Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
87741/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaa jäi paljon pöydälle...

En ole huomannut että ne olis syönyt sitä isoa isän päiväkakkua ollenkaan..Ei nuo hirveitä herrkuperseitä ole?.

Eikö ne jotain kakkua äsken syöneet?

Vierailija
87742/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan keviniä käytetty seksuaalisesti hyväksi, on niin vihainen kokoajan.

Itseni jouccoraiscattiin teininä, olen siitä asti kylpenyt vihassa ja sairastanut koko elämäni mt-ongelmia. Näen kevinissä samaa patoutunutta vihaa.

Tosin itse en esitä mitään roolia, tolla on vielä sekin painolastina, että elää kuplassa.

Eikö oo koulukiusattu,?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87743/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihailla tuota Helmeriä. On se oikea luonnonlapsi. Jaksaa vielä nostaa Anun masiksesta ja stempata.

Onko stemppaus sitä kun menee toisen päälle makaamaan niin että henki salpaantuu ja ahdistaa (näin sivusta katsoen)

Mun eksä stemppas jatkuvasti :/ kuulema ihan yleistä toi stemppaus varsinki tilanteissa missä nostetaan toinen henkilö masiksesta.

Vierailija
87744/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi taitaa tuon taidon, ettei tarvii siivota.

Vierailija
87745/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo sanoo, niinniin, aivan....

Häntä ei kiinnosta, miksi hän on tuolla talossa alunperinkään.

Jollain tavalla kieron oloinen...epävarma itsestäään, kenties

Vierailija
87746/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kytätään kaksineljäseitsemän. Nyt kytätään, mutta mitäs tän illan jälkeen?

Mä ainakin katon huvikseni sitten niitä alkuaikojen jaksoja, esittelyvideoita jne.

Vierailija
87747/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihailla tuota Helmeriä. On se oikea luonnonlapsi. Jaksaa vielä nostaa Anun masiksesta ja stempata.

Onko stemppaus sitä kun menee toisen päälle makaamaan niin että henki salpaantuu ja ahdistaa (näin sivusta katsoen)

Mun eksä stemppas jatkuvasti :/ kuulema ihan yleistä toi stemppaus varsinki tilanteissa missä nostetaan toinen henkilö masiksesta.

En oo kuullutkaan. Ei oo masennusta olkut mutta en haluis päälle puolituttua. Koira voi auttaa nk terapiakoira.

Vierailija
87748/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin pikkujoulu iltana kukaan ei lohduttanut häntä. Toisin kuin muut asukit toisiaan kun synkkyys mielen valtaa. Kevin kävi läpi surullisia asioita elämässään. Ainakin koin niin häntä katsoessaan. Tuli jotenkin surullinen olo häntä katsoessaan. Hänessä on tuo iloa tuottava helmeilevän nauravainen puoli mutta kääntöpuolena surullinen Kevin. Soisin hänelle hyvän elämän.

Vierailija
87749/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin katon huvikseni sitten niitä alkuaikojen jaksoja, esittelyvideoita jne.

Koosteita jäänyt katsomatta. 24/7

Vierailija
87750/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miksi Kevinin piti taas laittaa toi hirveä pellemeikki ja typerä mekko. Hiuksetkin ovat tyhmästi. Hän on niin tosi hyvännäköinen ilman riemunkirjavaa meikkiä, hiukset yksinkertaisemmin.

Mä rakastan Keviniä ja tykkään siitä kun uskaltaa ilmaista itseään mut oon samaa mieltä. Sillä oli ihana meikki sillon ku oli se roomalais-päivätehtävä!!!! Sopi hullun hyvin teemaan ja ihan sattumalta.

Vierailija
87751/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä katsoo tuota touhua Anu laittoi pyykkitelineen kasaan joku rätti siinä oli tippui lattialle ja sinne jäi..kertoo vaan noiden tyylistä että aina jätettiin lattialle lojumaan melkein kaikki😳

Kevin otti tänään naulakosta essun ja se oli rikki. Heitti keskelle lattiaa ja siellä on edelleen. Mitä?

Helmeri heitti tyhjän tölkin saunaan, kun lähtivät sieltä vähän aika sitten. Taukki pikkupoika.

Vierailija
87752/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-asukkailla pitäisi olla youtube tai twitch tili että voisi seurata heidän elämäänsä bb:n jälkeen.

Just olin kirjoittamassa että pitäis kyllä vielä saada nähdä noiden elämää pari viikkoa ulkomaailmassa jokaiselle oma tili mistä voi ostaa ruutuaikaa😂😂😂

Eihän tästä selvii mitenkään😁

Ville teki tänään 1,5h liven Youtubeen. Menkää katsomaan sitä, nyt on tullut useampi video häneltä.

Vierailija
87753/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri pyörii tuossa tiellä kun muut siivoo. Anukin yrittää "hapsutukka" putkella.

Vierailija
87754/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon kun nuo on tykännyt nähdä pätkiä talosta niin ei edes tuotanto Jaksanut

niistä tehdä kunnon koostetta, ei maksa mutta ehkä maksaa palkata joku joka sen olisi osannut, siksi tuolla ei mitään tapahdu kun kädettömät ollu asialla!!

Vierailija
87755/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muunsukupuolisuus tai hmous ei saa määrittää ihmistä. Se ei ole persoona eikä vamma, joten ei mitään erityiskohtelua.

Vierailija
87756/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pitää munkin ettei tuu vieroitusoireet pahat. Pikkuhiljaa sitten irrottautua.

Vierailija
87757/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on outo ja nauraa toisille ilkeästi, jos on jotain kämmiä

Kimmolla hyvä nauru ja muutenkin miellyttävän oloinen.

Vierailija
87758/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta Keviniä pitää paapoa koska muunsukupuolisuus on verrattavissa vähän vammaisuuteen. Mutta minä nyt oonkin vähän tämmöinen toisista huolta kantava av-mamma, röh höh höh.

Mun mielestä on kaikkein ala-arvoisinta heittää läppää kehitysvammaisten kustannuksella. Se ei oo ikinä ok.

Vierailija
87759/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin näytti kyllä nyrpeää naamaa kaikkien asukkaiden illallispöydässä. Paitsi omana iltanaan. Muuten söi ruokia pitkin hampain ja ilmeili omituisesti. Onko hänellä jotain mt-ongelmia?

Vierailija
87760/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on outo ja nauraa toisille ilkeästi, jos on jotain kämmiä

Kimmolla hyvä nauru ja muutenkin miellyttävän oloinen.

Mä oon tykännyt alusta asti. Toivoisin hänelle voittoa mut tiedän ettei hän sitä tarvitse, joten Kevin voittoon! :)

Ketju on lukittu.