BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Surkee oli tuo rahna homma!!!
Kevin on aika ilkeä ja kiittämättömän oloinen tapaus.
Mikähän luulee olevansa, miksi tuijottelee muita aina häijysti, sillon kun ei kimitä ja vedä roolia.
Aika k.pää suorastaan, vasta eilen huomasin kun katselin muutaman iltakoosteen, en ole aiemmin katellut niitä. Vain tota 24/7 eikä sitä tietenkään kokoajan tule seurattua saati molempia kameroita, paljon on jäänyt näkemättä.
Esim kun krisulle piti puheen niin siinäkin vain kertoi miten siltä tulee paskaa suusta ja perseestä jne. Eikö osaa edes yhtä kohteliaisuutta sanoa.
Millaakin haukkui, että itkeminen kaunistaa, paitsi Millaa ei kaunistanut, jonka naama vääntyi kummallisesti..
Siis toi on haukkunut varmaan kaikki, ja jotkut pitää tota jotenkin suvaitsevaisuuden lähettiläänä, voi jeesus.
Ilkeä ja leuhka. Katselkaapa ilmeitä kun katselee muita. Hänen inhonsa muita kohtaan taitaa paheta loppua kohti. Mitenhän haukkuu kaikki kun pääsee pois.
Ehkä on ihan oikein jos tota IRL haukutaan, on sen ansainnut. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.
Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.
Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?
En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.
Noita se Anukin nyt ilmeisesti miettii. Ja mä en ymmärrä miten tuossa tilanteessa ajattelee noin.
Sinua ei yhtään jännittäis marssia ulos talosta suoraan lähetykseen koko kansan eteen. Yhtään et tiedä mitä kysytään tai sinusta on kirjoteltu tai kuka on vastassa ja mitkä on läheisten mietteet ym. Melkonen viilipytty olet!
Aattoilta pitkä on taivas valoton .......
Eli BB 21.00.
Sitten aletaan oottamaan jouluaattoa. Ihanaa.
Onkohan Anulla joku että pakko saada haleja pakko olla aina joku,siksi oli tuppisuuna alussa koska uskaltaa kun saa jonkun vierelleen ja sen kanssa hupsutellaan lapsellisia?
Äsken oli kova halipula Helmerin kanssa ja Kevin sanoi on tuo nuori rakkaus ihanaa niin Krisu siihen heitti että "Nuoria nuohan on seniilejä jo"tai jotain..
Anu kääntyi heti selälleen ja vakavoitui katsomaan kattoa!
Ihan outo kaikenkaikkiaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anua ahdistaa. Vaikea kuvitella, että itsellä olisi tuossa tilanteessa mitään muuta mielessä kuin lapset. Anu miettii mieskuvioita ja julkisuutta.
Mä olisin tossa tilanteessa ihan sekasin. Varmaan vaatisin päästä takaoven kautta himaan ennen finaalia.
Samoin. Tosin olisin tehnyt sen jo viikkoja sitten. Mun lapset on ollut isällään 2 viikkoa pahimmillaan ja enää en suostuisi noin pitkään aikaan näkemättä heitä. Normaalisti vaihdetaan viikon välein ja lähtöpäivät on ankeita, pari päivää menee suht ok, ja loppuviikosta ikävä on niin kova, että oon yhtä herkillä kuin olisin raskaana, itken pikkujutuille yms. Eihän ihmiset samalla tavalla reagoi, mut oikeesti, KYMMENEN VIIKKOA eikä muijassa näy mitään tunteita siitä, että näkee tänään lapsensa!?
En mä tarkottanut niitten mukuloitten takia vaan kaiken ton muun stressin. Helmeri, kalakeitto, talosta poistuminen, suoralähetys, haastattelut, julkisuus, julkisuus kuva ym. Lapsillahan on kaikki hyvin ja kohta Anu pääsee heidän luo.
Noita se Anukin nyt ilmeisesti miettii. Ja mä en ymmärrä miten tuossa tilanteessa ajattelee noin.
Sinua ei yhtään jännittäis marssia ulos talosta suoraan lähetykseen koko kansan eteen. Yhtään et tiedä mitä kysytään tai sinusta on kirjoteltu tai kuka on vastassa ja mitkä on läheisten mietteet ym. Melkonen viilipytty olet!
Minulla ei olisi kuten ei monella muullakaan edes rohkeutta mennä BB taloon. Ei kyllä mitään tarvettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole lapset jaksanut kiinnostaa koko aikana. Kun on ulkomaailmaan pääsystä ja siellä olevista asioista ollut puhetta niin Anulla aina mielessä ensimmäisenä työkaverit ja asiakkaat ym ja sitten lapsista muistanut sivulauseessa mainita.
Ville esimerkiksi puhunut lapsistaan paljon enemmän ja normaalisti, kuten lapsen vanhemmalta voi odottaa. Jossain vaiheessa Ville puhui siitä miten hänen käyttäytyminen talossa näkyy lapsille jos ne katsoo, Anua samassa keskustelussa sen sijaan huoletti jos hänen asiakkaat näkee nuuskankäyttönsä, lapsista ei puhettakaan.
Toivottavasti joku on jo tehnyt lasun!
Vierailija kirjoitti:
Krisu aloitti taas kun lähden kiinaan :)) : Kun lähden kiinaan otan mukaan Kevinin valkoisen mekon ja.....ääntä pitävän lämpöputken :). Luetteli pitkän luettelon ja kaiken aina muisti.
Ääntä pitävän liukuputken, sen mitä pitkin kamera liukuu....
Krisun voittokerroin tällä hetkellä 1,35. Hyvä Krisu, voitto kotiin!!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Anulla joku että pakko saada haleja pakko olla aina joku,siksi oli tuppisuuna alussa koska uskaltaa kun saa jonkun vierelleen ja sen kanssa hupsutellaan lapsellisia?
Äsken oli kova halipula Helmerin kanssa ja Kevin sanoi on tuo nuori rakkaus ihanaa niin Krisu siihen heitti että "Nuoria nuohan on seniilejä jo"tai jotain..
Ihan outo kaikenkaikkiaan!!
Aseta itsesi samaan asemaan. Olisiko rohkeutta mennä taloon?? Mulla ei.
Ihme anaalisoijia. Tarkoituksella. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan outo kaikenkaikkiaan!!Aseta itsesi samaan asemaan. Olisiko rohkeutta mennä taloon?? Mulla ei.
Ihme anaalisoijia. Tarkoituksella. 😂
Luetun ymmärtämisessä ongelmia🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole lapset jaksanut kiinnostaa koko aikana. Kun on ulkomaailmaan pääsystä ja siellä olevista asioista ollut puhetta niin Anulla aina mielessä ensimmäisenä työkaverit ja asiakkaat ym ja sitten lapsista muistanut sivulauseessa mainita.
Ville esimerkiksi puhunut lapsistaan paljon enemmän ja normaalisti, kuten lapsen vanhemmalta voi odottaa. Jossain vaiheessa Ville puhui siitä miten hänen käyttäytyminen talossa näkyy lapsille jos ne katsoo, Anua samassa keskustelussa sen sijaan huoletti jos hänen asiakkaat näkee nuuskankäyttönsä, lapsista ei puhettakaan.
Julisti se eilen suureen ääneen kuinka ihania lapsia hänellä on ja kova ikävä. kyllä oli niin tunteellinen nyyhkytarina että melkein nauru pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajakkikin tajuu vaikka Krisua äänestetään kuinka paljon tuotanto kusettaa ja tuo kirkuva poika sen voittaa!!!
Jos Krisu ois tuonut Suomen lipun oisko saanut ripustaa sen?Ei todellakaan.
Tää vinkuja sai vetää noita Pride lippuja mitä lie ympäri taloa!!
Oisivat minusta voineet ottaa sen pridelipun pois roikkumasta jo alussa.
Tämä kevin luulee olevansa joku maailmanomistaja.
Suvaitsemattomampaa ihmistä saa hakea mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville ei puhunut lapsistaan. Tärkeysjärjestys. Iskä. Vaimo. Lapset.
Oon seurannut 247 tosin en aina jaksanut kuunnella villeä.
Siis ku se söi hapankorppuu ni teki mieli nakkaa telkkari ikkunasta
Lellipentu risukasa saa näköjään ainoana talossa nukkuakin päiväunikiellon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohisoppamies kehoittaa Facebookissa kamujaan äänestämään työntekijäänsä Anua. Hauskan kuvankin liittänyt päivitykseen. Turhaan Anu stressaa, välit on kunnossa.
Miksei olisi?
Uskokaa nyt jo hyvät ihmiset ettei tää duunin pomo ole tämä
jota Anu tapaillut ulkomaailmassa ja jonka pitäisi tulla tänään tuonne ja tuskin tulee!
Tuo pomo ny vois sinne ehkä mennä.
Ei oo lohisoppamies vaan säätö josta emne tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajakkikin tajuu vaikka Krisua äänestetään kuinka paljon tuotanto kusettaa ja tuo kirkuva poika sen voittaa!!!
Jos Krisu ois tuonut Suomen lipun oisko saanut ripustaa sen?Ei todellakaan.
Tää vinkuja sai vetää noita Pride lippuja mitä lie ympäri taloa!!Oisivat minusta voineet ottaa sen pridelipun pois roikkumasta jo alussa.
Tämä kevin luulee olevansa joku maailmanomistaja.
Suvaitsemattomampaa ihmistä saa hakea mikä on.
Tämä!!
Jätkä ei ole pätkääkään suvaitsevainen!
Onko Anulla siis ollut komeat oltavat ton miehen lompsalla kun olivat yksissä? Varmaan aika tiputus jäädä kiinteistövälittäjän palkoille.