Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
87461/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.

Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.

Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?

En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.

Noita se Anukin nyt ilmeisesti miettii. Ja mä en ymmärrä miten tuossa tilanteessa ajattelee noin.

Sinua ei yhtään jännittäis marssia ulos talosta suoraan lähetykseen koko kansan eteen. Yhtään et tiedä mitä kysytään tai sinusta on kirjoteltu tai kuka on vastassa ja mitkä on läheisten mietteet ym. Melkonen viilipytty olet!

Ja sinua jännittäisi niin kovaa, että et tuntisi mitään lapsia kohtaan? Melkoisen kylmä olisit lapsiasi kohtaan! Näin sitä suoristellaan mutkia oman mielen mukaan, koska eihän muuta ole kuin joko tai. :D  

Vierailija
87462/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB taas kiusaa reippaita pallopelaajia, Hemmiä ja Kimmoa, antamalla luvan milloin pelataan. Mutta Krissus saa nukkua... epäreilu bb loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87463/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas pska biisi toi joku congratulations vai mikä lie kun joutuvat sen tahdissa tekotanssahdella. Olis vaikka Klamydian "Mä Lähden Himaan" tai J. Karjalaisen "Mä Meen".

Vierailija
87464/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja epäreilu bb-kausi oli. Kunhan vaan diktaattori krisulla kaikki hyvin.

Spurkukaverit kuppaa reppanalta tuon voittorahan.

Vierailija
87465/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi myötäilee kaikkia koko ajan, toistelee erityisesti Krisun juttuja ym. Miten voi alkaa myös ihan puhetyyli käydä korvaan.

Vierailija
87466/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkee oli tuo rahna homma!!!

Mitä oon missannut??

Vierailija
87467/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohisoppamies kehoittaa Facebookissa kamujaan äänestämään työntekijäänsä Anua. Hauskan kuvankin liittänyt päivitykseen. Turhaan Anu stressaa, välit on kunnossa.

Miksei olisi?

Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset ettei tää duunin pomo ole tämä

jota Anu tapaillut ulkomaailmassa ja jonka pitäisi tulla tänään tuonne ja tuskin tulee!

Tuo pomo ny vois sinne ehkä mennä.

Ei oo lohisoppamies vaan säätö josta emne tiedä

Paljonko sillä on niitä miehiä???

Vierailija
87468/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB taas kiusaa reippaita pallopelaajia, Hemmiä ja Kimmoa, antamalla luvan milloin pelataan. Mutta Krissus saa nukkua... epäreilu bb loppuun asti.

Mitä kiusaamista tuossa oli. Itse he jopa halusivat sitä. Krisullekin sanottiin pariin kertaan nukkumisesta.

Vierailija
87469/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut outo kausi. Toivottavasti tuotantotiimissä täysin eri porukka ja meininki ens kerralla, mikäli sitä edes tulee.

Vierailija
87470/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas pska biisi toi joku congratulations vai mikä lie kun joutuvat sen tahdissa tekotanssahdella. Olis vaikka Klamydian "Mä Lähden Himaan" tai J. Karjalaisen "Mä Meen".

On kyllä tekopirteä ärsytysbiisi. Samaa mieltä.

Vierailija
87471/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmon kauden "kehityskaari": taloon tullessaan hän teki kaikkiin vaikutuksen älykkyydellään ja tietoviisaudellaan. Oli hyvä kuuntelija, neutraali ja turvallinen. Tämä varmaankin hänelle aivan luontainen asiallinen rooli kesti siihen asti, kun Kimmo sai viinaa. Silloin tuli esiin härskimpi puoli miehestä. Ehkä Kimmo saa ulkomaailmassa läheisyyttä miehiltä lähinnä vain tilanteissa, joissa juhlitaan alkoholin voimalla ja kun viina vei talossa estot alas, niin automaattisesti vanhasta tottumuksesta alkoi "vonkaamaan" ja tolloilemaan.

No, siitähän seurasi kauhea morkkis ja haavoittuneisuus joka tasolla. Hillitty neuvonantaja uhriutui takertuen ajatukseen sikarikerhon vainoamisesta pelastakseen kasvonsa. Kaikki nämä pahat olot kilpailuviettisistä asukkaista kertovat huonosta itsetunnosta. Morkkiksen projisointi isoveikkaan ja joka paikkaan ulkopuolelle paitsi ei itseen on ollut vahvaa. Kun ei osannut pitää pakettiaan koossa ja johonkin muualle piti saada huomio käännettyä, alkoi vatuloida Anun ja Hemmin juttua.

Selän takana puhuminen kertoo, että pelkää totuuden suoraa esiin tuomista. Kimmon kehonkieli Anun sanoessa Krisulle tämän ilkeydestä humalassa oli paljonpuhuva. Kaveruus kaikkein läheisimpään ihmiseen talossa tarkoitti Kimmolle, että tämän virtahepoa suojellaan.

Kimmoa on mainittu talossa oikeudenmukaiseksi, mutta tällä kaudella juuri hän on vältellyt kipeitä totuuksia ja luonut sumuverhoja ahkerammin kuin kukaan. Kimmo: totuus tekee vapaaksi.

Ei tätä ois viitsinyt katsoa kun suosikit tippu alussa mutta Kimmon takia ja Kevinin. Kimmoa eritoten arvostan .

Vierailija
87472/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oon missannut??

No et mitään, kommentoin ylipäätään, Kevinilläkin järkkyy pussi ainoo että oli niin idiotti ettei pelastanut Millaa aikanaan!

Vierailija
87473/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää talon asukkaat jotka käyttäytyi paremmin lähti juonittelulla kesken pois ja (en viitti edes mainita nimeä) voittaa vähän juomarahaa. Ei todellista.

Vierailija
87474/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu makaa sängyssä eikä Hemmi ole päällä eikä vieressä, mitä ihmettä on tapahtunut?

Vierailija
87475/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keviniltä puuttuu käytöstavat, eikä empaattisuutta löydy kuin muille uniikeille lumihiutaleille.

Ihmettelen, miksi kevin on vegaani, kun eläimiä inhoaa yhtä paljon kuin krisua.

Hän on siis vegaani vain koska se kuuluu hänen trendikkääseen "muuskupuoli"imagoonsa.

Vierailija
87476/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä Kevin saa ostaa itselleen roppakaupalla ääniä!!

Rahaksi vaihto pois suljettu koska muutenhan nuo pudotetut asukkaat ei olisi niitä testamentannut!!

Vierailija
87477/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihailla tuota Helmeriä. On se oikea luonnonlapsi. Jaksaa vielä nostaa Anun masiksesta ja stempata.

Vierailija
87478/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oon missannut??

No et mitään, kommentoin ylipäätään, Kevinilläkin järkkyy pussi ainoo että oli niin idiotti ettei pelastanut Millaa aikanaan!

Kiitos kuitenkin kun vastasit! Oon ihan samaa mieltä. Toi rahnoilla ”pelaaminen” olis pitäny ottaa käyttöön jo kauden alussa. Mutta sekin jäi vaan kertajutuksi kuten myös sviitti ja salabistro!

Vierailija
87479/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri🙈

Mitä se nyt on tehnyt?

Vierailija
87480/90773 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sviitissä oleva "saa avata vain bb:n luvalla" oleva huone koskaan auennut?

Outoa et on tuollainen jos ei se ikinä aukea, jos joku tuotannon ovi, niin luulis et siinä lukis eritavalla

Ketju on lukittu.