaikkapa Helmerin ja Heban Instaa, on niillä hyvin erilainen yleisfiilis. Tämä Helmerin oletettu "räppipersoona" ei näy missään muualla kuin Hebassa. Jos Helmeri haluaisi tarkoituksella piilottaa Heban, miksi hän seuraisi tätä Instassa?
Et ole selvästi yhtään perillä räppimaailmasta kuten ei moni muukaan tällä palstalla. Todella monilla on se oma räppihahmo joka ei edusta itseään välttämättä yhtään. Räpätään huumeista ja muusta mutta sitten maskin takana on ihan normaali perheen isä.
Vierailija kirjoitti:
"tosi ihanaa et eevis valittiin tohon rooliin"
tarinaKetkä hullut halusi että tosta laiskasta paskasta tehdään vippi.
Hyviä keskusteluja. Todellisessa elämässä käy työssä ja opiskelee kauppakorkeakoulussa ts yliopistotasoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tosi ihanaa et eevis valittiin tohon rooliin"
tarinaKetkä hullut halusi että tosta laiskasta paskasta tehdään vippi.
No toinen vaihtoehto olisi ollut Jukka, eipä juuri Eevistä ahkerampi.
Turha tuolla sitten luulla että muka katsojat rakastaa häntä, kun on valittu vain kahdesta. Luulin että katsojat saaneet valita kaikista asukkaista yhden vipin.
Vierailija kirjoitti:
...Tarina on 'uhriuttaja', taisiis hänen toiminatapansa tuollatalossa onollut uhriuttaa ihmisiä. ... Hän on läsnä jokaisessa tapahtumassa ja keskustelussa ja sitten jälkeenpäin menee uhriuttamaan yhden keskustelun osapuolen tyyliin "huomasitko muuten, kun sinua kiusattiin".
Tarina vieläpä paisuttelee sen "kiusaamisen".
Hakee draamaa ja huomiota ja on minun mielestäni myös omalla tavallaan kiusaaja.
Jos "uhri" ei itse huomaa olevansa uhri, niin Tarina kyllä huolehtii siitä, että uhrille tulee paha mieli jonkun muun sanomisista. Itse sitten "syyttömänä" nauttii draamasta ja alkaa opettamaan "kiusaajaa".
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen Emma-fanit jokunen päivä sitten, kun yrittivät vääristellä Emman sanoja sokerideittailujutusta. Sitten laittoi Ilta-Sanomat videopätkän jakoon - kansa näki sen - ja äänesti Emman ulos. Nyt yrittävät Helmeri -fanit ensin kiistää videon olevan Helmerin ja kun se todistetaan, väittävät että läppää.
Eikös ne ollu Emman vihaajat jotka vääristeli, syyttivät huoraksi ja myyneen itseään rahasta ja kuten videolta selvisi näin ei ollutkaan vaan oli saanut ruokaa juoma ja ollut matkalla jossa oli harrastettu seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eeviksen virnistys leveni entisestään kun pääsi vippivieraaksi. miksi sitä ei pestattu palvelemaan kun tähän saakka ei ole muuta tehnyt kun nussinu ja maannu.
No nyt loppuu nussiminen, koska henkilökunta ei varmaan saa deittailla asiakkaita?
Kai se toivoo sen dildon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ilmestyi eilen jodelin bigbrother-kanavalle ja kertoi että 'eevis haisee hielle jatkuvasti.
Onko oikeasti Emma vai Emmana esiintyvä henkilö?
Oli oikeasti Emma, laittoi selfieitä timestampillä.
Ihme kiusaaja, jos tuollaista siellä juoruaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopiihan nuo Helmerin biisin sanat täysin hänen kokoomuslaiseen arvomaailmaansa.
Miksei Helmeri kerro missään olevansa tämä Heba? Mistä tiedämme, ettei Heba ole joku johon Helmeri vaikkapa samaistuu eikä hän itse? Kun vertaa vaikkapa Helmerin ja Heban Instaa, on niillä hyvin erilainen yleisfiilis. Tämä Helmerin oletettu "räppipersoona" ei näy missään muualla kuin Hebassa. Jos Helmeri haluaisi tarkoituksella piilottaa Heban, miksi hän seuraisi tätä Instassa?
Et ole selvästi yhtään perillä räppimaailmasta kuten ei moni muukaan tällä palstalla. Todella monilla on se oma räppihahmo joka ei edusta itseään välttämättä yhtään. Räpätään huumeista ja muusta mutta sitten maskin takana on ihan normaali perheen isä.
Ai niinku Elastinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Ja Emmallakin oli joku leuhka alter ego, ja ihmiset luuli että se on sen oikea luonne.. sehän vain esitti leuhkaa ja joutu siksi ulos. Tyhmät ei kuunnelleet sitä eikä tajua. Oli vään tyhmä veto kieltämättä esitellä itsensä alter egona, minäki vihasin sitä aluksi, vasta myöhemmin tajusin että on mukava.
http://www.eaglescootersupply.com/riders/11/helmeri-pirinen.html
Helmeri tykkää hevimetallista, tykkää kunnioittaa muita ja on rauhan asialla. "Peace!"
Vierailija kirjoitti:
eeviksen virnistys leveni entisestään kun pääsi vippivieraaksi. miksi sitä ei pestattu palvelemaan kun tähän saakka ei ole muuta tehnyt kun nussinu ja maannu.
Mikäli Eeviksen täytyy esittää hankalaa ja vaativaa yötäpäivää passattavaa diivaa, jonka käskyt ärsyttävät "palvelijoita", niin viikon lopulla löytänee paikkansa häätöäänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Helmerin tuotantoa. Helmeri symppis. Toivottavasti voittaa koko skaban.
Hohhoijjaa, selitetään sitten uudestaan. Tuosta netistä löytyvästä hiihtopipo kuvasta tunnistaa selvästi Helmerin, räppärin äänestä puhumattakaan. Heba nimen alkuosa on tullut Helmeri nimestä ja hän tehnyt biisin Laajasalosta jossa asuu. Helmeri myös seuraa tuota hebaa instagramissa.
Aika kovat denialismit pitää olla päällä että ei usko tuohon ja aika hemmetin tyhmä pitää olla että pahoittaa mielensö noista läpällä tehdyistä biiseistä.
Siis mistä kuvasta?
Osaat varmaan itse etsiä sen kuvan netistä ellet ole täysin käsi
En tiedä mistä edes etsiä, kun olen katsonut Heban Tuben ja Instan. Ei paljon kerro tuo "löytyy netistä".
Ja noin piikikäs puhuminen muille saa vaikuttamaan siltä, niin kuin haluaisit hämärtää itse asian, ja et vaikuta kovin uskottavalta.
Et halua uskoa, että symppis-Helmeri onkin todellisuudessa vähäosaisia potkiva ja kovien arvojen kannattaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Elastinen?
Sanoin että suurin osa räppäreistä ja Elastinenkin tekee melkein enemmän poppia kuin räppiä. Jos teillä ei ole mitään tuntemusta suomalaisesta ug-räpistä niin älkää alkako oikeasti pätemään. Jokainen asioista perillä oleva tietää että tuo heba16 on täysin huumorimielessä tehty hahmo vaikka tuolta löytyykin yksi vakavempi biisi äidistään (joka muuten varmistaa että kyseessä on helmeri etenkin jos kuuntelee sanoituksia)
Vierailija kirjoitti:
Villehän se sanoi että mies on aina naisen yläpuolella ja kykenevämpi.
En ole yhtään yllättynyt, että Lähetyssaarnaaja on naisen yläpuolella ja kykenevä.
:D
No toinen vaihtoehto olisi ollut Jukka, eipä juuri Eevistä ahkerampi.