BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pitääkö mun nyt oikeesti maksaa ruutu+:sta että näen tän finaalilähetyksen? Toisaalta, jos en maksa, niin voisin laittaa senkin rahan Kevinin äänestämiseen.
Taidan maksaa ruutu+, eiköhän tässä pääasiana ole kuitenkin viihde, ja tässä on nyt viihdyttävää se, että saa live-lähetyksen kautta jännittää lopputulosta :)
Kuka täällä jaksaa jauhaa Anun hiuksista koko ajan. Nehän on ihan ok.
Ihanaa, tänään on se päivä kun kaikki Kevinin kokemat kärsimykset palkitaan! Jeeeeeee!
Vierailija kirjoitti:
No eikä oo. Katsoppa vähän tarkemmin.
Toivottavasti löytyy järkeviä ihmisiä äänestämään joku muu voittoon kuin Kristian.
Ikävää, että BB ei ole päälähetyksissä näyttänyt Krisun ilkeilyjä. Jotka eivät 24/7 seuraa, eivät tunnu tajuavan, millainen Krisu oikeasti on. Olisi ikävää, että voittoon äänestettäisiin ilkeä, toisia kiusaava ja kännissä aivan sietämätön persoona.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, pitääkö mun nyt oikeesti maksaa ruutu+:sta että näen tän finaalilähetyksen? Toisaalta, jos en maksa, niin voisin laittaa senkin rahan Kevinin äänestämiseen.
Usein ruutu+ tilauksessa on pari ekaa viikkoa tai kuukausi ilmaista. Näkyy siellä paljon muutakin, en ole ottanut bb:n takia, mutta näkyi sekin samalla. Vuoden verran minulla on ollut ruutu+
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut ovat olleet innoissaan lähdössä tänään paitsi anu. Näyttää vähän apealta enkä ole ainakaan kuullut että olisi intoillut mitään. Ehkä on maininnut "jee tänään näkee lapset" yhtä robottimaisella tyylillä kun aina ennenkin.
Joutuu kotiin.
onko kimmol kalja tai joku muu alkoholipitonen sihijuoma kädes?
Mitähän Anu meinaa. Katsooko, onko lohikeittomies/pomo/säätö/mikälie vastassa, ja jos ei ole, menee Hemmin syliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hemmille annettu aika kovaa Kevin sanoi äsken Hemmistä:
-Rikas mutta seniili, että muistat tään sitten (sanoo Anulle Hemmistä noin)
Kyllähän Hemmikin noille jutuille nauraa. Äsken Kevin korjasi Hemmin asua ja aikaisemmin sanoi, että Hemmi on hänelle tärkeä ystävä, mihin Hemmi vastasi, että niin sinäkin mulle.
Aiemmin jo sanoneet että tapaavat. Suht lähellä asuvat.
Krisulle nyt kunnon kenopääkänni olisi hauskaa katseltavaa : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K e v i n voittoon
Eiköhän me Keviniä voittoon äänestävät aloiteta äänestys pikapuoliin!
Meitä on täällä palstalla monta, jotka olemme oikoneet vääristeleviä ja ala-arvoisia kommentteja ja myös ilmoittaneet pahimpia niistä asiattomiksi.
Olen 62-vuotias nainen. Kevin on mieheni ja minun ehdoton voittajasuosikki.
Täällä 52v.nainen ja en näe yhtäkään syytä äänestää Keviniä. Se,miten juonitteli alusta alkaen Villeä vastaan ei pienin syy. Kaikkien pitää suvaita hänen agendansa,mutta hänen ei tarvitse suvaita muita toisinajattelijoita.
Te, jotka haluatte Kevinin voittavan, äänestäkää oikeasti sitä sitten myös!
Kevin voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Mitkä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ruutu+ tilauksessa on pari ekaa viikkoa tai kuukausi ilmaista. Näkyy siellä paljon muutakin, en ole ottanut bb:n takia, mutta näkyi sekin samalla. Vuoden verran minulla on ollut ruutu+
Ei ole mulla, käytin sen ilmaisen kuukauden jo bb-kauden alussa, peruin vain tilauksen, kun Tarina lähti.
Meinasko anu pitää tota donitsia kädessä koko illan vai sitooko piiskansa
Krisu se äkäinenn vittuilija on. Ei Kevin.
Kiitos Kimmo! Oli ilo seurata sinua talossa. Teot vaikutuksen äärimmäisen rauhallisella luonteeltasi tilanteessa kuin tilanteessa, otit aina kaikki huomioon ja kun esim välitit Villelle vaimon terveiset olit valmis ottamaan päiväkirjahuoneessa selville miten vaimon sanat olivat menneet kun jäivät Villeä harmittamaan. Tsemppasi lempeästi kaikki tekemään ennätykset gramon radalla jonka seurauksena kaikki saivat kirjeet rakkailtaan. Olit aktiivinen yhteisissä tekemisissä, useaan otteeseen hääräsi keittiössä. Sydämestä kumpuava naurusi, naseva huumorintajusi ja ystävällisyytensä kaikkia kohtaan. Sinussa on monta upeaa piirrettä. Mikäli äänestän tänään, menee ääneni ehdottomasti sinulle. Kiitos ja kaikkea hyv tulevaisuuteen! :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, tänään on se päivä kun kaikki Kevinin kokemat kärsimykset palkitaan! Jeeeeeee!
Vaikuttaapa todella kärsineeltä, sniif.
Tavallinen nuori vonkuja, joka hakee huomiota.
Sitähän tässä on ihmetelty.