Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
7941/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri paljastaa todellisen mielipiteensä työttömistä, talossa ei uskaltaisi sanoa mitään pahaa kenestäkään

Pitääkö kaikki ottaa niin tosissaan?

Vierailija
7942/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo sano ekana iltana, ettei hänellä ole lapsia, mutta on tekemisissä exän tytärten kanssa. Toinen oli 22 ja toinen teini-ikäinen. Toinen heistä oli siellä kickoffissakin. Ihanaa, että vaikka ero tullut niin on lasten kanssa väleissä vaikkei biologinen vanhempi olekaan. Monesti ehtii kuitenkin muodostua kiinteät välit puolison lasten kanssa niin ihan luonnollista, että yhteys säilyy eron jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7943/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka ja Eevis viltin alla ulkona muiden seurassa. Jälleen Jukan käsi Eevin haarojen välissä käy pientä nykytystä. Jukka silmäilee välillä Eevin haarakohtaa viltin päältä, kuvittelee varmaan ettei kukaan huomaa. Onhan tuo ällöttävää muiden seurassa ja kun tekevät sitä useaan kertaan päivässä.

Vierailija
7944/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Krisu on yksin sisällä?

Vierailija
7945/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu sai just tietää, että Kimmokin on gay. Mutta Jukka kyllä tiesi jo.

Tiesihän Krisukin aiemmin.

Kimmo kertoi jutun jossa olivat koulutusvierailulla jossain toisessa (arabi?)maassa lentokentällä ja

hänen passiaan ei jostain syystä pystytty lukemaan elektronisesti ja häntä lähdettiin viemään sivummalle, jolloin kurssikaveri oli huikannut, että on kertonut isännille Kimmon olevan homo, johon Kimmo, että ei se haittaa, mä kerroin että oot mun poikaystävä.

Ihan nauroi Krisu muitten tietäjien mukana eikä kyselly mitään.

Vierailija
7946/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ville rukoilee englanniksi

Levittää propagandaansa laajemmalle yleisölle.

Oon aiemmin tässä keskustelussa kertonut siskostani, joka on tuossa uskonnossa. Hän rukoilee myös ääneen ja kielillä. Vaikka ei ole mitään yleisöäkään paikalla.

No mistä tiedät että rukoilee jos ei kerran ole yleisöä. Olethan, sinä.

Vierailija
7947/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina herättää mussa paljon ajatuksia! Hän tiedostaa maailman kärsimyksen, näkee itsensä siksi etuoikeutettuna ja haluaa muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi. Mulle tulee jopa sellainen olo, että hän yrittää liikaa ja varoo yli kaiken, ettei satuta ketään. Tarina tuntuu jatkuvasti tiedostavan ihmiset ympärillään eikä ole nähdäkseni puhunut pahaa kenestäkään. Heti alussa hän otti tosi reippaasti kontaktia muihin. Mietityttää, tuleeko hänelle henkinen uupumus jossain vaiheessa, kaikesta tuosta tiedostamisesta ja panostamisesta.

Olen miettinyt, mikä Tarinassa saa ärtymään. Kun paha hän ei ole. Ihan kuin hän olisi muurin takana eikä kaikki tule siksi ihan aitona ulos. Luulen, että mun olisi vaikea saada yhteyden tunnetta hänen kanssaan. Ehkä Tarinan sosiaalisissa taidoissa on vähän puutteita? Jotenkin on sellainen "päälletulija".

En halua Tarinan ehkä voittavan, mutten vielä putoavankaan. On sen verran mielenkiintoinen hahmo ja ärsyttävyydestään huolimatta pidän (moraalisesti) hyvänä tyyppinä.

Kiinnostaa nähdä tasoittuuko olemus tai näkyykö hänestä vielä eri puolia.

Samat mietteet. Siksi annoin Tarinalle pari ääntä, josko vielä saisi jäädä :)

Vierailija
7948/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leikkivät peiliä ulkona, paitsi Timo, Häpöttäjä ja vilttirunkkarit, jotka lötköilevät leikin keskellä.

Vierailija
7949/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on nyt vaan seksiaddikti, jolla on varmaan vakituisia seksisuhteita ja lisäksi osallistuu noihin orgioihin. 

Tuttu on ihan samanlainen. Asuu ulkomailla, jossa käy erityisissä seksibaareissa. Eli ihan "tavallisen" näköinen baari, jossa on lisäksi  erillinen seksihuone kimppakivaan. Sisään pääsee vain kutsuttuna. Eevis sopis sinne kuin nenä päähän. 

Tunnetko muka Eeviksen? Oletko ajatellut, että seksi itsessään tuntuu hyvältä eikä tarvitse olla joku ihmeellinen outouksien harrastaja.

Täh? Hyvän olon tunteen takia sitä yleensä ollaan addikti. Toiset enemmän ja toiset vähemmän. Ja mitä tarkoitat tuolla outouksien harrastajalla? 

Vierailija
7950/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ville rukoilee englanniksi

Levittää propagandaansa laajemmalle yleisölle.

Oon aiemmin tässä keskustelussa kertonut siskostani, joka on tuossa uskonnossa. Hän rukoilee myös ääneen ja kielillä. Vaikka ei ole mitään yleisöäkään paikalla.

No mistä tiedät että rukoilee jos ei kerran ole yleisöä. Olethan, sinä.

En ole. Mutta on kertonut siitä. Enkä usko, että valehtelee, koska valehteleminen tietää hänen mielessään helvetintulia.

Ja muutenkin näen tosi paljon samankaltaisuutta Villen ja siskoni välillä.

Vierailija
7951/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi Helmeri on vaan tosi tylsä ja pelaa varman päälle. Roikkuu Krisussa eikä itse tee mitään erikoista, ei puhu mitään mielenkiintoista ja jotenkin tylsä. Helmerillä on yli 24 000 instaseuraajaa niin varmaan tää on hänelle myös keino saada mainosta scuuttifirmalleen. Varmaan ihan kiva mies, mutta tylsä ja ei anna itsestään tähän taloon oikein mitään.

Vierailija
7952/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha runkut menos, silli haisee nice

Vierailija
7953/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta toi Helmeri on vaan tosi tylsä ja pelaa varman päälle. Roikkuu Krisussa eikä itse tee mitään erikoista, ei puhu mitään mielenkiintoista ja jotenkin tylsä. Helmerillä on yli 24 000 instaseuraajaa niin varmaan tää on hänelle myös keino saada mainosta scuuttifirmalleen. Varmaan ihan kiva mies, mutta tylsä ja ei anna itsestään tähän taloon oikein mitään.

Ei olla sitten katseltu samaa kameraa.

Vierailija
7954/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina nukkuu ihan kohta.

Vierailija
7955/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Timo voi olla sinkku. Niin ihana ääni, kivanoloinen, hyvässä kunnossa ja osaa ajatella asioita monelta eri kantilta.

Eikös Timo kertonut ramppaavansa Tinder-deitellä? 50 deittiä mainittiin, oliko vuodessa? Kyllä siinäkin kiirettä pitää, jos ei kenenkään kanssa juttu jatku edes muutamaa viikkoa.

Vierailija
7956/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kimmo homo? Missä se on paljastettu? En ole huomannut tällaista keskustelua, vaikka tuota 24/7 olen seuraillut.

Lueppa tätä ketjua, niin tuokin seikka selviää. Joka vit*n päiväkö se pitää 100 kertaa kysyä.

Minusta on ikävää, että oletetaan jokaisella olevan sellainen elämäntilanne, että se pyörii somekeskusteluissa ja tositv-ohjelman tuijottamisessa. Ei se asian kertominen vie sen kauempaa, kuin vastaukseksi vit tuilu.

Älä ulise elämäntilanteestasi, kommentti oli ihan aiheellinen.

Asiasta on kysytty ja kommentoitu varmaan sen sata kertaa, jos ei yhtään viitsi taakse päin kahlata kommetteja niin ihan ansaittua kuittia sait. Ei se edellisten kommenttien lukeminenkaan vie sen enempää aikaa kuin kyselyt ja elämäntilanteista avautumiset useiden kommenttien verran.

Vierailija
7957/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois Eevis ja Jukkakin osallistua tohon peili-leikkiin ja olla PAIKALLAAN. Nyt näkyy tollasta h elvetin ällöttävää nylkytystä/käden nytkyttämistä viltin alla. On se kumma ku ei voi esim. osallistua muiden leikkiin tai mennä sit eri huoneeseen. Tossaki nyt Krisu ja Tarina (ja oikeestaan kaikki muutkin) ihan vieressä mut ei näytä haittaavan Jukkaa ja Eevistä.

Vierailija
7958/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina herättää mussa paljon ajatuksia! Hän tiedostaa maailman kärsimyksen, näkee itsensä siksi etuoikeutettuna ja haluaa muuttaa maailmaa paremmaksi paikaksi. Mulle tulee jopa sellainen olo, että hän yrittää liikaa ja varoo yli kaiken, ettei satuta ketään. Tarina tuntuu jatkuvasti tiedostavan ihmiset ympärillään eikä ole nähdäkseni puhunut pahaa kenestäkään. Heti alussa hän otti tosi reippaasti kontaktia muihin. Mietityttää, tuleeko hänelle henkinen uupumus jossain vaiheessa, kaikesta tuosta tiedostamisesta ja panostamisesta.

Olen miettinyt, mikä Tarinassa saa ärtymään. Kun paha hän ei ole. Ihan kuin hän olisi muurin takana eikä kaikki tule siksi ihan aitona ulos. Luulen, että mun olisi vaikea saada yhteyden tunnetta hänen kanssaan. Ehkä Tarinan sosiaalisissa taidoissa on vähän puutteita? Jotenkin on sellainen "päälletulija".

En halua Tarinan ehkä voittavan, mutten vielä putoavankaan. On sen verran mielenkiintoinen hahmo ja ärsyttävyydestään huolimatta pidän (moraalisesti) hyvänä tyyppinä.

Kiinnostaa nähdä tasoittuuko olemus tai näkyykö hänestä vielä eri puolia.

Googlesta löytyy hänen äitinsä joka on pappi. Tarina on äitinsä lapsi arvoineen kaikkineen.

Tätä taustaa vasten ymmärrän täysin Tarinaa.

Olishan Tarinan tarina kääntyä toistekin päin. Kieltäisi kaikki kotoa opitun ja äiti vaukkoisi henkeä että miten tässä nyt näin kävi.

Vierailija
7959/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kimmo homo? Missä se on paljastettu? En ole huomannut tällaista keskustelua, vaikka tuota 24/7 olen seuraillut.

Lueppa tätä ketjua, niin tuokin seikka selviää. Joka vit*n päiväkö se pitää 100 kertaa kysyä.

Minusta on ikävää, että oletetaan jokaisella olevan sellainen elämäntilanne, että se pyörii somekeskusteluissa ja tositv-ohjelman tuijottamisessa. Ei se asian kertominen vie sen kauempaa, kuin vastaukseksi vit tuilu.

Älä ulise elämäntilanteestasi, kommentti oli ihan aiheellinen.

Asiasta on kysytty ja kommentoitu varmaan sen sata kertaa, jos ei yhtään viitsi taakse päin kahlata kommetteja niin ihan ansaittua kuittia sait. Ei se edellisten kommenttien lukeminenkaan vie sen enempää aikaa kuin kyselyt ja elämäntilanteista avautumiset useiden kommenttien verran.

No, joidenkin ihmisten mielestä vit tuilu on kivaa :D

Vierailija
7960/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alman ja Kimmon ongelma on että vetävät analyysiä kuin radio-ohjelmaa. Radiossa vieras voi ynistä väliin että kuulija huomaa, että studiossa on muitakin kuin juontaja mutta TV:ssä väliäännähdykset ja epäselvät roolit (kumpi puhuu) ärsyttävät. Parannusehdotukset: visuaalisesti näyttävämpi studio ja valaistus. Nyt näyttää siltä että ohjelmaa juonnetaan viemäristä, koska mitä väliä(?). Almalta ne hikiset paperit pois ja muistiinpanot joihinkin BB-kortteihin. Av-materiaalia kysymysten tueksi (esimerkkejä talon tapahtumista joita sitten analysoidaan). Ja tärkein: juontajat selostavat, varsinkin Kimmo, sen mitä pitäisi kysyä vierailta, jolloin vieraille ei jää mitään vastattavaa. Elina on vetänyt extraa ansiokkaasti joten häneltä saisi vinkkejä. Lopuksi toive että vieraat olisivat BB:tä tuntevia ihmisiä eikä nelosen tulevien ohjelmien puffausta. Jekku oli pohjanoteeraus eikä vaikuttanut tuntevan BB:tä kuin pinnallisesti. Kyllä se siitä kuitenkin, aikaa kehittyä on.

Ketju on lukittu.