BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
ETS kirjoitti:
Ärsyttävä päällepäsmäri tuo Tarina! Jostain syystä otti pomon paikan talossa. On myös vähän feikki, nimeään myöten: Tarina ja Runo, mitkähän on alkuperäiset nimet?
Tarinalla se alkuperäinen nimi on luultavasti tuo Tarina. Sanoi jollekin nimeä kehuneelle, että siitä on kiittäminen hänen äitiään. Voihan toki olla, että äiti on keksinyt nimen kun Tarina on suunnitellut nimenvaihdosta, mutta enemmän kuulosti siltä, että olisi ihan ristimänimeltään Tarina.
Vähän pisti silmään tämä yksi joka heti ensimmäisessä esittelyssä kehuskeli Mensa-jäsenyydellään mutta samalla alkoi haukkumaan muisa Mensan jäseniä. Useimmat Mensan jäsenet ei tee numeroa asiasta mutta tämä yksi tekee heti julkisuudessa suuren numeron siitä, eli kukahan se tässä on elitistinen ja yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle?
Ja vielä nuo väitteet ettei ÄO olisi oikea mitta, tämä ei ole Mensan keksimä juttu vaan ÄO on ihan todellinen arvo jota voi mitata eikä se juurikaan muutu elämän aikana. Esim Einsteinilla korkea ÄO, joten kummallista verrata johkin "yli 175cm kerhoon". Jotkut vaan osaa hyödyntää älykkyyttään kuten Einstein, toiset tuhlaavat lahjansa johkin niinkin turhaan kuin BB taloon menemisessä.
Häätöäänestykseen joutunee ensimmäisinä Tarina ja Taivaan Iskän poika. Mulla ei ole 24/7:aa, mutta kuulemma evankelista oli julistanut uskoa pitkälle yöhön, mikä saattaa ärsyttää monia. Ja Tarina on tosiaan jatkuvasti suuna päänä.
Ehkä Tarina ottaa katsojien vihjeestä (huonoin ensivaikutelma, äänestettiin nukkumaan ilman sänkyä) opiksi ja rajoittaa puhetulvaansa ja päsmäröintiä. Tai sitten ei xD
Omat suosikkini on Kevin, Helmeri ja Jukka. Voittajankin veikkaan löytyvän tuosta kolmikosta, siihen lisäksi vielä Krisu. Meemit siivittää Krisun voittoon!
Aloitin psykologian opinnot Tampereella Tarinan kanssa samaan aikaan. Ei olla mitään sydänystäviä, mutta hyvänpäivän tuttuja kyllä ja opintojen myötä tietysti oltu paljon tekemisissä. Hän on varsin valloittava, kaikki huomioiva ja älykäs ihminen. Nyt on kieltämättä tullut vähän erikoinen kuva hänestä ja erikoinen hän onkin, mutta ei missään nimessä pahantahtoinen tai päsmäri ainakaan oikeassa elämässä. Jännitys ja uudet tilanteetkin tietysti vaikuttaa.
Jännä nähdä mitä tästä kaudesta tulee, itse ainakin tykkään kovasti talon kierrätysteemasta, asukkaat on mukavan aikuisia (verrattuna niihin viime kausien teineihin) ja oletan, että tällä kaudella tullaan kuulemaan kiinnostavia keskusteluja. Viihdettä syntynee siis muustakin kuin siitä, että annetaan porukalle rajattomasti viinaa ja katsotaan mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi lukea uutisia BB-talosta? Esim miten meni eka ilta/yö ym?
Seuraan...
Hanki 24 kautta seiska. Mulka skulas muuten hyvin mutta ääni huono. Meni aikaa ennenku sain korjattua.
Ei kiinnosta kuitenkaan niin paljoa...
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on oikein perusjuntti.
ei todellakaan. Lennonjohtaja ja opiskelee oikeustiedettä. Kumpaankin vaikeeta päästä opiskelemaan. Mitä ne 2 muuta tutkintoa on. ???
Vierailija kirjoitti:
No joo muuten odotankin uutta bb.tä, olisin vaan halunnut sen 24/7kaapeli televisioon, niin kuin ennenkin. Ja joo, saahan sen nytkin tv.n jos on smart-tv niin saa sitä kautta katsottua ruutu+ mutta kun ei ole sitä smart-tv.tä! Ja läppärin voi tietenkin liittää töllöön, tuntuu vaan jotenkin ärsyttävältä kun kyllähän sitä läppäriä tarvii muuhunkin kuin vain bb.n tuijotukseen.
Ja ainakin ennen joka kaudella ne jotka ovat katsoneet netin kautta 24/7, ovat valittaneet että lähetys pätkii vähän väliä. Että en sitten tiedä mitä tekis, katsoako vai ei...
Mulla on smart tv mutta sen verran dille oon että täytyy poika pyytää että saan näkymään. 24/7 tilaaminen onnistui 😂
Vierailija kirjoitti:
Vähän pisti silmään tämä yksi joka heti ensimmäisessä esittelyssä kehuskeli Mensa-jäsenyydellään mutta samalla alkoi haukkumaan muisa Mensan jäseniä. Useimmat Mensan jäsenet ei tee numeroa asiasta mutta tämä yksi tekee heti julkisuudessa suuren numeron siitä, eli kukahan se tässä on elitistinen ja yrittää nostaa itseään muiden yläpuolelle?
Ja vielä nuo väitteet ettei ÄO olisi oikea mitta, tämä ei ole Mensan keksimä juttu vaan ÄO on ihan todellinen arvo jota voi mitata eikä se juurikaan muutu elämän aikana. Esim Einsteinilla korkea ÄO, joten kummallista verrata johkin "yli 175cm kerhoon". Jotkut vaan osaa hyödyntää älykkyyttään kuten Einstein, toiset tuhlaavat lahjansa johkin niinkin turhaan kuin BB taloon menemisessä.
No, tuskin olisi BB-taloon päässyt ellei olisi nostanut tuota esiin. En ole aiemmin tätä BB:tä katsonut, mutta eikö formaatin idea ole nimenomaan laittaa erilaisia ihmisiä saman katon alle, ja tämä mensalainen on hakuvaiheessa päättänyt vedota mensalaisuuteensa, muut on sitten vedonneet johonkin muuhun joka on nostanut heidät esiin muiden joukosta, ihan konkreettisesti.
Bb-Esa oli myös Mensan jäsen ja vaikutti paljon fiksummalta käytökseltään kuin tuo tämän kauden mensailija.
Tarina nimisiä naisia on rekisteröity 1900-luvun alun jälkeen 88. Yhden kerran aiemmin olen törmännyt tämännimiseen henkilöön.
https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1
Miksi tuon Tarinan piti höpöttää ääneen nuo nimenmuistamisleikit? Milla... Milla... Voitko sä olla Milla Magia niin muistan sun nimen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin asui lapsena naapurissa :D
Mikä esti häntä asumasta omassa kodissaan?
Astetta parempaa huumoria... :D
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko jollain ruutu?
Mulla ei ainakaan :(
toimii mutta eilen äänen kanssa ongelmia mutta sain sen äänenkin toimimaan .
Eikö joku ollut yleislääkäri?
Nuo Nelosen BB-sivut vaikuttaa huonoilta. Eihän sinne ole päivitetty mitään uutisia eilisillalta, yöltä eikä aamulta. Edelleen vain pelkät asukkaiden esittelytekstit ensimmäisinä. Miksei sinne palkata ihmisiä kirjoittamaan uutisia talon tapahtumista?
Mulla ei oo ruutuplussaa, mut laittoivat sen näkymään kaikille, niin se toimi hyvin kyllä sitten.
Ja ääni vähän liiankin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo ruutuplussaa, mut laittoivat sen näkymään kaikille, niin se toimi hyvin kyllä sitten.
Ja ääni vähän liiankin hyvin.
Ketkä laittoi näkymään sen kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi lukea uutisia BB-talosta? Esim miten meni eka ilta/yö ym?
Samaa oon miettiny
Mietin itse tuota valtavaa punaista seinää tuolla joka itseäni ahdistaisi suuresti jos olisin talossa asukkaana. Mutta juuri tuosta syystä koen että se sopii sisustukseen loistavasti.