BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Anu itki ikävää ilm lapsiinsa. Anu häätöön lapset kaipaa äitiä.
Lapset ei varmasti kaipaa äitiään, siellä on isä ja isovanhemmat paikalla.
Ihan kokemuksesta voin kertoa, että äidillä se aina kovempi ikävä on.
Vierailija kirjoitti:
Krisuhan on aiemmin kertonut äänestäneensä useita eri puolueita, listalla taisi olla myös PS.
Mielestäni kuulostaa ihan krisumaiselta, pystyy katsomaan asioita muustakin kuin omasta vinkkelistään - ei sano Eevikselle, että pitäisi äänestää kuten hän, vaan että kannattaa äänestää, jos haluaa että Eevikselle tärkeillä asioilla on päättävissä elimissä puolustaja siinä missä niillä, joita hän ei kannata.
Juu, Krisu vaikuttaa sellaiselta henkilöltä, joka avoimin mielin etsii mielestään parhaimman vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten noi ehtii sinne risteilylle? Eikai noi oo mitää lauklujakaan pakanneet?
Viikkari taitaa lähtee (ruotsin risteily) noin klo 17 jälkeen. BB:n asukkaat saavat vain kävellä jostain autokannen kautta sovitusti omaan hyttiinsä tod. näköisesti jos nyt laivaan menisivät. Kalasatamasta ei kauaan aja viikkarin satamaankaan.
Helmeri alkoi mollimaan kun tuli äitiä ikävä, äiskän synttäripäivä.
Jos ei tule immuniteetteja vrt. Ville viime viikolla, niin ensi viikonloppuna äänestyksessä lähes varmasti Ville ja Eevis.
Helmeri itkee äidin syntymäpäivää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis on ikiopiskelija, koska normaali palkkatyö olisi liian uuvuttavaa.
Voi olla hyvinkin totta.
Opiskelujen ohella töissä.
Helmerille tuli itku :( Äidin synttäripäivä
Helmeri itkee ja kertoo siitä kun sai kuulla äitinsä menehtyneen.
Krisu halaa itkevää helmeriä <3
Helmeri totesi juuri että voi olla että kahvia joutuu alkaa juomaan ensi viikolla tuolla...kova on luottamus itsellään että ei tipu???
En ihmettele, että Suomessa on niin paljon koulu- ja työpaikkakiusaamista. Olen järkyttynyt siitä, miten ilkeästi ja julmalla tavalla nämä ulkopuoliset minulle (onneksi) tuntemattomat ihmiset siellä ohjelmassa "analysoivat" BB osallistujia. Oksettavaa toimintaa. Olen siis katsonut vain toka jakson, jossa sohvilla istuvat kolmestaan joku urpomainen jätkä, bb vanha voittaja ja muija, jolla on huono meikki. Eli kiusaaminen on viihdettä. Ok. Selvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pese käsiä kun alkavat ruokailemaan. Pesevätkö kun alkavat tekeen ruokaa?
Olikohan se Mira, kuka äsken sanoi ennen leipomisen aloittamista, että " Pesin käteni".
Hieman ällötti ne Miran kynnet krumeluureineen siellä taikinassa.
Olisi kiva, kun BB tarjoaisi elintarvikeiden käsittelyyn kelpoiset kertakäyttöhansikkaat asukkaille.
Itse käytän aina perunoita kuoriessa ja silloin jos on haavoja käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä risteily tiedossa tosiaankin, jos reissussa ovat Ville, Eevis ja Tarina.
Todella mielenkiintoinen. Hyviä keskusteluja tiedossa.
Olisi kiva, jos ihmiset tässä ketjussa selostaessaan talon tapahtumia kertoisivat, miten ne tilanteet oikeasti menivät. Eivätkä yrittäisi vaikuttaa muiden mielikuviin vääristelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira "tuohtui" Kevinille " Aiot muka tulla Suomen kansalaiseksi, mutta et ole valmis armeijaan!"
Nousi oikein seisomaan tuota sanoessaan. Kevin kertoi kyllä lukeneensa Tuntemattoman sotilaan innolla, mutta ei haluaisi sotaan, paitsi jos voisi olla lääkitsemässä.
Mutta siis ei Mira nyt tuota mitenkään oikeasti vihaisesti sanonut.
Minä en nähnyt tuota kohtausta, ja olisin aiemman kommentin perusteella saanut sen käsityksen, että Mira olisi tosissaan osoittanut ikävää asennetta Keviniä ja muita muualta Suomeen tulleita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eevistä kuulemma kihelmöi alapäästä
noni, puhkeaako herpes?
Kristian on kyllä hieno mies.. Huumoria piisaa ja empatiaa.. Entistä enemmän tykkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pese käsiä kun alkavat ruokailemaan. Pesevätkö kun alkavat tekeen ruokaa?
Olikohan se Mira, kuka äsken sanoi ennen leipomisen aloittamista, että " Pesin käteni".
Hieman ällötti ne Miran kynnet krumeluureineen siellä taikinassa.
Olisi kiva, kun BB tarjoaisi elintarvikeiden käsittelyyn kelpoiset kertakäyttöhansikkaat asukkaille.
Itse käytän aina perunoita kuoriessa ja silloin jos on haavoja käsissä.
Tarkennettakoon vielä, että ei "kotioloissa" ole aina tarpeen käyttää hanskoja, kun tekee ruokaa.
Mutta esim. silloin jos on pitkät kynnet ja leipoo, tai on haavoja käsissä (suojaa sekä tekijää että ruokaa) jne.
Mitäs krisu on sanonut kun tuolla ulkona ihmettelee, sanoiko anulle jotain urpo tai vastaavaa??