BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Katohan perkele, Eeva Leena heitti vaateriin
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tapittaa toisten tekemisiä. Voiko tyhmempää olla.
Menisitte töihin. Tekevälle aina töitä löytyy.
Itselläsi kuitenkin on aikaa tapittaa vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Eevis on ikiopiskelija, koska normaali palkkatyö olisi liian uuvuttavaa.
Voi olla hyvinkin totta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään voisi alkaa joku fyysinen ulkotehtävä tuolla vesisateessa, niin loppuu tuo makoilu ja mässäily.
Joo sillee että tulee oikee hiki pintaan, pääsis eeviskin suihkuun
Eevis joutuu harrastamaan talossa seksiä, koska vaakatasossa ei hirveästi muutakaan viihdykettä voi harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinasta tulee mieleen hlö joka haluaa olla esillä ja saada VÄHEMMISTÖHENKILÖN HUOMIOTA:
Siksi EPÄILEN
että Tarina mietti aiemmin alkaako MUUNSUKUPUOLISEKSI VAI MIKSIKÖ
JOTTA LISÄHUOMIO TURVATTU JA PAASAUS: valitsi sitten ’panseksuaalisuuden’
Aiemmin tyylinsä oli selvästi naisellinen ja jne
Kevinin nenä taas sellainen ettei tuollaisia yleensä Suomesta tai Virosta löydy - joten joku arabi-isä Syyriasta ei todellakaan yllätys!
Kuinkahan paljon isä vaikuttanut lopulta pojan suuntautumiseen? Onko nöyryytetty nujerrettu yms?Tarinan tyyliset vegaanihörhöt ovat huomionhakuisua jotka YLLÄTTYVÄT OIKEASTA FAKTASTA! Heillä kaikki perustuu vaan mielikuviin ja luuloihin...... ovat trendipellejä ,,
Kuinka olisi töihin meno?
Olen siellä töissä missä sinäkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Porukka äänestänyt Tarinaa vain jotta saa katsoa kuinka muut asukkaat hajoilee siihen. Viihdearvoa, jota itse en jaksaisi.
En minäkään. Voi olla, että aika pian alkaa ilmoittautua vapaaehtoisia kotiinlähtijöitä.
Ei ole tainnut Timokaan ennen leipoa sämpylöitä, kun kyseli, mitä taikinaan tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kevin vilkuilee Tarinan ruoka-annosta. Varmaan vituttaa kun itse on nälissään ja toista ei kiinnosta syöminen yhtään.
Joo, Kevin ei kehtaa ottaa ruokaa tarpeeksi ja Tarina aina haalii loput vaikka Kevin on monta kertaa puhunut jäävänsä nälkäiseksi.
Mielenkiinnolla odotan kyllä miten tuo risteily on toteutettu. Olisihan se ihan uutta jos nyt osa pääsee pois talosta risteilemään ihan oikealle laivalle ja lopuille sitten jotain ihan muuta luvassa. Nämä matkailutehtävät kun on vähän nähtyjä tai se että osa palvelee ja muutama saa syödä mitä haluaa jne
Eevistä kuulemma kihelmöi alapäästä
Vierailija kirjoitti:
Kevin vilkuilee Tarinan ruoka-annosta. Varmaan vituttaa kun itse on nälissään ja toista ei kiinnosta syöminen yhtään.
Kevin on varmaan tottunut suurperheessä nälän tunteeseen. Ei ilmeisesti ole myöskään kovin varakkaat lähtäkohdat olleet. Kaikki eivät ole mässäileviä kermapeppuja.
Vierailija kirjoitti:
Eevis joutuu harrastamaan talossa seksiä, koska vaakatasossa ei hirveästi muutakaan viihdykettä voi harrastaa.
😂 On se kone
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä samalla töissä. Rahaa tulee ja aika kuluu paremmin. Ryhdy sinäkin yrittäjäksi, niin ei tarvitse purkaa omaa pahaa oloa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Kevin ei kehtaa ottaa ruokaa tarpeeksi ja Tarina aina haalii loput vaikka Kevin on monta kertaa puhunut jäävänsä nälkäiseksi.
Sanoi vielä Tarinalle että sinne voi jättää kyllä ruokaa jos haluaa mutta ei vaan Tarina lappasi kaiken ruoan lautaselle jota ei edes tainnut syödä loppuun kun on nyt olkkarissa (?)
Emma ilmestyi eilen jodelin bigbrother-kanavalle ja kertoi että 'eevis haisee hielle jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
No äläpä muuta virka. Milloin sinä häivyt täältä tapittamasta meidän tekimisiämme?
Meneekö tämä prokkis nyt niin, että Isoveli antaa noiden nyt löhöillä vielä tänäänkin ja sitten ⚡️🔥 bum.
Ylös, ulos ja hommiin. Risteily alkakoon. On ulkona nukkuva henkilökunta ja sisällä VIP tarjoilusta nauttiva ns. parempi väki.
Oikeesti, voittaako tämän kilpailun joku pelkästään makoilemalla ? Tai saarnamalla ?
Tänään voisi alkaa joku fyysinen ulkotehtävä tuolla vesisateessa, niin loppuu tuo makoilu ja mässäily.