Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
88921/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurattuani tämän kymmenen viikkoa, katsojana loppupeleissä kuitenkin kiitän että Anu avasi sen "sanaisen arkkunsa" vasta viimeisinä päivinä.

Se tapettikin oli siedettävämpi.

Silloin kun ne meni Krisun kanssa vessaan juttelemaan en edes ymmärtänyt miksi Anu konttasi pitkin lattiaa eteenpäin kuin vauva?

Siinä vaiheessa vaihdoin kameraa kun hän sanoi että "mä niinkö arvostan älykkäitä ihmisiä mutta ku mä oon niin tunneihminen"

Olin ihan että mitä toi niinkö yrittää selittää🙄😂🙄

Vierailija
88922/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurattuani tämän kymmenen viikkoa, katsojana loppupeleissä kuitenkin kiitän että Anu avasi sen "sanaisen arkkunsa" vasta viimeisinä päivinä.

Se tapettikin oli siedettävämpi.

Silloin kun ne meni Krisun kanssa vessaan juttelemaan en edes ymmärtänyt miksi Anu konttasi pitkin lattiaa eteenpäin kuin vauva?

Siinä vaiheessa vaihdoin kameraa kun hän sanoi että "mä niinkö arvostan älykkäitä ihmisiä mutta ku mä oon niin tunneihminen"

Olin ihan että mitä toi niinkö yrittää selittää🙄😂🙄

Korjaan ei kontannut vaan veti käsillä itseään eteenpäin🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88923/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä vaivaa? Mitä väliä oliko Anua vastassa lohimies vai pomomies?

Ei vaivaa mikään😉

Pienellä paikkakunnalla tiedämme, että se on sama mies.

Vierailija
88924/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun kielellinen anti talossa: hmmm, nii, niinku niinku, joo, mul on nälkä, onks ruokaa, väsyttää, haukoitus kiekaisuja, mmmmmm, hyvä vitsi.

Vierailija
88925/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se lohisoppamies parvella ison julisteen kanssa. Toivottavasti suhde Helmeriin jatkuisi, olivat niin söpö pari. Anu pidättäytyi talossa, koska ei halunnut näyttää tunteitaan yhtä selvästi kuin Hemmi kameroiden kuvatessa. Heistä haluaisin kuulla jatkossakin eniten miksei muistakin. Kevinin olisin toivonut voittavan, koosteissa ei ilmennyt Krisun pahansuopaisuutta. Pummi tuhlaa potin kaljaan.

Ei pidättäytynyt. Ihan taisi laueta Hemmin sormilla. Ellei sitten sitäkin voihkintaa teeskennelleyt.

Milloin niillä oli tällöistä toimintaa, luulin että pusuja vain?!

Silloin kun nukkuivat siellä saunassa Levin reissulla.

Vierailija
88926/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Anun pojat jo saaneet skuutit? Vai käykö vielä niin että Hemmi peruu lupauksensa...

Vierailija
88927/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se nyt vaikea tajuta että lohisoppamies on Anun pomo. Firman sivulla sama naama kuin eilen studiossa plakaatin kanssa parvella. Ei sitten minkään näköinen ukko, tasapaksu tyyppi. Annetaan nyt rauha Anulle ja Hemmille keskusteluineen. Olisi hyvä sporttipari.

Mä ole 34v nainen ja valitsisin ehdottomasti ton pomon Hemmin sijaan ja niin tekee Anukin. Aikuinen mies joka halusi suorassa lähetyksessä reippaasti tehdä Anulle selväksi että on tämän tukena vaikka Anu pelkäsi ettei miestä katsomossa näy. Mielyttää kyllä pomon ulkoinenkin habituskin kokonaisuutena enemmän kun Hemmin.

Onneksi makuja on monia. Minä en tuota lohipomosoppaa huolisi, mutta Hemmi on kyllä tosi hyvännäköinen sporttipoika. Eilen pikkutakissa suorastaan kuuma👌

Vierailija
88928/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa Krisu on sanonut, että kaikki voittorahat menevät viinaan, tästä kun on todella moni meiskannut?

Av-mammat tuntevat ilmeisesti Kristianin paremmin kuin Kristian itse, ja täten on absoluuttinen totuus, että kaikki voittorahat menevät viinaan vaikka Kristian sanoisi mitä.

Sehän oli vaan villi veikkaus, kun suusta pääsi sata kertaa päivässä vittu ja oispa kaljaa, ja teki myös moneen otteeseen ihan itse selväksi että nauttii ryyppäämisestä.

Vierailija
88929/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa Krisu on sanonut, että kaikki voittorahat menevät viinaan, tästä kun on todella moni meiskannut?

sanoi että mummon mökkiin joka ei paljoa voi maksaa pohjoisessa ja veli  myös maksaa, Hurstin hyväntekeväisyyteen tonnilla joulukinkkuja, luottokortti maksu 1000 euroa . Ei tuo summa paljon oo 30 000 miinus verot. Eikö ne oo lähdössä Aasiaan ja oli sitä varten 2000 euroa. Nyt kun voitti niin voi saada jotain hommia. Tiedä häntä. Olisin halunnut Kevinin voittavan. -

Vierailija
88930/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oletettu lohisoppamies on kyllä ihan Anun näköinen.

Sivuilla muuten lukee Anun kohdalla ”asuntomyyjä”, kun joidenkin muiden ”kiinteistövälittäjä”. Nämä ilmeisesti vähän eri. Anu ei siis ole kiinteistövälittäjä kuten monessa paikassa lukee.

Vierailija
88931/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonnelaudalla oli videoklippi Ihkusta, jossa finalistit oli. Anulta kysyttiin oliko lohikeittomies vastassa ja vastaus oli että ei ollut.

Suoraan löylystä Eiranrannassa tuli suoraan Kalasatanaan bb Anu ja saattelija pomo. Eli erikseen lohisoppamies . Hemmin kanssa ei tuu mitään. Kampissa Ihkussa olleet. Karaokebaari. Siis jatkot.

Kävivät pomon kanssa Löylyssä lohisopalla ja siitähän sitten pomo sai nimen lohisoppamies 😊

Onkohan sama kuin Löylykauhamies :)? hauska läppä!

Eiranrannan löylyistä suoraan Kalasatamaan. . Oisko syöneet lohisoppaa. Säätö erikseeen.

Hernesaaresta, huomaa miten ajattelet

mitäkö ajattelen kun en itsekään tiedä. En käytä sanaa Hernesaari vaan Eiranranta kuuluisampi ja tuntuu varakkaalta. Joku sanoo että lohisoppa mies sama ku pomo j. Tiedä näistä sopista. 

Vierailija
88932/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuret verot voittosummasta lähtee?

Puolet lähtee. Eihän tuo ole summa eikä mikään. Toki Krisulle varmaan iso summa, kun elää kädestä suuhun, eikä suurempia tavoitteita elämässä kuin että on viinaa. Vähän oli kärsineen näköisiä kaveritkin, jossain kun oli lähikuva.

Vaikka sua nyt selvästi harmittaa, niin asiatonta vetää Krisun kavereita haukkuihin mukaan.

No itse ihan vapaaehtoisesti tulevat telkkariin.

Eli susta haukkuminen on ok? No se kertoo aika paljon sinusta.

Krisu-faneilla ei ole oikeutta tuomitaan yhtään mitään haukkumista.

Vierailija
88933/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat tuntevat ilmeisesti Kristianin paremmin kuin Kristian itse, ja täten on absoluuttinen totuus, että kaikki voittorahat menevät viinaan vaikka Kristian sanoisi mitä.

Aika monella varmaan kokemusta alkoholisteista ja heidän loputtomista lupauksistaan.

Vierailija
88934/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän kauhuskenaario: Asukkaita alkaa putoilemaan illalla. Ekana lähtee Kimmo. Tokana Helmeri. Kolmantena.... Kevin! Neljäntenä... Krisu! Ja voittajaksi julistetaan.... viime minuuteilla nyt Krisun - kuten aiemmin Villen - ohi kiilannut.... ANU!!!! :D

Mun kauhuskenaario on: Anu poistuu ennen Helmeriä ja Elina osottaa lohisoppaa katsomossa. Anu liikuttuu ja lohisoppa lähettää lentopusun. Haastattelussa Anu mitätöi täysin hänen ja Hemmin suhteen ja kieltää jyrkästi että sillä olisi tulevaisuutta. Hän haluaa vaan kotiin lasten luo elämään omaa elämää. Elina kysyy näkeekö Anu tulevaisuutta lohisopan kanssa mihin Anu toteaa " Toivottavasti. Nyt on ainekin ihan paras fiilis nähdä mies yleisössä!!". Lohisoppa näyttää katsomossa peukkua.

Helmeri tulee ulos talosta ja selittää niinku, niinku hänen tulevasta isäpuolen roolistaan Anun pojille. Heidän treffeistä piffi ravintelissa, nintendon peluusta ja kuinka he potkulautailevat auringonlaskuun.

Yleisön ilmeet😨😱😵😓🙈🙉🙊

Krisu poistuu tämän jälkeen 30 000 -verot rikkaampana😠

Ei vissiin ihan näin pahasti mennyt? Hemmin haastattelua en pystynyt myötähäpeän takia kattomaan, oliko niin nolo kun luulen? Ai kauhea mitä siitä tulee kun ne menee huomenna kahdestaa Niko Saarisen piinapenkkiin:/ Anun pomo piti kyllä katsomossa sellasen möykän itsestään että olen taipuvainen uskomaan että hän on lohisoppa vaikka Anu muuta väittää. Hemminkään tuskin tietää totuutta.

Ei ollut lainkaan nolo. Siitä oikein uhkui iloisuus ja positiivisuus ja se miten iloinen hän oli kun näki omansa katsomossa. Hauska katsoa mitä ne siellä Saarisen piinapenkissä kertovat. Niille pitäisi antaa nyt viikon rauha soitella ja sopia. Päät ei ole varmaan aivan selvät vielä kummallakaan tuon härdellin jälkeen. Anun toki olisi hyvä nyt kohta huomata millainen kultapala on tarjolla.. Sillä kultapalalla on varmaan tämän jälkeen varmaan muutakin vientiä jos ei prinsessalle kelpaa..

Kyllä mä Anuna nyt panostaisin täysillä siihen pomoon ja jättäisin Helmerin opettelemaan nuorempien tyttöjen kanssa.

Anulla on nyt niin hyvät senssit että vaihtaisin jo lohisopan naudan sisäfileeseen 

Vierailija
88935/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vaan villi veikkaus, kun suusta pääsi sata kertaa päivässä vittu ja oispa kaljaa, ja teki myös moneen otteeseen ihan itse selväksi että nauttii ryyppäämisestä.

Ja talossa tuhlasi omat ja kavereidenkin rahnat alkoholijuomiin ja krapulapäikkäreihin.

Hyvä että lähtee sinne thaimaahan muiden vaivoiksi, monenkohan kuukauden ryyppyputki mahtaa nyt tulla?

Vierailija
88936/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta saisi Keviniin yhteyden?

Vierailija
88937/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea voitti. Täällä on usein puhuttu, että toivottavasti mikään seinäruusu ei voita niin nyt ei käynyt niin.

Kevin vielä vähemmän seinäruusu. 

Vierailija
88938/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIeltä ne kaikki seläntakana paskanpuhujat tulee siipeilemään kun 30k shekki lyödään pöytään.

Ei mikään iso raha. Verot pois ja kummallakin luottokortti velkaa.

Mummonmökin ostaa vissiin leikkimökin.

Ei niin, minä tienaan tuon verran nettona käteen 6 kuukaudessa.

Vierailija
88939/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu on näyttänyt olevansa äärettömän perso kaljalle ja muillekin alkomaholijuomille! Kuului villi sotahuuto, kun tölkkejä oli näkyvissä.

On melko loogista olettaa rahaa menevän myös näihin! Tuskin kaverit tätä harrastusta rahoittaa?

Vierailija
88940/90773 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko Krisu Kalliossa? Siellä asuu paljon sellaisia joille todella maistuu...

koditon kertoi talossa olevan. Lähtevät kai taimaaseen mitä lie jos tuo voitto muuttaa suunnitelmat. 

Ketju on lukittu.