BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Anu malttoi jättää pienen ekaluokkalaisen selviämään koulun alusta ilman äitiä? No kai isä hoitaa.
Ja nelivuotiaan.. jos Anu olisi tuolla joulukuun alkuun niin todella pitkä aika pienillä lapsilla olla ilman äitiä.
Ajattelisitko samoin, jos äiti jäisi kotiin ja isä lähtisi BB-taloon?
En, kyllä lapset äidin helmassa pärjää. Mies voi lähteä vaikka viikonloppuna extempore ryyppyreissulle niin aika paha lasten yksin olla.
Häiritsevää kun tuolla taustalla surisee koko ajan joku trimmeri tai muu.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tarinan äitikin joku friikki kun on tuollainen nimi
No ei taida olla äidin antama nimi, varmaan joku Taina alunperin. Nämä erikoiset uniikkilumihiutaleet vaihtavat nimensä heti täysi-ikäistyttyään. Puolisonsa Runo tehnyt saman.
Vierailija kirjoitti:
Oli muilla ongelmia illalla 24/7 kanssa? Yritin tilata, mutta tuli vaan kaikkia virheitä. Sitten alkoi toimia. Toimi vielä aamullakin, kunne lakkasi. Eikä profiilitiedoissa näy tilausta. Aspaankin oli tänään yli 10 min jono, ei ollu aikaa jäädä odottelemaan.
Eilen illalla ei toiminut, vasta yöllä ruutu alkoi näkymään vaikka oli tilannut kanavan aikaisemmin. Tänään on toiminut.
Haha, Ville vaati kiroilematonta huumoria, Krisu tokaisi ettei tykkää kevyestä huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muilla ongelmia illalla 24/7 kanssa? Yritin tilata, mutta tuli vaan kaikkia virheitä. Sitten alkoi toimia. Toimi vielä aamullakin, kunne lakkasi. Eikä profiilitiedoissa näy tilausta. Aspaankin oli tänään yli 10 min jono, ei ollu aikaa jäädä odottelemaan.
Eilen illalla ei toiminut, vasta yöllä ruutu alkoi näkymään vaikka oli tilannut kanavan aikaisemmin. Tänään on toiminut.
Mulla täysin sama. Tänään oon kattonu koko päivän eikä mitään ongelmaa, hyvin toimii!
Onko noilla Pride.tyypeillä ylipäätään mitään muuta elämää kuin tuo olla vähemmistö ja poikkeava seksuaalisuus. Miksi se hallitsee niitä koko ajan. Normaalit ihmiset on kiinnostuneet muistakin asioista.
Joku täällä väitti että Tarina sanoi, että hänen nimestään on kiittäminen äitiään. Mun mielestä Tarina sanoi nimenomaan niin päin, että nimestä ei ole äitiä kiittäminen. Kuuliko kukaan muu sen näin? Mun on muutenkin todella vaikea uskoa, että hänet olisi nimetty Tarinaksi jo lapsena. Ja sitten puolisokin "sattumalta" Runo?
Jukka alkaa heittämään tommosta nuoren miehen läppää, kun kertoi tinderteksteistään hah. Se on kyllä varma, että Jukkis pokaa jommankumman punapään
Osaako toi viiksikorvis-puheripulimies pitää hetkeäkään turpaansa kiinni. Jos on noin hermostunut, pitikö mennä tonne. Tärisee ja pulisee ku olis kohtaus päällä.
Kristian kertoo että p_askonut housuun viimeksi 2 v sitten :-D
Oon hulluna Timoon! Mutten haluu olla Tinderdeitti #1090 ☹️
No Tarina ja Runo on taatusti itse nimenneet itsensä. Varmaan haluavat kertoo etteivät ole mitään sukupuolta. Tarinalla selvästi jotain isoa traumaa lapsuudesta. Pakenee jotain. Monet lähtee opiskelemaan psykologiaa parantaakseen ja etsiäkseen itseään.125
Miten ton muotifriikin kurkun syöminen ja leikkaaminen on noin kömpelöä. Kuin 3-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä psykologin tutkinto antaa valmiudet toimia esim ammatinvalintapsykologina tai vaikka psykologian opettajana lukiossa.
Ei pidä paikkansa. Toimiakseen opettajana pitää suorittaa opettajan pedagogiset opinnot.
Millä ihmeellä Tarina on voinut päästä opiskelemaan psykologiaa? Kova karsinta ja tiukat soveltuvuustestit - psykologian opiskelijat eivät yleensä ole noin hauraita ja sekaisin.
Ei ole soveltuvuustestejä, vain pääsykoe.
Riippuu minä vuonna on aloittanut opinnot. Joka tapauksessa ko. tapaus on itse avun tarpeessa.
Ihan paniikki päällä tolla Kevinillä, rasittava höpöttäjä.
Mihin hänen seuralaisensa tarina mahti mennä.
Kristian sanoi että jos olisi homo, kävisi kuumana tuure boeliukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kristian sanoi että jos olisi homo, kävisi kuumana tuure boeliukseen.
Vähän sellainen fiba on että saattaa vaikka ollakin mutta ei ole vaan uskaltanut tulla kaapista ulos.
Voi peruna! Miksi ei näytetty kun kuuma Anu kävi suihkussa.