Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
87721/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslisäkkeet,niinku sitku, hmmm, änkytystä ei mitään järkevää lausetta. Hemmissä kiinni kuin takiainen, kusettanut Hemmiä. Ja läyrynnyt tupakkipaikalla. Ei kiitos Anulle voittoa.

Hanki oma elämä!

Vierailija
87722/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu saatana, pillu paska tortilla. Ei saatana. Vittu ku ammun teidät, sossu ongelmalapsi. Antakaa mulleviinaa saatana!! Muistakaa nämä.

Älä unohda KALJAAAAAAAA VITTU NYT SITÄ KALJAAAA VITTU

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87723/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon olisi pitänyt alkaa peukaloimaan äänestystuloksia jo alkukaudesta. Tarinan, Eeviksen ja Emman olisi ehdottamasti pitänyt jäädä taloon aiheuttamaan kahtiajakoa ja mielipiteitä. Nyt vasta aloittaneet Jukan lähdön jälkeen. Anu pysyy pelissä ihan vain tuotannon takia...

Eikös heti ekalla viikolla ollutkin jokin epäselvyys Emman äänissä, lehdissä ihmeteltiin oliko tulos tekaistu?

Ja koko ajan on näytetty klipeissä mitä sattuu. Sunnuntaisin näytetään häätöäänestyksessä olevista jokin klippi ja kas, äänestystilanne keikahti päälaelleen

Vierailija
87724/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on outo ja nauraa toisille ilkeästi, jos on jotain kämmiä

Vierailija
87725/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä katsoo tuota touhua Anu laittoi pyykkitelineen kasaan joku rätti siinä oli tippui lattialle ja sinne jäi..kertoo vaan noiden tyylistä että aina jätettiin lattialle lojumaan melkein kaikki😳

Kevin otti tänään naulakosta essun ja se oli rikki. Heitti keskelle lattiaa ja siellä on edelleen. Mitä?

Vierailija
87726/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 e saavat raittiit itelleen en kestä, ihan epäreilua. Mä sain vain muumilimpsaa viikoksi. En voittanu kisoja, mutta yhden pisteen sain. Miks muut saa aina enemmän, ei mahdu mun oikeudentajuuni🤔

Vierailija
87727/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta seuraan ohjelmaa ja ihmisiä ruudun molemmilla puolin. Anun puolustukseksi sanon, että hän varmaan joutuu kantamaan korvien välissä melkoista taakkaa kun ajatukset väistämättä ovat myös lapsissa. Kun on oma lapsi jossain, on sitten minkä ikäinen tahansa, se säätelee melkoisesti käyttäytymistä ja tuo ihan oman ulottuvuuden siihen.

Itse uskon Krisun voittoon ihan sen takia, että hän liikuttaa, suuntaan ja toiseen, tunteita. Hänen hyvät ja huonot puolet myös tunnemme, ts. tiedämme mitä pakettiin sisältyy.

Vierailija
87728/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sano tuolla kerran että haluu: vapaus, kalijaa, v......ttua, kebabia

Vierailija
87729/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin luulee itsestään aivan liikoja, jos ois nainen ja noin leuhka, ois jo haukuttu pystyy. Mutta kun on mies, joka leikkii "muusukupuolista", on hän niin persoonallinen.

Aluksi sanoi senkin, ettei ole missään tekemisissä perheensä kanssa, mutta loppua kohti puhunut kokoajan että hänen äitinsä niiiiiin ostaisi krisun auton yms, täytyyhän sen olla läheinen äitinsä kanssa kun noin siitä puhuu.

Ja ystäviäkään hänellä ei alussa muka ollut yhtään omien sanojensa mukaan, nyt jauhaa miten rakkaita ystäviä hänellä on ja kuinka niitä ikävöi.

VMP. 

Sinulla on vikaa luetun- tai kuullunymmärtämisessä, luultavasti molemmissa! Pian saat rauhan sielullesi, kun tämä kohta loppuu.

Kunnioitan ja arvostan Keviniä tuhat kertaa enemmän kuin tuollaista sinun kaltaistasi valehtelijaa ja vääristelijää.

Toivottavasti oma olosi paranee.

Et selvästikään ole kuunnellut ja katsellut kevinin käytöstä, minä olen.

Nytkin äsken kun tuli pk-huoneesta silmät itkuisina vihaisen näköisenä, ensimmäiseksi osotti anua ja helmeriä inho kasvoillaan ja sanoi "suoriutujat", sitten osotti kimmoa ja krisua ja sanoi halveksien "ei-suoriutujat".

Mikä tota vaivaa, kerrotko? Minä näen inhoa ja vihaa muita kohtaan.

Vierailija
87730/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihville,mä niin ootan pihviä. Tuuthan sä perjantaina. Mennään pihville. Nukuttas vierekkäin. Tutustuttais. Kyllä mä lapsista pidän mutta omia en haluu vielä.

Vierailija
87731/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon olisi pitänyt alkaa peukaloimaan äänestystuloksia jo alkukaudesta. Tarinan, Eeviksen ja Emman olisi ehdottamasti pitänyt jäädä taloon aiheuttamaan kahtiajakoa ja mielipiteitä. Nyt vasta aloittaneet Jukan lähdön jälkeen. Anu pysyy pelissä ihan vain tuotannon takia...

Eikös heti ekalla viikolla ollutkin jokin epäselvyys Emman äänissä, lehdissä ihmeteltiin oliko tulos tekaistu?

Ja koko ajan on näytetty klipeissä mitä sattuu. Sunnuntaisin näytetään häätöäänestyksessä olevista jokin klippi ja kas, äänestystilanne keikahti päälaelleen

Mitä?? En oo kuulutkaan! Kyllä vituttas jos olisin Emma!!! Mietin jo sillon et miks ihmiset haluu sen ihmisen pois kellä on jyrkimmät mielipiteet ja inhoaa tyhmiä?? Noihan tietää ihan hullun hyvää viihdettä ja draamaa!!!!!! Helvetti mikä potentiaali sillä olis ollut!!! Ja ei en ole Emma enkä hänen tyttö/poikaystävä en tiedä kumman omistaa, enkä yksikään hänen kissoista. Olen oikeasti tätä mieltä :D

Vierailija
87732/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihailla tuota Helmeriä. On se oikea luonnonlapsi. Jaksaa vielä nostaa Anun masiksesta ja stempata.

Onko stemppaus sitä kun menee toisen päälle makaamaan niin että henki salpaantuu ja ahdistaa (näin sivusta katsoen)

Vierailija
87733/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan paviaanien kuningas ottaa mukaan *askalle haisevan valtaistuimensa?

Vierailija
87734/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal Snowlle tiedoksi: Homous, drag-artistius ja BB:n seuraaminen joka kausi eivät todellakaan pätevöitä tuottamaan ja ohjaamaan tätä ohjelmaa kuten luulet. Anna ohjelmanteko jollukulle muulle ensi vuonna.

Vierailija
87735/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi Kevinin piti taas laittaa toi hirveä pellemeikki ja typerä mekko. Hiuksetkin ovat tyhmästi. Hän on niin tosi hyvännäköinen ilman riemunkirjavaa meikkiä, hiukset yksinkertaisemmin.

Vierailija
87736/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa jäi paljon pöydälle...

En ole huomannut että ne olis syönyt sitä isoa isän päiväkakkua ollenkaan..Ei nuo hirveitä herrkuperseitä ole?.

Vierailija
87737/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu saatana, pillu paska tortilla. Ei saatana. Vittu ku ammun teidät, sossu ongelmalapsi. Antakaa mulleviinaa saatana!! Muistakaa nämä.

Voiku Kevin voittais.

Vierailija
87738/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan keviniä käytetty seksuaalisesti hyväksi, on niin vihainen kokoajan.

Itseni jouccoraiscattiin teininä, olen siitä asti kylpenyt vihassa ja sairastanut koko elämäni mt-ongelmia. Näen kevinissä samaa patoutunutta vihaa.

Tosin itse en esitä mitään roolia, tolla on vielä sekin painolastina, että elää kuplassa.

Vierailija
87739/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo on outo ja nauraa toisille ilkeästi, jos on jotain kämmiä

Kimmo nauraa ”ilkeästi” myös omille vitseilleen. Hänellä on tosi ilkeän kuuloinen nauru mutta ei se tee Kimmosta ilkeää 😂

Vierailija
87740/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kytätään kaksineljäseitsemän. Nyt kytätään, mutta mitäs tän illan jälkeen?

Ketju on lukittu.