Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
1041/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojen paras bb asukas on brittien Brian. Vuosituhannen alussa olisko ollut toka tai kolmaskausi.

Vierailija
1042/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tällä palstalla aina mouhotetaan akateemisten paremmuudesta niin siinäpä meillä akateeminen: tämä Tarina 😂😂😂

Onko varma ettei se "opiskele" 4h kerhon iltakurssilla tai kirjekurssilla vantaan seurantalolle? Kyllähän ton hoivista asiakas lähtee hullumpana kun menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, kuinka suvaitsevaisia nuo erikoiset ja friikit ovat toisiaan kohtaan, vaikka muilta sitä vaaditaan.

Vierailija
1044/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa pitkittää opiskeluja koska onhan se mukavampi riekkua opiskelijaelämässä ilman  vastuuta mistään. 

Minä olen myös kolmikymppinen "ikiopiskelija", mutten ole riekkunut opiskelijariennoissa oli kymmeneen vuoteen enkä muutenkaan vietä aikaa muiden opiskelijoiden kanssa. Ihan normaalia, aikuisen elämää vietän, käyn kokopäivätöissä, maksan palkastani veroa, en nosta etuuksia, olen vastuullinen, harrastan, jne. Gradua kirjoittelen vapaa-ajallani.

Samoin minä neljännen tutkintoni tekijä olen samaan aikaan itseni työllistävä yrittäjä ja äiti, ikääkin on jo lähemmäs 40v. En ole käynyt opiskelijabileissä reiluun vuosikymmeneen. Nautin opiskelemisesta, en mistään riekkumisesta. Jokainen tutkintoni on lisännyt haluttavuuttani työmarkkinoilla, ei ole ollut todellakaan mikään pakokeino mistään. Lisäksi nautin opiskelemisesta suunnattomasti. Opiskeleminen itsessään on nautinnollista ja motivoivaa, ei mikään muun puuhastelun ohessa tuleva pakollinen sivutuote. 

Vierailija
1045/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpö kyllä tuo Helmeri 😊Kevin ärsytti mua eilen kun se tuli taloon niin ihme tällingissä, mutta nythän se vaikuttaa kans ihan symppikseltä.

Vierailija
1046/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että jos ostan ruutu plussan, niin näen 24/7. Ja onko jossain tekstiselostuksia talon tapahtumista? Miten toi ruutuplussan laskutus menee?

Vierailija
1047/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käy jo sääliksi Villeä! Ei ehkä ihan odottanut tollasta friikki-showta! 😬

mitä sivistyneempi ihminen sitä enemmän suvaitsevaisuutta. Jeesuskin piti porttoja ihmisinä ja jutteli. Onko hän suvaits3maton tää Ville poika. ???

Ihan asiallisesti kyllä kyseli esim. Keviniltä, että jos hän sanoo vaikka " Hei Brother," niin onko se loukkaavaa Kevinille. Ettei tahdo loukata.

Ja odotin, että hyvin varovasti kättelee Keviniä, mutta menikin halaamaan.

Vierailija
1048/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Tarina sitä punkattomuutta itki vaan järkytty kun tajus että hän on jo tolla tuttavuudella vähiten pidetty asukas katsojien keskuudessa.

En tiedä. Pitkät tarinat puhui siitä, kuinka on muutenkin huono nukkumaan, kuinka tärkeää uni hänelle on, uniongelmat on painaneet ja vaikuttavat suoraan mielenterveyteensä.

Sittenhän hän on tullut ihan oikeaan paikkaan 😂😂😂

Vierailija
1049/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on oikein perusjuntti.

ei todellakaan. Lennonjohtaja ja opiskelee oikeustiedettä. Kumpaankin vaikeeta päästä opiskelemaan. Mitä ne 2 muuta tutkintoa on. ???

Miksi joku haluaisi vain opiskella ja opiskella? Vaikeuksia sopeutua työelämään?

1) Haluaa vaihtaa alaa 

2) Haluaa kehittää itseään eikä jumahtaa samaan työhön vuosikausiksi

3) Haluaa päivittää osaamistaan ajantasalle

Siinä nyt äkkiä mieleen tulleet vaihtoehdot, miksi joku haluaa opiskella vielä aikuisemmallakin iällä. 

Jos kolmekymppisenä on neljäs tutkinto menossa niin alanvaihtoa on ollut pakko haluta välittömästi joka valmistumisen jälkeen. Osaaminen ei myöskään päivity vaihtamalla omalta alalta täysin erilaiselle. Itseään voi kehittää myös muutoin kuin opiskelemalla (täysipäiväisesti) tutkintoon johtavasti. Jumahtamisselityksen ymmärtäisin jos olisi ollut vaikka 10 vuotta töisså ja sitten opiskelisi toisen tutkinnon, mutta tästä ei ole kyse.

Nyt sulla ei taida olla oikein tietoa asiasta. Pelkkä oman mielen mututuntuma.

Vierailija
1050/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, että jos ostan ruutu plussan, niin näen 24/7. Ja onko jossain tekstiselostuksia talon tapahtumista? Miten toi ruutuplussan laskutus menee?

Joo, sieltä näkyy 24/7

Eka maksu lähtee siitä, kun tilaat. Kerran kuukaudessa. Jos et ole käyttänyt ilmaisjaksoa, niin kaksi viikkoa saat ilmaiseksi ja maksu menee sitten.

Mä ajattelin, että odottelen vähän ja seuraan miten teillä toimii tuo Ruutu plussa, ja tilaan joskus parin viikon päästä jos toimivuus on kunnossa. Ruutu plussalla on ollut aika paljon ongelmia muissakin paljon seuraajia keräävien ohjelmien kanssa, esim. jääkiekkolähetyksissä on ollut jatkuvasti ongelmaa.

En tosin tiedä onko Liigan jutut nyt Ruudulla, tuoko se lisää kuormittavuutta.

Vierailija
1051/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019 ja vain valkoihoisia Suomen BB-taloon?

Oletko varma, että sinne on tänä vuonna hakenut muita kuin valkoihoisia?

Vierailija
1052/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä hommasin ruutu+ eilen ekaa kertaa. luottokortin tiedot pyysi ja niillä tuo 247 aukesi. laskutuksesta ei tietoa. tekstiselostuksia talon tapahtumia löytyy bbplazasta.

Vierailija
1053/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä samaistun vahvasti Tarinaan. Itsellänikin oli tuollainen jakso elämässä kun vedin vähän liian överiksi tuollaisen mielistelyn ja hyvänä tyyppinä olemisen. Olin Uupunut, masentunut ja itsetuntoni oli riekaleina. Yritin peitellä sitä olemalla ylipirteä ja koitin vaan pysyä lujana, pinnalla. Uuvuin vaan enemmän ja enemmän. Tulin lopulta tosi vainoharhaiseksi ja kuvittelin kaikkien vihaavan minua, jopa kaupan kassan. Sitä mukavampi yritin koko ajan vaan olla.

Työpaikalla minuun taidettiin suhtautua hyvin samalla tavalla kuin täällä av:lla Tarinaan.

Lopulta hain apua ja siitä asti on mennyt paremmin enkä ole enää niin mielistelevä rassukka. 

Luulen että Tarinallakin on taustalla jokin pitempi tarina miksi haluaa/yrittää olla niin ylipirteä ja iloinen. Tokihan tuo on osa nuoruutta myös. Osalla ihmisistä ainakin. 

Vierailija
1054/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vaikuttaa vilpittömältä periaatteen mieheltä. Miksi sitä pitäisi nukkua toisten naisten vieressä jos ei sitä kotonakaan tehdä? Toivottavasti pysyy suoraselkäisenä!

Vierailija
1055/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Tarina sitä punkattomuutta itki vaan järkytty kun tajus että hän on jo tolla tuttavuudella vähiten pidetty asukas katsojien keskuudessa.

En tiedä. Pitkät tarinat puhui siitä, kuinka on muutenkin huono nukkumaan, kuinka tärkeää uni hänelle on, uniongelmat on painaneet ja vaikuttavat suoraan mielenterveyteensä.

Joo täytyy sanoa, että en ymmärrä. Itsellä myös kroonista unettomuutta ollut aina ja se on johtanut myös krooniseen masennukseen. Kun univelkaa kertyy enemmän, niin myös masennusoireet pahenevat ja toimintakykyni heikkenee huomattavasti. Joten en tajua miksi leikkiä terveydellä. Vähän ihmettelen, että on päästetty edes taloon, jossa tunnetusti unirytmillä leikitään ja yritetäänkin vaikuttaa ihmisten mielialoihin...

Vierailija
1056/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa meidän pikku psykologin planttu karahtaa karikolle ensimmäisten joukossa! Kaikki merkit on jo tässä vaiheessa ilmassa eikä millään hyvällä tavalla.

Vierailija
1057/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville paasaa omaa agendaa. Ulos ekana.

Vierailija
1058/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näätte ton Helmerin hyvännäkösenä?! Mun silmään hän on ihan mun serkun vaimon näkönen. Oudon näkönen mieheksi.

Vierailija
1059/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tasapuolista keskustelua äsken pihalla, kunnes Ville alkoi pitämään "raamattupiiriään".

Jukka livahti heti makuuhuoneeseen, jossa Tarina tarinoi mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksista.

Vierailija
1060/90773 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ohjelmaa eilen seuratessa tuli väkisinkin mieleen, että länsimainen kulttuuri ja sivilisaatio on tulossa elinkaarensa loppuun. Vaikka suurin osa hakijoista onkin enemmän tai vähemmän julkisuuden kipeitä tyrkkyjä on ohjelma silti eräänlainen läpileikkaus nyky-yhteiskunnasta. 

Kaikenlainen poikkeava käytös tuntuu olevan jotenkin yliedustettua ja yleisesti hyväksyttyä. Aivan kuten se oli aikanaan myös roomalaisten, egyptiläisten, maya intiaanien jne. keskuudessa kunnes kyseiset sivilisaatiot hajosivat moraalisen rappion seurauksena. 

Ketju on lukittu.