Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
1441/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L-vika kuulostaa kyllä kamalalta.

Omissa korvissasi ja erityisesti korvienvälissäsi on vika jos keskityt puhetapaan asian sijasta.

Tanskan ja Hollannin kielet vasta kamalalta kuulostavatkin :D

Kai sekin on kuuntelijan vika.

Vierailija
1442/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Helmeri on kyllä aika symppiksen oloinen, samoin krisusta on kuoriutunut ihan hauska persoona. Mutta toi Anu on kyllä varsinainen kana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun henkilökohtainen helvettini olisi se, että joutuisin olemaan samassa tilassa psykologisilla latteuksilla brassailevan feministin kanssa joka haluaa heti ensitapaamisella määrittää kaikille itse valistemansa liikanimen. 

Sellaisille ihmisille suositellaan assosiaatioita, joilla on huono nimimuisti. Tarina kysyi jokaiselta saako hän liittää ko. assosiaation heidän nimeensä ja muistaakseni Emmi oli ainoa joka kieltäytyi ja Tarina kunnioitti tätä. Tarina myös selitti, että se auttaa häntä muistamaan.

-No miksei se voinut sitä omassa päässään hiljaa "assosioida" eikä tehdä siitä julkista nimeämistä? Minua ei kukaan feministi yksinkertaista itse keksimänsä liikanimen alle. Vallankäytöstä on kysymys.

Vierailija
1444/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa joka ei jaksa kuunnella tuota seksuaalivähemmistö-identiteettikeskustelua..onneksi voi vaihtaa pihakameraan.

Vierailija
1445/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa psykiatrista osastolta.

Totta! Olen ollut osastolla ja tuntuu että siellä olevat potilaat olivat normaalimpia kuin nämä tyypit :D

Vierailija
1446/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Helmeri on kyllä aika symppiksen oloinen, samoin krisusta on kuoriutunut ihan hauska persoona. Mutta toi Anu on kyllä varsinainen kana

Siis ei anu vaan toi ylihöpöttävä hiuspidennys

Vierailija
1447/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian diippiä shittiä heti alussa. Tuli sellainen yök-reaktio, sukupuolisuusteema variaatioineen on aika pienen piirin juttuja, saati että ne jutut jotenkin kiinnostaisi. Nyt tehtäviä taloon ja painetta noille.

Vierailija
1448/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo BB fani sivusto virallinen vai oikeasti joidenkin fanien ylläpitämä sivusto? En ymmärrä miksi ns.virallisilla sivuilla ei ole uutisia päivän kulusta kuten ennen

Vierailija
1449/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina jaksaa kysellä ja tentata kaikkia :D Aina kun saa vastauksen, löytyy lisää kysyttävää. Love it!

Vierailija
1450/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun henkilökohtainen helvettini olisi se, että joutuisin olemaan samassa tilassa psykologisilla latteuksilla brassailevan feministin kanssa joka haluaa heti ensitapaamisella määrittää kaikille itse valistemansa liikanimen. 

Sellaisille ihmisille suositellaan assosiaatioita, joilla on huono nimimuisti. Tarina kysyi jokaiselta saako hän liittää ko. assosiaation heidän nimeensä ja muistaakseni Emmi oli ainoa joka kieltäytyi ja Tarina kunnioitti tätä. Tarina myös selitti, että se auttaa häntä muistamaan.

No eihän noita assosiaatioita ole herranjestas tarkoitus ääneen sanoa! Ne tehdään omassa päässä tehostamaan omaa muistia! Tuollainen omilla määrittelyillä nimittely heti alussa on todella epäkohteliasta ja outoa.

Vierailija
1451/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo BB fani sivusto virallinen vai oikeasti joidenkin fanien ylläpitämä sivusto? En ymmärrä miksi ns.virallisilla sivuilla ei ole uutisia päivän kulusta kuten ennen

Meinaatko bbplazaa? sinne kirjottavat vain fanit

Vierailija
1452/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset!

Tarina lukee psykologiaa. Hänestä ei siis ole automaattisesti tulossa terapeuttia ja hänestä ei ole mitenkään tulossa psykiatria!!

Psykiatriksi tullakseen ihminen valmistuu ensin lääkäriksi (lääketieteen lis.), jonka jälkeen hän erikoistuu psykiatriaan noin kuusi vuotta.

Terapeutiksi tullakseen ihminen lukee ensin itsensä psykologiksi (psyk.maisteri), jonka jälkeen hän lisäkouluttautuu terapeutiksi.

Pelkkä psykologin tutkinto antaa valmiudet toimia esim ammatinvalintapsykologina tai vaikka psykologian opettajana lukiossa.

Psykoterapeutilla ei tarvitse psykologin pohjakoulutusta. Opettajaksi pätevöidytään aineenopettajan pedagogisilla opinnoilla. Psykologian opettajan ei tarvitse olla koulutukseltaan psykologi, riittää että on opiskellut lukiossa psykologiaa.

Vierailija
1453/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen taitaa säästää toimittajakuluissa... tai painostaa hankkimaan 24/7:n kun ei kerro mitä talossa tapahtuu.

Vierailija
1454/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mira otettu tuonne persukannattajana, muuta erikoista hänessä ei kyllä ole. Äänestin hänen sängyttömyytensä puolesta. Kaikki itsensä puleeraajat ja ulkonäkökeskeiset kärsii sängyttömyydestä eniten.

Vierailija
1455/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset!

Tarina lukee psykologiaa. Hänestä ei siis ole automaattisesti tulossa terapeuttia ja hänestä ei ole mitenkään tulossa psykiatria!!

Psykiatriksi tullakseen ihminen valmistuu ensin lääkäriksi (lääketieteen lis.), jonka jälkeen hän erikoistuu psykiatriaan noin kuusi vuotta.

Terapeutiksi tullakseen ihminen lukee ensin itsensä psykologiksi (psyk.maisteri), jonka jälkeen hän lisäkouluttautuu terapeutiksi.

Pelkkä psykologin tutkinto antaa valmiudet toimia esim ammatinvalintapsykologina tai vaikka psykologian opettajana lukiossa.

Psykoterapeutilla ei tarvitse psykologin pohjakoulutusta. Opettajaksi pätevöidytään aineenopettajan pedagogisilla opinnoilla. Psykologian opettajan ei tarvitse olla koulutukseltaan psykologi, riittää että on opiskellut lukiossa psykologiaa.

Tarkoitan tietenkin että riittää että on opiskellut yliopistossa riittävän määrän (todnäk aineopinnot) psykologiaa.

Vierailija
1456/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinuun upposi se höpinä kuin kuuma veitsi voihin. Normaali ihminen pitää assosiaatiot ihan omassa päässään. Toi Tarina hyökkäsi kaikkien kimppuun ja kädet puuskassa emännöi kuin maailmanomistaja, täysi moukka.

Vierailija
1457/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin kertoo olevansa homo mutta pelkää miehiä. Täh?

Mä olen heteron nainen ja pelkään miehiä. Mitä ihmeellistä? Sitä ne huonot kokemukset saa aikaan.

En pysty olemaan normaalisti edes kavereiden isien seurassa tai joidenkin poikaystävien. Vie aikaa.

Vierailija
1458/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-No miksei se voinut sitä omassa päässään hiljaa "assosioida" eikä tehdä siitä julkista nimeämistä? Minua ei kukaan feministi yksinkertaista itse keksimänsä liikanimen alle. Vallankäytöstä on kysymys.

Eli MGTOW voi keksiä sinulle liikanimen, jolloin se ei ole yksinkertaistamista tai vallankäyttöä, mutta femisiti ei?

Vierailija
1459/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vehviläinen ja Hätönen äänessä arkipäivän koosteissa. Ennen oli hyvät koosteet, kun näytettiin vain talon tapahtumia. Nyt jos se on joka ilta jotain analyysiä, ei jaksa katsoa. Siirtikö ne BB-Extran iltaan, ei näin! 🤦

Vierailija
1460/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinuun upposi se höpinä kuin kuuma veitsi voihin. Normaali ihminen pitää assosiaatiot ihan omassa päässään. Toi Tarina hyökkäsi kaikkien kimppuun ja kädet puuskassa emännöi kuin maailmanomistaja, täysi moukka.

Minulla on itselläni olematon nimimuisti, joten tiedän, että assosiaatiot auttavat. Samoin auttaa ääneen puhuminen. Tarina meni ensimmäisenä asukkaana vastaan kaikkia muita ja tervehti heitä tosi ystävällisesti halaten :)

Ketju on lukittu.