BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mulle tulee Krisusta mieleen Kari Ketonen, Krisu onkin mun ykkössuosikki näistä tyypeistä.
Helmeri on järkytävän söpö.
Tarinastakin pidän. Luulen, että hänen käytöksensä tasaantuu alkujännityksen tasaannuttua tai lattialla nukkumisen jälkeen.
Toivottavasti tuolta ei nyt ihan ensin tipu kaikki erikoiset ja mielenkiintoiset persoonat ulos. Mieluiten ulos lähtis alussa mahd taviksia.
Subilla sentään oli keskustelupalsta, plääh jos sitä ei tänä vuonna ole.
Vierailija kirjoitti:
wrgr kirjoitti:
Menispä taloon joku Niko Saarinen-tyyppinen ylidramaattinen homo-poju.
Saarinen on kyllä ollu paras👍🏻😁
Minä kans tykkäsin Nikosta. Onhan tuolla paljon hyviä tyyppejä. Ainoastaan iesus tyyppi srllainen jonka seurassa en viihtyisi . Toki ehkä Kristian myös.
Kuka jäi ilman sänkyä? Olisin äänestänyt sitä kuuden kissan omistajaprinsessaa jos ohjelma ei ois lagannut 😝
Siis näinköhän unta. Ihan muistelin, että olisi ollut joku nainen, yli 40 v yleislääkäri. Vai oliko se siinä selviytyjien mainoksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon Tarinan piti höpöttää ääneen nuo nimenmuistamisleikit? Milla... Milla... Voitko sä olla Milla Magia niin muistan sun nimen paremmin?
Feministin vallankäyttöä. Haluaa määrittää muut itse keksimällään lisänimellä. Vastenmielinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Bb-Esa oli myös Mensan jäsen ja vaikutti paljon fiksummalta käytökseltään kuin tuo tämän kauden mensailija.
Talossahan on kaksi mensalaista, Eeva-Leena ja Tarina.
Mä en pystynyt katsomaan 15 min pidempään. Siis toi tarina. Niin kovasti yrittää olla kaikkea sitä, mitä ei vaan pysty olemaan. Äärimmäisen luotaantyöntävä. Saavutus sinänsä, että joku pystyy olemaan noin kamala. Tarina. Saanko sanoa sua turhakeeksi muistan sun nimen valitettavasti vieläkin paremmin.
Onhan tässä vähän eri meininki kuin vaikkapa tuossa viimeisimmässä 2014 BB:ssä ainakin sen suhteen, että jokainen tuolla joutuu harkitsemaan todella tarkkaan sanojaan, kun nykyään pienimmästäkin virhesanasta nostetaan järkyttävä haloo.
Hannax kirjoitti:
Kuka jäi ilman sänkyä? Olisin äänestänyt sitä kuuden kissan omistajaprinsessaa jos ohjelma ei ois lagannut 😝
Narina.
Minua vähän säälittää Tarina. Hän antoi itsestään todella ärsyttävän kuva ekassa jaksossa, mutta olisin varmaan ihan samanlainen tai vielä pahempi tuollaisessa tilanteessa! Toivottavasti hän nyt rauhoittuu vähän, ettei lennä ekana ulos ihan vain silkan jännityksen aiheuttaman puheripulin takia.
Voiko BB:tä seurata maksuttomasti jostain, jos ei ehdi telkkarin äärelle lähetyksen aikaan? Telkkariohjelmia tallentavaa systeemiä ei ole...
Mun ekat vibat kun katsoin vaan suoran lähetyksen eilen:
- Tarina: ole hiljaa. Ketään ei kiinnosta sun muistitemppus. Se on vaan yks tapa lisää tuoda itseään esille. "Sä voisit olla Anu Aurinkoinen :):):)" argh. Sä voisit olla Tarina Turpakii. Muutenkin oli liian päällepäsmäri, kyseli paljon muilta mutta kuunteliko oikeasti?
- Kevin oli hauska, se vähä mitä hänestä näytettiin. Erikoinen yksilö, joo, mutta ei se tuntunut päälleliimatulta ja siltä, että tunkisi omaa olemustaan ja erikoisuuttaan mun kurkusta alas.
- Emma… teinin tasolle jäänyt melkein kolmekymppinen nainen, joka ylpeilee sillä että ei siivoa, kokkaa tai vaihda kissanhiekkoja. Vessaharjat korvissa. Esittelyvideon käytöksen perusteella olisin luullut 18-vuotiaaksi.
- Helmeri oli suloinen.
- Kristian näytti koko ajan siltä, että mihin vittuun oon tullut. Tosin jos on Kalliosta kotoisin niin luulis nähneen jo kaiken.
- Kimmo ja Jukka mukavia, tavallisen oloisia miehiä.
-Tupun esittelyvideo siellä pellolla oli… omituisen kuiskiva :D Tuli mieleen joku ASMR.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on oikein perusjuntti.
ei todellakaan. Lennonjohtaja ja opiskelee oikeustiedettä. Kumpaankin vaikeeta päästä opiskelemaan. Mitä ne 2 muuta tutkintoa on. ???
Miksi joku haluaisi vain opiskella ja opiskella? Vaikeuksia sopeutua työelämään?
Vierailija kirjoitti:
Aloitin psykologian opinnot Tampereella Tarinan kanssa samaan aikaan. Ei olla mitään sydänystäviä, mutta hyvänpäivän tuttuja kyllä ja opintojen myötä tietysti oltu paljon tekemisissä. Hän on varsin valloittava, kaikki huomioiva ja älykäs ihminen. Nyt on kieltämättä tullut vähän erikoinen kuva hänestä ja erikoinen hän onkin, mutta ei missään nimessä pahantahtoinen tai päsmäri ainakaan oikeassa elämässä. Jännitys ja uudet tilanteetkin tietysti vaikuttaa.
Jännä nähdä mitä tästä kaudesta tulee, itse ainakin tykkään kovasti talon kierrätysteemasta, asukkaat on mukavan aikuisia (verrattuna niihin viime kausien teineihin) ja oletan, että tällä kaudella tullaan kuulemaan kiinnostavia keskusteluja. Viihdettä syntynee siis muustakin kuin siitä, että annetaan porukalle rajattomasti viinaa ja katsotaan mitä tapahtuu.
Juuu-u. Tässä puhuu ilmeisesti toinen samankaltainen.
Tuolla bb plazan liveseurannassa joku oli kirjoittanut:
"Samalla lopetan ehkä koko kauden ainoan liverapoortoinnin, jos ei ilmaisia 24/7 näy lisää jatkossa"
Mistä näitä ilmaisia katseluoikeuksia on saanut/saa?
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä ajatus siitä, että olisin Tarinan kanssa suljetussa tilassa useita viikkoja, on ihan hirveä! :D
ei olis ongelmaa itekin kova puhimaan ja nauramaan mutta osaan olla hiljaa ja kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Minua vähän säälittää Tarina. Hän antoi itsestään todella ärsyttävän kuva ekassa jaksossa, mutta olisin varmaan ihan samanlainen tai vielä pahempi tuollaisessa tilanteessa! Toivottavasti hän nyt rauhoittuu vähän, ettei lennä ekana ulos ihan vain silkan jännityksen aiheuttaman puheripulin takia.
Minä kans pystyn samaistumaan hänen tilanteeseensa. On vielä varsin nuoresta henkilöstä kyse. Toivottavasti hänen käytöksensä tasaantuu ja muutenkin pysyy hyvinvoivana tuolla.
Miksi se iglusauna oli laitettu eilen päälle (Kimmo V. heitti taloesittelyssä vettä kiukaalle), jos sitä ei saanut eilen käyttää? Yleensä saunan lämmittäminen on merkinnyt bileitä.