Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
87001/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että Anulla jäi takaraivoon tykyttämään kun Timo kehui häntä viestissään useaan otteeseen viehättäväksi naiseksi. Jos lohisoppa ei ole vastassa niin Timpalla voi olla huomenna Ihkussa kuumat paikat!

Vierailija
87002/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kimmo katkerin bb-asukas ikinä?

Vaikuttaa kyllä peruskateellisesta luonteelta.

Mielestäni Kimmo ei ole peruskateellinen tyyppi, vaan toivoo ihmisille hyviä asioita ihan aidosti. Hänellä on kuitekin korostunut tarve siihen, että kaikkia kohdeltaisiin tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti, ja se on ihan hyvä ominaisuus ihmisessä, mutta ehkä on epärealistista tavoitella sellaista tässä maailmassa.

Lakiopinnot ovat kuitenkin Kimmolle just sopiva ala.  Vaikka Kimmo ei ole mikään hauskuudentuottaja, hän on silti hyvin huumorintajuinen.

Hän osaa myös hävitä, ehkä siksi, ettei ole mikään kilpailijaluonne, eli hänen itsetunnolleen ei ole tärkeää, häviääkö hän vai voittaako vaikka korttipelissä tai jossain urheilulajissa. Leikkimielinen kilpailu on hänelle mieluisampaa kuin tosikkomainen kilpailu, mutta mieluiten Kimmo ei kilpaile ollenkaan. Kilpaileminen onkin hyvin ego-keskeistä hommaa. 

Kimmo ei pidä kilpailemisesta, koska olisi kateellinen voittajalle.

Siis sinä jos kuka alat kuulostamaan kateelliselta ton jankkaamises kanssa 😂

Eihän tässä minusta ole kysymys. Toin vain esille sen, millaisena kateellinen luonne ilmenee sekä sen, ettei kateellisuus ole pyrkimystä oikeudenmukaisuuteen ja tasa-arvoon. Se on ihan vain katetutta.

Jos aletaan tosissaan puhumaan kateellisesta "luonteesta" niin kerrotko kuinka tämä kateus näkyy päivittäin Kimmon käyttäytymisessä? Ei nyt takerruta tähän yhteen esimerkkiin koska se ei todellakaan riitä luonneanalyysiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87003/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että ihmiset esim. Kevinin kohdalla ymmärtäisivät, ettei hän ole mies, joka yrittää olla osin nainen, vaan hän todella on muunsukupuolinen. Kevinistä näkyy fyysisestikin hyvin selvästi sekä naisellisuutta että miehekkyyttä, jotka molemmat puolet ovat hänessä luonnollisena eikä hän yritä olla mitään muuta kuin on.

Höpö höpö, mitään "muuta" ei ole olemassakaan, sukupuolia on kaksi. Sitten on niitä jotka pitävät sitä ajatusta tylsänä, ja olla jotain spesiaalia.

Kevin selvästi vetää roolia, kävelee kuin catwalkilla.. eli niin kuin homosuunnittelijat ovat laittaneet naiset kävelemään. Haluaa olla diiva, kimittää, eikä ääni ole luonnollinen. Joko tosiaankin vetää hormoneita, että oma ääni on vioittunut, tai kimittää äänihuulensä pilalle itse ääntään korottamalla.

Ja ne venyneet nännit.. ei todellakaan ole luonnolliset noin laihalla pojalla.

Olen monesti nähnyt kun itse venyttelee niitä maatessaan.

Mutta jos hyväksyt ajatuksen siitä, että mies haluaisi muuttaa itsensä naiseksi, vastoin omaa biologiaansa, miksi et myös hyväksy sitä, että ei halua olla kumpaakaan? Tai että haluaa olla yhtäaikaisesti molempia? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Ja kuinka se on sulta pois? Ei Kevin kuitenkaan satuta ketään.

Minä olen biologisesti nainen, mutta nyt Kevinin myötä olen alkanut miettimään, että mitä se naiseus oikeastaan edes on? Oikeasti jos stereotyyppisesti miettii, niin minussa on aika vähän naisellista, ei ole hirveästi naisellisia kiinnostuksen kohteita, vitsitkään ei ole hirveän naisellisia, tulen hyvin toimeen miesten kanssa ja pystyn keskustelemaan samalla tasolla. Olen aseksuaali ja aromantikko, joten en pysty määrittelemään naiseuttani siltäkään pohjalta (en tunne itseäni seksuaaliseksi).

Joten lopputulemana: Miksi olisin nainen? Biologisesti joo, eikä se minua sinällään häiritse jos joku pitää minua äijjämäisenä naisena (eikä kyllä haittaa vaikka joku pitäisi miehenäkin), mutta jos ihan oikeasti syvällisesti pohtii, niin mikä muu kuin biologia tekee naisesta naisen ja miehestä miehen? Koenko olevani nainen vain, koska minut on kasvatettu tytöksi ja toitettu koko elämäni että olen tyttö tai nainen? Tuo on kuitenkin todella iso asia, joka vaikuttaa aika paljon minuuteen, mutta entä jos sen lähteekin kyseenalaistamaan?

Ja tämän kirjoitti toinen ihminen, kuin se jolle vastasit.

Vierailija
87004/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa talossa ankee tunnelma. Ennen saivat kuulla sentään omaa lempimusaa pitkin iltaa.

Outoa ja tylsää tämä kausi ollut.

Vierailija
87005/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei pue silloin kylpytakkia, kun on kylpenyt vaan aina muina aikoina. Mielenkiintoista.

Vierailija
87006/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ansaitsee näistä voiton.

Vierailija
87007/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tuota Helmeriä kun rapsuttelee kuivunutta jalkapohjaansa sängyllä. 

Vierailija
87008/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal Snow voisi käsikirjoittaa Kevinin voittajaksi. Kevin olisi paras voittaja näistä. Ansaitsisi eniten voiton.

Vierailija
87009/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jääkin Helmerin ja Anun ainoaksi puheluksi 😁

Vierailija
87010/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaivaudut tutustumaan aiheeseen, huomaat, että muunsukupuolisuus on vuosisatoja vanha ilmiö. Ei tosin länsimaissa, mutta tutummaksi tulee täälläkin. Joku taisi jo aikaisemmin sanoa, että Saksan passissa on vaihtoehtona sukupuolelle "muu" ja hyvä niin.

Saksassa onkin hullu Merkel ollut vallassa koko 2000-luvun ja siitä tämäkin tyhmä päätös seurauksena.

Vierailija
87011/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna meillä kaikilla jännät paikat kuka voittaa.

Kenet toivoisit voittavan?

Kevinin

Vierailija
87012/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että ihmiset esim. Kevinin kohdalla ymmärtäisivät, ettei hän ole mies, joka yrittää olla osin nainen, vaan hän todella on muunsukupuolinen. Kevinistä näkyy fyysisestikin hyvin selvästi sekä naisellisuutta että miehekkyyttä, jotka molemmat puolet ovat hänessä luonnollisena eikä hän yritä olla mitään muuta kuin on.

Höpö höpö, mitään "muuta" ei ole olemassakaan, sukupuolia on kaksi. Sitten on niitä jotka pitävät sitä ajatusta tylsänä, ja olla jotain spesiaalia.

Kevin selvästi vetää roolia, kävelee kuin catwalkilla.. eli niin kuin homosuunnittelijat ovat laittaneet naiset kävelemään. Haluaa olla diiva, kimittää, eikä ääni ole luonnollinen. Joko tosiaankin vetää hormoneita, että oma ääni on vioittunut, tai kimittää äänihuulensä pilalle itse ääntään korottamalla.

Mutta jos hyväksyt ajatuksen siitä, että mies haluaisi muuttaa itsensä naiseksi, vastoin omaa biologiaansa, miksi et myös hyväksy sitä, että ei halua olla kumpaakaan? Tai että haluaa olla yhtäaikaisesti molempia? Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Ja kuinka se on sulta pois? Ei Kevin kuitenkaan satuta ketään.

Eihän se minun murhe olekaan, mitä Kevin itselleen tekee, syökä hormoneita tms.

Minua ei haittaa kuin se, että nämä ihmiset vaativat että biologisia totuuksia muudellaan heidän fantasioihinsa sopiviksi, esim sukupuolten määrä.

Kunhan pysytään totuudessa, ei todellakaan minua haittaa minkäänlainen erilaisuus.

Kevin voisi olla rohkeasti oma itsensä ihan miehenä, eikä väittää itseään joksikin mitä ei ole.

Kyllä' mies voi meikata, keikistellä ja käyttää vaatteita joita haluaa, ei sen vuoksi tarvitse väittää ettei ole mies.

Vierailija
87013/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeriä hullutti täysin eilen illalla. Tulitikut oli jostain saanut ja ei antanut niitä millään pois. Varmaan teki mieli sytyttää jotain. Hänen ei ehdottomasti kannattaisi juoda.

Nyt Anun kanssa tyhmää juttua leikkipuhelimilla vaihdan kameraa.

Vierailija
87014/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä kalijaa kehiin. Katotaan kuka menee ekana nukkumaan. 😂

Vierailija
87015/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna meillä kaikilla jännät paikat kuka voittaa.

Kenet toivoisit voittavan?

Kevinin

Sama.

Vierailija
87016/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu sanoi Hemmille että lapsilla olisi niinkuin paras fiilis jos ne skuutit tulisi heti. Voi hyvänen aika mikä akka.

Onneksi Hemmi sanoi ettei lähden tuolla lahjomislinjalle heti alkuun.

Anu yrittää todella saada ne skuutit vaan ja heittää Hemmin sitten. Petturi.

Anu tosiaan haluaa vielä ne scootit ilmaiseksi ja sitten sanoo byebye Hemmille. Karmea akka.

Siitä vaan ostamaan scootit normaalihinnasta. Oikeitakin avuntarvitsijoita (lapset) on, yhtään tälläistä lompakkoloistahutsuämmää ei enää tarvita pummiksi. Jukkaa haukuttiin pummiksi kun röökiä pummasi, tämä pummaa itsensä ja lastensa elatuksen kokonaan.

En tykkää Anusta yhtään enkä tajua mitä tekee finaalissa (tai koko BB-talossa), mut vähän menee överiksi, että pummaa itsensä ja lastensa elatuksen kokonaan. :D Mistä sä ton edes keksit, millä perusteella? Eiköhän tuo ihan palkkaa saa siitä työstä mitä niin kovasti mainostaa paljon/liikaa tekevänsä.

Exä onneksi huolehti lastensa tarpeista. Anus vaatii että myös hänet on elätettävä. Jos on 2000 euron bruttotulot, niin ei elätä kuin itsensä jota siis ei tee.

Vierailija
87017/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeriltä puuttuu miehen ote yksinkertaisesti, ei mies kiitä suukoista!!

Anu ei ole kertaakaan ollu mitenkään tohkeissaan Helmeristä tai katsonut kiilto silmissä Helmeriä ..ihan ollut kolmas lapsi Anulle mitä hellitään!!

Aamuisin ui Anun päälle kuin pullervo kivelle.

Yliksellä näin kuvakaappauksen urheilugaala illalta missä Anu ja Ville istuvat kaksistaan pöydän ääressä. Se katse😗 Aikamoinen ero Hemmin seuraan.

Vierailija
87018/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu koditon ja työtön. Oikeeseen osoitteeseen menisi rahat. Kevin työssä mutta pieni palkkainen. Noi muut ei tarvi voittoa.

Vierailija
87019/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se minun murhe olekaan, mitä Kevin itselleen tekee, syökä hormoneita tms.

Minua ei haittaa kuin se, että nämä ihmiset vaativat että biologisia totuuksia muudellaan heidän fantasioihinsa sopiviksi, esim sukupuolten määrä.

Kunhan pysytään totuudessa, ei todellakaan minua haittaa minkäänlainen erilaisuus.

Kevin voisi olla rohkeasti oma itsensä ihan miehenä, eikä väittää itseään joksikin mitä ei ole.

Kyllä' mies voi meikata, keikistellä ja käyttää vaatteita joita haluaa, ei sen vuoksi tarvitse väittää ettei ole mies.

Tämänkin pointin ymmärrän kyllä ja herättää miettimään, että miksi ne sukupuolet koetaan niin ahdistaviksi? Miksi ei tosiaan voisi vaan olla Kevinin kaltainen mies tai minun kaltainen nainen? Termejähän nuo lopulta kuitenkin vain on, onko sillä oikeasti mitään merkitystä mihinkään asiaan, että saa kutsua itseään muunsukupuoliseksi? Samat ihmiset voi kiinnostua siitä homomiehestäkin tai lesbonaisesta tai miesmäisestä naisesta tai naismaisesta miehestä jne. vaikka nimittäisikin itseään mieheksi tai naiseksi.

Vierailija
87020/90773 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu koditon ja työtön. Oikeeseen osoitteeseen menisi rahat. Kevin työssä mutta pieni palkkainen. Noi muut ei tarvi voittoa.

Eihän Krisu varsinaisesti työtön ole, tekee vain urakkatyötä/kausiluonteisia hommia. Aika kovat vuositulot on tällä sun "työttömällä".

Ketju on lukittu.